Dwudziesty tom przygód Thorgala, kontynuacja wydarzeń z tomu ""Niewidzialna forteca"". Jego rodzina przebywa w rodzinnej wiosce wikingów. Pewnego dnia okazuje się, że prawie wszyscy mężczyźni ze wsi, którzy wyruszyli na łupieską wyprawę, zostali zabici przez wodza piratów, Shaigana Bezlitosnego i jego pomocnicę, Kriss de Valnor. A Shaiganem jest... Thorgal! W efekcie Aaricia i jej dzieci zostają skazani na wygnanie. W drodze ku południowemu fiordowi wpadają w ręce łowców niewolników, którzy sprzedają ich Kriss...
Dziewiętnasty album fantasy o przygodach Thorgala, rozgrywający się bezpośrednio po zdarzeniach opisach w tomie ""Słoneczny miecz"". Thorgal ucieka na wschód, w tajgę. Tam, podczas pożaru lasu, traci świadomość i przenosi do niewidzialnej fortecy. Od tego momentu bohater zaczyna przypominać sobie zdarzenia z własnej przeszłości i zastanawiać się, czy jest tylko zabawką w rękach bogów, czy też sam rządzi swoim losem. Co w tym albumie jest tworem wyobraźni Thorgala a co jawą...?
Jak co roku Panoramiks udaje się na zjazd druidów odbywający się w Puszczy Karnutyjskiej. Jest to spotkanie wszystkich galijskich druidów połączone z konkursem na najlepszego Druida Roku. Łatwo się domyślić, że dzięki wynalezieniu magicznego wywaru Panoramiks wygrywa konkurs i otrzymuje złoty menhir. Na kogoś takiego właśnie czekali zaczajeni w lesie Goci, którzy porywają zwycięzcę, by jego magiczne zdolności wykorzystać do podbicia imperium rzymskiego i Galii. Śladami porywaczy wyruszają Asteriks i Obeliks...
Juliusz Cezar, zniecierpliwiony nieustannym oporem mieszkańców małej galijskiej osady, postanawia ostatecznie się z nimi rozprawić. Nie siłą jednak, lecz sposobem. W tym celu wysyła do wioski tajnego agenta Zerozerosiódmiksa, by ten, podając się za druida, poznał największy sekret Galów. Chodzi o recepturę magicznego wywaru, dającego nadludzką siłę. Kiedy szpieg wyposażony w najnowocześniejszy sprzęt dociera na miejsce, okazuje się, że Galowie są w wielkim kłopocie. Druid Panoramiks niecierpliwie czeka na dostawę oleju skalnego petroleum składnika niezbędnego do sporządzenia wywaru. Niestety, zaprzyjaźniony fenicki kupiec Epidemais przybywa z niczym. W tej sytuacji Asteriks i Obeliks muszą wyruszyć do Mezopotamii, by zdobyć zapas petroleum. Do wyprawy przyłącza się też na ochotnika Zerozerosiódmiks, by z pomocą tresowanej muchy na bieżąco informować Cezara o rozwoju wypadków...
Juliusz Cezar zdecydował się poszerzyć granice swego imperium i postanowił podbić Brytanię. Wykorzystując zwyczaje Brytów i atakując ich podczas weekendowego wypoczynku, udało mu się to bez przeszkód. Jednak pewna wioska w Cantium wciąż stawia opór najeźdźcom... Tam Brytowie pod wodzą Zebigbossa niezłomnie odpierają ataki, ale przychodzi taki dzień, kiedy i oni stwierdzają, że przed Rzymianami nie zdołają już dłużej bronić się sami. A do kogóż mają się zwrócić o pomoc, jak nie do mieszkańców małej galijskiej wioski. Jedynym ratunkiem jest słynny magiczny wywar, który Asteriks i Obeliks, mimo licznych przeciwności losu, próbują przetransportować w beczce do Brytanii...
Pierwszy tom przygód sprytnego Gala Asteriksa i jego naiwnego, lecz obdarzonego nadludzką siłą towarzysza Obeliksa przedstawia całą galerię postaci ze słynnej galijskiej osady. Poznajemy rozważnego maga Panoramiksa, który zna tajniki przyrządzania magicznego napoju, wioskowego barda Kakofoniksa, którego wątpliwej jakości popisy wyprowadzają z równowagi pozostałych mieszkańców wioski czy wodza plemienia, Asparanoiksa, drżącego przed tym, że niebo spadnie mu na głowę.Wydane w 1961 roku Przygody Gala Asteriksa rozpoczynają dobrze znane wszystkim fanom komiksu słowa: Jest rok 50. przed naszą erą. Cała Galia została podbita przez Rzymian... Cała? Nie! Jedna, jedyna osada, zamieszkała przez nieugiętych Galów, wciąż stawia opór najeźdźcom i uprzykrza życie legionom rzymskim stacjonującym w obozach Rabarbarum, Akwarium, Relanium i Delirium.Historia galijskiej osady, która dzielnie stawia opór rzymskim najeźdźcom, to obowiązkowa pozycja na półce każdego fana komiksów. Nieśmiertelny francuski dowcip serii stworzonej przez Ren Goscinny'ego i Alberta Uderzo od wielu lat przyciąga kolejne pokolenia czytelników, a sprytny Asteriks, naiwny Obeliks i ich towarzysze znaleźli się w gronie ulubionych bohaterów masowej wyobraźni.
Chewbacca is on the run! The mighty Wookiee rebel is being trailed by ruthless bounty hunters and the evil Empire right across a galaxy far, far away ... Can the furry fugitive give his pursuers the slip? This bumper box set contains two Where's the Wookiee? search-and-find books packed with characters and scenes from the Star Wars saga. See if you can spot the hairy hero hiding everywhere from the depths of the Death Star to the sinister Starkiller Base, and look out for familiar faces like Han Solo, Boba Fett, and BB-8.
Also contained in this set is a Where's the Wookiee? colouring book, with eleven fantastically detailed scenes to finish, a full-colour Where's the Wookiee? wall poster, and two cardboard models to press-out and make. It's the perfect gift for fans of all ages!
Czwarty tom opowieści o Sknerusie i innych bohaterach z Kaczogrodu autorstwa słynnego amerykańskiego scenarzysty i rysownika Dona Rosy. W tytułowej opowieści, pierwszym rozdziale opus magnum Dona Rosy, czyli Życia i czasów Sknerusa McKwacza, poznajemy szkockie dzieciństwo najbogatszego kaczora na świecie. W komiksie Pierwsza dziesięciocentówka dowiadujemy się, jak Sknerus zarobił swoją słynną monetę. We Władcy Missisipi młody liczykrupa wkrótce po przybyciu do Ameryki pływa parostatkiem i spotyka przodków znanych kaczogrodzkich postaci, Diodaka oraz Braci Be. Później ze statku przesiada się na konia, aby pędzić ogromne stada bydła w opowieści Kowboj z Badlandów. A to dopiero początek jego licznych przygód!Kolekcja, składająca się z dziesięciu tomów, to pierwsze kompletne, chronologiczne wydanie kaczych przygód autorstwa ulubieńca czytelników Dona Rosy, podążającego śladem legendarnego disnejowskiego autora Carla Barksa, lecz posiadającego własny, niepowtarzalny styl. Rosa, który zasłynął cyklem Życie i czasy Sknerusa McKwacza, przez dwie dekady snuł opowieści o Sknerusie i Donaldzie!
Dziewiąty już tom przygód Marka Greysona, znanego jako Invincible. Znajdziemy w nim jak zwykle sceny walk, krew i łzy, ale przede wszystkicm niezwykłe zwroty akcji. Dowiemy się dlaczego regent Thragg tak bardzo nienawidzi Marka i jego ojca, a także jakie konsekwencje miał pobyt Robota i Monster Girl na Thraxie. Autorem scenariusza serii jest Robert Kirkman, twórca m.in. Żywych trupów i Outcast, a rysunki wykonał Ryan Ottley (The Amazing Spider-Man).
Szósty tom popularnej serii fantasy o ostatnim potomku Ludu z Gwiazd, Thorgalu. Upadek Brek Zarith to dokończenie trzytomowej podserii, znanej z albumów Czarna Galera i Ponad Krainą Cieni, opowiadającej o walce Thorgala z władcą wyspy Brek Zarith, Shardarem Potężnym.
Thorgal powrócił z wyprawy w zaświaty. Ma już pewność, że jego żona i niewidziany jeszcze syn są zdrowi i przebywają na dworze krwawego tyrana, władcy wyspy Brek Zarith, Shardara. Teraz pozostało mu odzyskać rodzinę, ale na drodze stoi armia zarithańska oraz sam Shardar, który dzięki magii zamierza stać się nieśmiertelnym władcą ogólnoświatowego imperium. Jak pokonać takiego mocarza? Na szczęście Thorgal nie jest sam. Tajemniczy nieznajomi z poprzedniego tomu okazali się wartościowymi sprzymierzeńcami: jeden z nich to Galathorn, prawowity spadkobierca tronu Brek Zarith, a drugi to mędrzec, znający tajemnice dawnej magii i sekrety dworu zarithańskiego. Poza nimi do Thorgala przyłączają się dawni przyjaciele - wikingowie Północy pod wodzą walecznego Jorunda Byka, którzy marzą o zdobyciu legendarnych skarbów wyspy. Thorgalowi wydaje się, że z takim wsparciem zdobycie Zarith będzie łatwe. Nie zna jednak Shardara - a ten już wie o zbliżających się wrogach i doskonale przygotował się na ich krwawe powitanie...
W Mirmiłowie panuje taka nuda, że wojowie Kajko i Kokosz planują morderstwo - zastanawiają się, jak zabić czas. Dlatego z radością przyjmują prośbę brata swojego księcia - księcia Wojmiła - i wyruszają do jego nadmorskiego grodu, by wesprzeć go w walce z sąsiadem. A sąsiad ten, bogaty Mszczuj, ma piękną córkę Fochnę, w której kochają się wszyscy rycerze, nie dostrzegając, jak jest głupia i kapryśna. Na jej widok Wojmił porzuca wojenne zamiary i postanawia zdobyć rękę panny. Na nieszczęście takie same plany ma inny przyjaciel naszych bohaterów, niezbyt mądry rycerz-poeta Wit. Obaj proszą Kajka i Kokosza o pomoc w wygraniu konkurów. A Fochna stawia przed zalotnikami zadania nie do wykonania, wymagające odbycia pełnej niebezpieczeństw podróży na kraniec świata.
Cztery powieści z serii Kroniki Woodsword w eleganckim prezentowym opakowaniu i miękkiej oprawie. W pudełku znalazły się wydawane wcześniej osobno i bestsellerowe tytuły Minecraft: W świecie gry, Noc nietoperzy, Na głęboką wodę i Mob w maszynie. Nowe wydanie w etui to pomysł na fantastyczny prezent dla doświadczonych fanów gry i dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Minecraftem! Powieści powstały z myślą o czytelnikach w wieku 7+.
Ta książka to propozycja zarówno dla początkujących graczy, jak i tych, którzy przemierzają największą platformę z grami na świecie już od dawna. Pierwsi znajdą tu mnóstwo wskazówek dotyczących tego, jak rozpocząć swoją przygodę z Roblox, jakie gry wybrać na początek, jak grać bezpiecznie na różnych urządzeniach i jak z użytkownika krok po kroku stać się projektantem gier. Bardziej doświadczeni czytelnicy skorzystają z podpowiedzi odnośnie niszowych, mniej znanych, a mimo to wartych wypróbowania tytułów dostępnych na platformie. Oprócz informacji, ciekawostek czy zestawień najpopularniejszych i najciekawszych projektów Roblox w książce znalazły się także zabawne zadania i łamigłówki związane z poszczególnymi typami gier. Świetna zabawa gwarantowana!
Power Rangers Beast Morphers powracają w wielkim stylu! Teraz są jeszcze skuteczniejsi, a to dzięki substancji Morph-X, która wytwarza czystą energię dla całego świata! Ale uwaga, tak silne źródło energii przyciąga również czarne charaktery, którym Power Rangers muszą stawić czoła – Morph-X nie może dostać się w niepowołane ręce. Każdy Ranger ma cząstkę DNA pochodzącą od zwierzęcia, dlatego Czerwony Wojownik jest szybki jak gepard, Niebieski – silny jak goryl, a Żółty – zwinny jak królik. Gdy się zjednoczą, ich moc jest niepowstrzymana! W tej niezwykłej książce znajdziesz fakty na temat swych ulubionych bohaterów, ciekawostki dotyczące serialu i łamigłówki, których rozwiązywanie przyniesie ci wiele satysfakcji!
Power Rangers Beast Morphers to dzielni wojownicy, którzy zawsze stają w obronie dobra! Ta niezwykła książka będzie nie lada gratką dla fanów serialu o ich niesamowitych przygodach. W środku znajdziesz zadania i łamigłówki o zróżnicowanym poziomie trudności, które zapewnią mnóstwo świetnej zabawy zarówno tym młodszym, jak i trochę starszym miłośnikom Czerwonego Wojownika i jego przyjaciół. Dołączone do książki kolorowe naklejki będą dodatkową atrakcją. Go go Power Rangers!
Petera Parkera, Eddiego Brocka i Flasha Thompsona łączy więź – i to dosłownie! Ich życie odmienił symbiont Venoma. Teraz czarna jak smoła obca istota podwaja wysiłki, żeby ci trzej bohaterowie nie narzekali na nudę. Ponadto pewna dobrze znana Spideyowi dama będzie musiała zmierzyć się z nabuzowanym zbirem przedstawiającym się jako Maniak, który postanowił udowodnić światu, że jak mało kto zasłużył na swój przydomek. Czy Czarna Kotka i jej gang dadzą mu radę? Tymczasem Venom zapuszcza swoje macki głęboko w nowojorski półświatek… Autorami scenariusza są Dan Slott („She-Hulk”, „Mighty Avengers”) i Mike Costa („G.I. Joe: Cobra”), a rysunki przygotowali Ryan Stegman („She-Hulks”, „Wolverine”) i Gerardo Sandoval („New Avengers”, „Wolverine”).
Najnowsza historia o niebieskich skrzatach z zaczarowanego lasu. Smerfy zawsze przeżywają coś szalonego i tym razem będzie tak samo! Osiłek jest odważny, ale nawet on wpada w przerażenie, gdy z wód jeziora wyłania się potwór! Tak rozpoczyna się niezwykła przygoda ze smokiem w roli głównej. Czy ogromna bestia zamierza zniszczyć wioskę Smerfów? A może przybyła w zupełnie innym celu? Papę Smerfa i drużynę małych śmiałków czeka daleka wyprawa w obronie sprawiedliwości. Tym razem mieszkańcy lasu będą musieli wmieszać się w sprawy ludzi, których przecież zazwyczaj unikają.Oto zupełnie nowa wersja opowieści o smoku i Jerzym!Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (19281992), używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Kolejne przygody ciągle zaślinionego, zdegenerowanego geniusza Ricka Sancheza, który wciąga swojego nieśmiałego czy, jak to określa sam Rick: głupiego wnuka Morty'ego Smitha w niebezpieczne przygody w całym wszechświecie! W tym tomie poznamy mroczne sekrety Rickoświata, ponure skutki oglądania seriali, nudę zapętlenia w czasie i dziwne rozczulenie Ricka w kwestii szopów. Morty ujawni też swoją niechęć do posiadania mocy absolutnej (tak, to jeden z dowodów na jego głupotę).Poza tym w albumie znalazła się specjalna historia z okazji 50. zeszytu serii, która jest tak pokręcona, że musieli przy niej pracować wszyscy nasi ulubieni twórcy, od częstszych lub rzadszych gości, jak Tini Howard (Euthanauts, Thanos) czy Andrew MacLean (Head Lopper), po regularnych autorów serii, jak Kyle Starks (Sexcastle, Assassination Nation) i Marc Ellerby. W tej opowieści umysł Morty'ego wyrusza w podróż, której NIGDY nie zapomni!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?