Nie od dziś wiadomo, że dziecko najskuteczniej uczy się poprzez zabawę. Książeczka ""Baw się z nami literkami"" zaprasza dzieci do radosnej i twórczej nauki liter. W wesołych wierszach Ewy Stadtmller literki przeżywają rozmaite przygody: gubią kropki, zaprzyjaźniają się ze sobą i budują zamki. Zabawne i oryginalne rysunki Łukasza Zabdyra na pewno zachęcą dzieci do komponowania z liter nie tylko słów...Fragment wiersza:""B""Dwa ma brzuszki duże B,więc okropnie męczy się,wzdycha ciężko i już marzy,aby znaleźć się na plażyi pogapić się na chmuryleżąc brzuszkami do góry (...)
Zeszyt zawiera ćwiczenia czytania ze zrozumieniem na poziomie podstawowym od prostych zdań pojedynczych do pierwszych krótkich tekstów. Zdania w większości zbudowane są z sylab otwartych oraz podstawowych rzeczowników i czasowników. Ćwiczenia mają na celu naukę rozumienia przeczytanego tekstu.Aby to osiągnąć, w zestawie zastosowano różnorodne formy zadań, w których dziecko:odpowiada na pytania związane z tekstem,uczy się zadawać pytania do tekstu,układa wyrazy w zdaniu w odpowiedniej kolejności,układa poszczególne zdania w odpowiedniej kolejności wydarzeń.Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci rozpoczynających naukę czytania w języku polskim.
Zeszyt zawiera ćwiczenia czytania ze zrozumieniem na poziomie podstawowym od prostych zdań pojedynczych do pierwszych krótkich tekstów.Ćwiczenia mają na celu naukę rozumienia przeczytanego tekstu. Aby to osiągnąć, w zestawie zastosowano różnorodne formy zadań, w których dziecko:odpowiada na pytania związane z tekstem,uczy się zadawać pytania do tekstu,układa wyrazy w zdaniu w odpowiedniej kolejności,układa poszczególne zdania w odpowiedniej kolejności wydarzeń.Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci rozpoczynających naukę czytania w języku polskim.Ćwiczenia zintegrowane z serią MOJE SYLABKI.
CZTERY PORY ROKU. WIOSNA to zestaw ćwiczeń o zróżnicowanym stopniu trudności przeznaczony dla uczniów klas młodszych, zakładający:bogacenie zasobu słownictwa,doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem,usprawnianie grafomotoryki,poszerzanie wiedzy ogólnej dziecka.Zestaw zawiera:teksty o różnym stopniu trudności,krzyżówki,quizy,kolorowanki,historyjki obrazkowe,zagadki,i ... różne niespodzianki.Ćwiczenia sprawdzają się w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, m.in. z dziećmi z uszkodzonym słuchem. Są doskonałą pomocą podczas zajęć rewalidacyjnych, korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych.
Ćwiczenia powstały podczas pracy terapeutycznej z uczniami dyslektycznymi lub z grupy ryzyka dysleksji. Zestaw składa się z różnorodnych zadań usprawniających:percepcję słuchową,percepcję wzrokową,analizę i syntezę sylabową i głoskową,różnicowanie liter podobnych graficznie,różnicowanie samogłosek,wykorzystanie w zdaniach różnych części mowy,budowanie zdań i logicznych ciągów zdarzeń,tworzenie i rozwijanie opowiadań,czytanie ze zrozumieniem.Zróżnicowany poziom trudności ćwiczeń pozwala na wykorzystywanie ich zarówno w pracy z dziećmi w klasach 1-4, jak i z uczniami ze starszych klas.Pomoc można proponować uczniom jako karty pracy materiał uzupełniający tematy omawiane na lekcjach lub podczas indywidualnych zajęć wyrównawczych.
Mandale przyrodnicze to nowy zestaw mandali, w którym kompozycje zawierają motywy roślinne i zwierzęce. Natura i przyroda jest wiodącym tematem tomiku, który polecamy dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Książeczka Zwierzęta wokół nas przeznaczona jest dla dzieci, które z różnych powodów nie zaczęły jeszcze mówić. Proponujemy ją także maluchom, które nie potrafią, choć robią to już ich rówieśnicy, kreślić linii lub wycinać, trzymając prawidłowo przeznaczone do tego przybory. Książeczka ułatwi małemu dziecku opanowanie mowy oraz umiejętności, które znakomicie przygotowują dziecko do pisania. W zabawie celowo wykorzystaliśmy onomatopeje. Wyrazy dzwiękonaśladowcze to łatwe do wymawiania sylaby i zbitki głosek, to jedne z pierwszych słów wypowiadanych przez dzieci na całym świecie. Zaproponowane przez nas zabawy są pewnego rodzaju treningiem, który przygotowuje do podejmowania przez dziecko dialogu z otoczeniem. Skuteczne porozumiewanie się i sprawne ręce są jednymi z ważniejszych umiejętności warunkujących dobry start w szkole. Opanowanie ojczystego języka nie powinno jednak być żmudną nauką. Ważne jest, by ""zanurzać"" dziecko w świecie mowy, a ćwiczenia wykonywać w różnych, naturalnych sytuacjach życiowych, przede wszystkim poprzez zabawę. Naszą intencją jest radosny i twórczy rozwój dziecka.
Moje Pierwsze Słowa powstały z myślą o małych dzieciach - w wieku od 6 miesiąca do lat 3, są przeznaczone do wspólnej zabawy dziecka z rodzicami. Zaproponowane tu gry uczą poprzez zabawę: wspomagają rozwój mowy dziecka i - w następnym etapie - ułatwiają naukę czytania.Część druga zawiera ilustracje przedmiotów z bliskiego otoczenia dziecka, np. zabawki: miś, lala, auto; zwierzęta: żaba, foka i inne.
Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu ciszącego ś, ź, ć, dź. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek środkowojęzykowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.
Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.
Ćwiczenia logopedyczne zostały ułożone zgodnie z zasadą stopniowania trudności:
wywołanie prawidłowego brzmienia głoski w izolacji,
ćwiczenia głoski w sylabach otwartych,
ćwiczenia głoski w śródgłosie,
ćwiczenia głoski w sylabach zamkniętych oraz w grupach spółgłoskowych.
We Wstępie Autorka omawia najczęściej spotykane wady wymowy związane z niepoprawną realizacją głosek dentalizowanych oraz podaje propozycje dodatkowych ćwiczeń, które pomogą w wypracowaniu poprawnej artykulacji (są to ćwiczenia oddechowe, ortofoniczne, uwagi słuchowej, motoryki narządów mow
Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu syczącego s, z, c, dz. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne
Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.
Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Zadbano o to, by wprowadzać ćwiczenia etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności, dlatego poszczególne głoski utrwalane są w na-stępujących kolejno realizacjach:
w izolacji,
w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).
Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu szumiącego: sz, cz. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.
Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.
Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Ćwiczenia są wprowadzane etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Poszczególne głoski występują w następujących kolejno realizacjach:
w izolacji,
w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).
Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu szumiacego: ż, dż. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.
Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.
Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Ćwiczenia są wprowadzane etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Poszczególne głoski występują w następujących kolejno realizacjach:
w izolacji,
w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).
Ortografia dla najmłodszych to zróżnicowany zestaw kart pracy, opracowany dla uczniów klasy drugiej i trzeciej szkoły podstawowej. Na 48 stronach rozmieściliśmy ćwiczenia dotyczące nie tylko podstawowych zasad pisowni (u/ó, ch/h, rz/ż), ale przygotowaliśmy także zadania dotyczące utraty dźwięczności spółgłosek na końcu lub w środku wyrazu, pisowni zakończeń bezokoliczników (-źć/-ść), partykuły nie, liczebników i wiele innych.
Zestaw zawiera ćwiczenia o zróżnicowanym stopniu trudności: od prostych zadań i krzyżówek, z którymi powinien poradzić sobie przeciętny uczeń, po teksty do uzupełniania brakującymi literami czy znakami interpunkcyjnymi atrakcyjne dla ucznia zdolnego.
To doskonała pomoc dla nauczyciela, który, kupując zestaw, nabywa jednocześnie prawo do powielania kart dla własnych celów dydaktycznych. Różnorodność opracowania ułatwi pedagogom pracę i pozwoli dostosować materiał ćwiczeniowy do indywidualnych umiejętności ucznia.
Publikacja z powodzeniem może być także wykorzystywana do samodzielnej pracy w domu. Zawiera klucz prawidłowych odpowiedzi. Znajduje się on na końcu publikacji.
Mając na uwadze konieczność wykonywania ćwiczeń ortograficznych przez uczniów z dysfunkcjami (dysortografia), Ortografia dla najmłodszych pozwala uczynić to w sposób atrakcyjny.
Opracowanie jest przeznaczone dla uczniów klas zerowych i pierwszych szkoły podstawowej. Jego załozeniem jest wprowadzenie najmłodszych uczniów w świat sztuki kaligrafii. Powielone karty można wykorzystać w trakcie lekcji, zajęć wyrównawczych oraz jako materiał do samodzielnej pracy w domu.
Ćwiczenia przeznaczone są dla uczniów z trudnościami edukacyjnymi lub dla tych, którzy potrzebują dodatkowego treningu manualnego: Zestaw kart pracy zawiera zróżnicowane zadania, które mają na celu utrwalanie kształtu liter oraz cyfr, poprawę koordynacji wzrokowo-słuchowej oraz wspomaganie umiejętności liczenia i pisania. Znajdują się tutaj również ćwiczenia kształtujące spostrzegawczość, logiczne myślenie oraz zdolności manualne.
Czytam z mandalą - Opracowanie zostało przygotowane dla dzieci posiadających już znajomość literek i rozwijających naukę czytania. Zestaw zawiera 50 różnorodnych mandali, w które wkomponowano słówka i ilustracje. Poszczególne kompozycje zawierają wyrazy zaczynające się na daną literkę lub na kolejne trzy literki alfabetu, co służy poszerzaniu zasobu słownictwa. Ilustracje do każdego słówka kształtują pamięć wzrokową, rozwijają wyobraźnię. Relaksacyjne funkcje mandali pozwalają w przyjemny sposób doskonalić umiejętność czytania.
Zestaw ćwiczeń mający na celu doskonalenie zdolności koncentracji i uwagi.Poszczególne ćwiczenia oparte są na zasadzie precyzyjnego łączenia punktów i odwzorowania kształtów.Zróżnicowany stopień trudności pozwala na wykorzystanie w pracy z dziećmi w wieku od 8 do 14 lat.
Zbiór 47 mandali o tematyce szkolnej. W poszczególnych kompozycjach znajdują się motywy związane z lekcjami, wyposażeniem szkoły, przyborami szkolnymi, wycieczkami, zajęciami sportowymi oraz wydarzeniami, które zazwyczaj mają miejsce w ciągu roku szkolnego.
Zawarte w opracowaniu ćwiczenia dotyczą zagadnień z dziedziny geometrii, są to m. in. figury, bryły, proste, odcinki, kąty, siatki, proporcje i skale. Karty pracy zawierają szeroki wachlarz zróżnicowanych zadań - są to róznego typu obliczenia, krzyżówki, diagramy, ćwiczenia manualne - które urozmaicą uczniom zajęcia.
Podręcznik oraz dwa zeszyty ćwiczeń tworzą kompletny zestaw, którego celem jest przede wszystkim nauka czytania ze zrozumieniem. Zastosowanie metody symultaniczno-sekwencyjnej pozwoli dziecku szybko i bez negatywnych emocji nauczyć się czytać, budując jednocześnie przekonanie, że zrobiło to samodzielnie. W pakiecie, obok treści humanistycznych, pojawiają się również zagadnienia z obszaru muzyki i przyrody, dzięki czemu nauczyciel może wykorzystać zestaw nie tylko w zakresie kształcenia umiejętności czytania, ale również posłużyć się nim jako uzupełniającym podręcznikiem edukacji wczesnoszkolnej w klasie pierwszej.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?