Pamięć"" to gra wyjątkowa. jest bardzo łatwa do opanowania, wciąga i rozbudza duże emocje. Zasady gry są tak uniwersalne, że zapewni ona doskonałą rozrywkę zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Każdy z graczy (bez względu na wiek) ćwiczy swą spostrzegawczość i pamięć biorąc jednocześnie udział w świetnej zabawie.
Czy państwo to widzą?! Okradziono kolejny sklep!
Robi się niebezpiecznie, oddaję głos do studia!
Fragment komiksu, który trzeba pokolorować oraz wyklejać dołączonymi naklejkami.
Kosmos, ze swoimi miliardami planet, galaktyk i niezliczoną masą zamieszkujących go żywych istot jest miejscem, w którym zdarzają się najbardziej niezwykłe historie.
Fragment komiksu, który trzeba pokolorować oraz wyklejać dołączonymi naklejkami.
Wszystko przez te okropne statki. Dudnią, hałasują, płoszą wszystkie ryby.
Człowiek też nie może się zrelaksować.
Fragment komiksu, który trzeba pokolorować oraz wyklejać dołączonymi naklejkami.
W grze "Wyścig ortograficzny" wygrywa ten, kto najszybciej odnajdzie, wśród tabliczek leżących na stole, obrazek zawierający w nazwie literę z pola, na którym zatrzymał się pionek. W trakcie zabawy dzieci poznają i utrwalają sobie właściwą pisownię wyrazów z "rz", "ż", "ch", "h", "ó" i "u". Gra jest również świetnym treningiem spostrzegawczości i refleksu dla młodszych i starszych graczy.
Zawartość pudełka:
- tabliczki z obrazkami - 32 szt.
- pionek - 1 szt.
- plansza
- kostka
- żetony - 30 szt.
- instrukcja
Wiek graczy: 7+
Liczba graczy: 2-3
Polski biznes w polskich miastach"" to gra planszowa, która przenosi graczy w świat biznesu w polskich miastach - dużych i małych. W tym świecie każdy przeżyje wiele emocji związanych z prowadzeniem finansowych operacji podejmowaniem ryzykownych decyzji, zdobywaniem kapitału na rozwój inwestycji, który jest niezbędny, by wygrać walkę z konkurencją. Dodatkowym elementem gry jest katalog miast, w którym gracze mogą się zapoznać z podstawowymi informacjami o 10 największych polskich miastach.Zawartość:- plansza- 5 pionków- 60 elementów inwestycji- 110 kart - 125 banknotów- 105 czeków- kostka- instrukcja
To gra w której dzieci odpowiadają na zagadki, umieszczone na 55 kartach i sprawdzają swoją zręczność podczas układania "wieży" z plastikowych tabliczek. Zwycięzcą zostanie gracz, który zdobędzie najwięcej żetonów za prawidłowe odpowiedzi i budowanie wieży. Jeśli graczami są dzieci młodsze, nie umiejące płynnie czytać, to zabawa odbywa się w towarzystwie starszego opiekuna.
Liczba graczy: 2-4
Wiek 5+
Zawartość pudełka:
karty zagadki - 55 sztuk
plansza
pionki - 4 sztuki
tabliczki - 36 sztuk
kostka do gry
żetony okrągłe - 36 sztuk
instrukcja.
3 SŁOWA"" to emocjonująca oparta na zasadach gra, która uczy i zmusza do myślenia. Celem tej gry jest jak najszybsze ułożenie 3 słów: trzyliterowego, czteroliterowego i pięcioliterowego. Każdy z graczy poruszając się swoim pionkiem po torze planszy stara się zebrać jak najwięcej żetonów - liter. Wygrywa ten, kto jako pierwszy ułoży z nich 3 słowa o właściwej ilości liter. Ilość graczy 2 - 4, wiek graczy 5+.
To najstarsza gra planszowa, rozgrywana przez 2 graczy na 64 polach planszy (szachownicy). Do osiągnięcia zwycięstwa w szachach najważniejsze jest logiczne myślenie, wyobraźnia i umiejętność przewidywania ruchów przeciwnika. Dla tych, którzy cenią sobie wysiłek umysłowy Szachy będą zawsze drą ponadczasową.
Literki to zabawka i znakomita pomoc dydaktyczna dla dzieci, które zaczynają naukę czytania. Zabawka składa się z perforowanej tablicy oraz zbioru dużych i małych literek (w tym również polskich). Literki można wpinać w otwory tablicy, układając w ten sposób wyrazy i zdania.
Klucz i się ucz - edukacyjna gra łącząca emocjonującą zabawę z ćwiczeniem spostrzegawczości, pamięci oraz prawidłowego kojarzenia pokrewieństwa kształtów. Gra zmusza również do ćwiczeń zręczności i manualnej precyzji.
Gracze mają do dyspozycji po 4 klucze i po 1 paletce z otworami, w których mogą umieścić odpowiednie klucze. Po odkryciu karty z wzorem klucza lub wzorami kilku kluczy, gracze starają się jak najszybciej znaleźć właściwy klucz, by umieścić go w wybranym otworze. W drugim wariancie gry jej uczestnicy odkrywają kartę z układem kolorowych kółek. Po krótkiej chwili karta zostaje zasłonięta, a gracze starają się z pamięci nawlec na linkę klucze, których kolory będą zgodne z kolorami na karcie.""Klucz i się ucz"" (maxi) to gra łącząca emocjonującą zabawę z ćwiczeniem spostrzegawczości, pamięci oraz prawidłowego kojarzenia pokrewieństwa kształtów. Gra zmusza również do ćwiczeń zręczności i manualnej precyzji.
,,Inspektor""- w tej grze każdy z graczy przemienia się w przesłuchującego inspektora Pytanko i przesłuchiwanego świadka, zwycięzcą zostaje ten, kto najtrafniej dostosuje pytania dotyczące wyglądu. W grze może uczestniczyć od 2 do 3 graczy. Każdy z nich ma plastikową ramkę z portretami podejrzanych na ruchomych klapkach. za każdym razem losuje za pomocą ""bączka"" rodzaj pytania jakie może zadać. zestaw zawiera 3 szt ramek z portretami, klepsydrę, notes oraz długopis do zapisywania wyników. Gra dla 2-3 graczy w wieku powyżej 5 lat.
Dobra zabawa przy której poznasz położenie państw na mapie, ich flagi i nazwy stolic.Po krótkim przejrzeniu katalogu flag z instrukcji, zadaniem graczy jest podanie właściwej nazwy państwa, do którego należy flaga wybrana z talii kart lub na której stanął pionek gracza. Drugą częścią zadania jest wskazanie położenia wymienionego państwa na mapie świata. Za każdą prawidłową odpowiedź zostaje przyznany punkt. Zwycięża ten, kto zdobędzie ich najwięcej. W trakcie emocjonującej zabawy gracze uczą się rozróżniać flagi państw całego świata, poznają nazwy tych państw i miejsce położenia. Poznają też nazwy ich stolic, a także jaka jest wielkość ich powierzchni i jaki obowiązuje w nich język.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?