Losując kolejno z worka cyfry i znaki działań matematycznych, gracze starają się ułożyć jak najszybciej działanie, którego wynikiem jest jedna z liczb przedstawiona na odkrytej karcie. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej prawidłowych działań. Gra zmusza do myślenia, jest emocjonującą zabawą i zarazem znakomitym treningiem liczenia. Zawartość pudełka: 72 tabliczki z liczbami, 40 tabliczek znaków, 55 kart liczb, worek, klepsydra, instrukcja.
"Scriba Junior" to gra słowna dla dzieci w dwóch wariantach. Pierwszy wariant gry skierowany jest do najmłodszych dzieci (od 5 lat), które z udziałem i pomocą partnerów umiejących czytać poznają w trakcie zabawy alfabet i same stopniowo ćwiczą czytanie. Drugi wariant Scriby Junior adresowany jest do dzieci starszych. Proste zasady, a jednocześnie ogromna różnorodność możliwych sytuacji (wymyślanych i układanych słów) czynią grę bardzo atrakcyjną i emocjonującą. Dzieci rywalizując ze sobą podczas gry uczą się nowych słów, ich poprawnej pisowni, ćwiczą wyobraźnię i koncentrację, poznają zasady krzyżówki słownej.
Zawartość pudełka: dwustronna plansza, 106 tabliczek z literami, 2 tabliczki puste, 45 okrągłych żetonów, notes do zapisu punktacji, długopis, worek z tkaniny, instrukcja.
5+
2-4 graczy
Produkt w języku czesko-słowackim.
Vtipn a zbavn hra od 7 let, kde dvky vt budoucnost sob a kamardkm a uij si spoustu legrace. Dv varinty hry - pro men i vt vdmy. A dvky budou hrt, za dvemi se 100% bude ozvat jejich smch!
Jaś i Małgosia- to prosta gra planszowa dla najmłodszych, której zasady oparte są na bajce o tym samym tytule. Dodatkowo w komplecie znajdziemy bogato ilustrowaną książeczkę, którą można poczytać przed rozpoczęciem rozgrywki. Gra dla 2-4 graczy w wieku od 5 lat.
Super zabawa, a w niej:
- poznawanie liter
- nauka pisania
- nauka czytania
- ćwiczenia zręczności manualnej.
Zawartość pudełka:
28 plansz na 14 tablicach
pisak z końcówką do ścierania
instrukcja.
Dla dzieci w wieku powyżej lat 5.
Super zabawa, a w niej:
- rysowanie
- myślenie i kojarzenie
- spostrzegawczość
- ćwiczenie zręczności.
Zawartość pudełka:
28 plansz na 14 tablicach
pisak z końcówką do ścierania
instrukcja.
Dla dzieci powyżej lat 4.
Magiczne Mozaiki"" to kreatywna zabawa dla dzieci, młodzieży i dorosłych.Do Waszej dyspozycji oddana zostaje plansza z mnóstwem otworów, w których należy umieścić różnej wielkości kolorowe elementy, by stworzyć rozmaite wzory i obrazy. Istnieje niemal nieskończona ilość kombinacji, a po wykonaniu ilustracji wystarczy,że wyjmiecie elementy i możecie zacząć od nowa.Do zestawu dołączony jest album zawierający ponad 100 inspiracji, Zabawa ćwiczy kreatywność i wyobraźnię.Zestaw zawiera 600 kołeczków o śr. 15 mm - 252 szt, 23 mm- 264 szt, 30 mm - 84 szt.
Skojarzenia"" - znakomita zabawka edukacyjna dla najmłodszych. W skład zabawki wchodzi 12 plansz z rysunkami dotyczącymi różnych dziedzin. Rysunki z każdej planszy należy odpowiednio skojarzyć ze sobą parami. Po naciśnięciu właściwej pary punktów znajdujących się przy rysunkach zapali się dioda w górnym rogu pudełka. Ta zabawa daje dzieciom wiele satysfakcji, jednocześnie uczy, rozwija spostrzegawczość i koncentrację.
Gra oparta jest na prostych zasadach, a zwycięzcą zostaje ten, kto pierwszy dotrze do centralnego pola planszy. W wyźcigu do celu towarzyszy graczom wiele emocji, ale jednoczeźnie gra uczy i utrwala wiadomoźci związane z okreźlaniem czasu na podstawie tarczy zegara. W pierwszym, łatwiejszym wariancie gry dzieci poznają sposób okreźlania czasu w trzech różnych formach zapisu: w postaci zapisu cyframi, w postaci zapisu słownego, w postaci okreźlenia czasu za pomocą wskazówek zegara. Drugi, trudniejszy wariant gry przeznaczony jest dla dzieci, które źznają się na zegarzeź. W tym wariancie mogą udoskonalić sobie technikę okreźlania czasu, a zwycięzcą zostanie ten, kto bezbłędnie potrafi okreźlić godzinę w przyszłoźci i przeszłoźci. PUDEŁKO ZAWIERA: * plansza do gry * 2 tarcze zegarowe * 30 kart Czasu * 1 kostka do gry * 4 pionki * 30 żetonów
Zabawka dydaktyczna polegająca na właściwym ułożeniu kart tak, aby powstała logiczna historyjka. Zabawka uczy rozumienia następstw czasowych i logicznego myślania, doskonali umiejętność wypowiadania się i układania opowiadań, rozwija wyobraźnię, spostrzegawczość i analizę wzrokową. Zawartość: 40 obrazków (20 planszy), instrukcja.
Co do czego, tato?"" to gra dla dzieci w wieku przedszkolnym. Polega na znalezieniu i zebraniu jak największej ilości kart powiązanych z obrazkami umieszczonymi na polach planszy, na których zatrzyma się pionek gracza. Gra rozwija umiejętność logicznego myślenia, wyobraźnię i zdolność skojarzeń. Gra dla 2-4 graczy w wieku od 4 lat.
25 gier to bogaty i niezwykle atrakcyjny zestaw gier planszowych losowych zręcznościowych i karcianych Zasady i charakter poszczególnych gier bardzo się od siebie różnią i dlatego zarówno dzieci jak i dorośli znajdą tu coś dla siebie Zawartość pudełka dwustronna plansza 16 pionków 32 pionki niskie 28 bierek trójkąt 15 kołków kostka do gry 28 kamieni miseczka do pchełek 4 pchełki duże 16 małych pchełek instrukcja. Gry przeznaczone dla 15 graczy w wieku od 5 lat
Ponadczasowa zabawka do samodzielnego montażu skierowana do dzieci w wiekuod 4 lat. Zestaw składa się z drewnianych deseczek z dziurkami oraz kolorowychśrubek i łączników z tworzywa. Duże rozmiary elementów oraz uproszczonakonstrukcja sprawiają, że dzieci już od najmłodszych lat mogą próbować sił wskładaniu pierwszych pojazdów. Zabawka jest trwała i po złożeniu pojazd możesłużyć do dalszej zabawy. Zestaw wyposażony jest w narzędzia idealnie dopasowanedo małych rączek, dzięki którym malec może wielokrotnie skręcać i rozkręcaćkonstrukcję. Z zawartych w opakowaniu elementów można zbudować aż trzy zupełnieróżne pojazdy. Po skręceniu zabawki malec może przez jakiś czas bawić się nią, akiedy znudzi mu się, może rozmontować wszystkie komponenty i zbudować zupełnienowy model. Zabawka wspaniale wpływa na rozwój motoryki, rozwija cierpliwośćoraz stymuluje wyobraźnię. Doskonale wspomaga naukę kolorów oraz liczenia.Wyjątkowa estetyka produktu i jakość wykonania umilają zabawę.
"Mały Konstruktor" to zabawka do samodzielnego montażu. Każdy model składa się z różnej wielkości i kształtów elementów metalowych, a także jest wzbogacony kolorowymi elementami z tworzyw sztucznych. Zestaw wyposażony jest w narzędzia, którymi można skręcić i rozkręcić pojazd. Elementy zestawów można ze sobą łączyć tworząc własne konstrukcje. Zabawki z tej serii rozwijają zdolności manualne, wyobraźnię przestrzenną, umiejętności techniczne i cierpliwość oraz pomagają kształtować proces zapamiętywania. To idealna zabawka dla przyszłych inżynierów i nie tylko.
Pomnażaj swój majątek i walcz o wpływy budując tartaki i kopalnie.Zajmuj majątki przeciwników i plądruj ich miasta aby zdobyć przewagę. Pokaż, że jesteś lepszym strategiem i gospodarzem niż Twoi przeciwnicy i zdobądź zamek i koronę.
Produkt to 8 dwustronnych tabliczek z grubej i sztywnej tektury. Na każdym z 16 obrazków przedstawione zostało zwierzątko w uproszczonej syntetycznej stylistyce, ale z użyciem optymalnej gry kształtów i różnic kolorystycznych. Tak dobrana forma ilustracji znakomicie nadaje się do zabawy, w której dziecko powyżej pierwszego roku życia może rozwijać swą spostrzegawczość i percepcję wzrokową.
Zabawka składa się z 24 tablic, które w trakcie zabawy dobiera się kolejno parami podobnych do siebie ilustracji.. Zabawa polega na tym, by obserwując każdy obrazek wybranej pary znaleźć 3 szczegóły różniące obie ilustracje.
Prosta edukacyjna gra dla najmłodszych i nie tylko. Wymaga od uczestników by jak najlepiej zapamiętywać położenie odkrywanych i zakrywanych obrazków. Dzieci grając w Pamięć ćwiczą swą spostrzegawczość, koncentrację, umiejętność skojarzeń i pamięć. Gra zapewnia dużo wesołej zabawy i dobry wysiłek umysłowy.
Wiek graczy: 3+
Karty zgadywanki to 16 dwustronnych kart zawierających 32 obrazkowe zagadki. Karty są przeznaczone do wspólnej zabawy dziecka z opiekunem, który czyta pytanie do oglądanego przez dziecko obrazka. Wspólna zabawa wiele uczy i wyjaśnia, jest dla dziecka dobrym bodźcem do umysłowego wysiłku.
Dla dzieci w wieku od 2 lat.
Produkt to 8 dwustronnych foliowanych tabliczek z grubej i sztywnej tektury. Na każdym z 16 obrazów przedstawione zostało zwierzątko w uproszczonej, syntetycznej stylistyce ale z użyciem optymalnej gry kształtów i różnic kolorystycznych. Tak dobrana forma ilustracji znakomicie nadaje się do zabawy, w której dziecko powyżej pierwszego roku życia może rozwijać swą spostrzegawczość i percepcję wzrokową.Zawartość opakowania8 dwustronnie ilustrowanych tablic.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?