Zaproponowany w książce model CSR pokazany jest z perspektywy makroekonomicznej, głównie z punktu widzenia instytucji formalnych i nieformalnych, edukacji, kultury społeczno-gospodarczej, stanu społeczeństwa obywatelskiego i świadomości ekologicznej. Model ten w sposób istotny różni się od dotychczas prezentowanych w literaturze przedmiotu zalecających przede wszystkim określone działania operacyjne. Ze względu na to, że prezentowane w literaturze przedmiotu modele społecznej odpowiedzialności biznesu nie ujmowały otoczenia zewnętrznego, które wszak istotnie warunkuje jej realizowanie się, autorka zaproponowała makroekonomiczny model infrastruktury społecznej odpowiedzialności biznesu. Priorytetem przedłożonego modelu CSR jest uzupełnienie powstałej luki ze wskazaniem, że afirmacja idei CSR nastąpi wówczas, kiedy wystąpi synchronizacja działania w tym kierunku nauki, instytucji formalnych i nieformalnych, edukacji, społeczeństwa, podmiotów gospodarczych i trzeciego sektora.
Książka oparta na refleksji o życiu w jego różnych odsłonach. Wielowątkowa opowieść o przyjaźni i miłości, ale też o chorobie, pozostawionej ludzkiej arogancji, prowadzącej do śmierci. Kompozycja poruszających treści skłania do przemyśleń przechodzących w bezsilną złość wobec niesprawiedliwości tego świata. Świata, który w swym napędzonym kole powinien zwolnić, aby uznać to, co najcenniejsze...
Debiut zainspirowany autorefleksją.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?