Chase Cooper zmienił szkołę zaledwie miesiąc temu, a już tyle zdążyło się w tym czasie wydarzyć. Chłopiec nie tylko przywykł do nowej budy, która okazała się całkiem spoko miejscem, i zakumplował się z Braydenem, łowcą wilkołaków, z którym umawia się czasem po lekcjach, by oglądać kiepskie horrory i się z nich nabijać, ale nawet został wybrany na nowego przywódcę klanu młodocianych ninja.Kiedy wśród uczniów szkoły Buchanan zaczynają krążyć plotki o masowej inwazji piratów, Chase je ignoruje, ponieważ jest przekonany, że to kolejny żart jednego z dzieciaków próbujących zwrócić na siebie uwagę. Wkrótce jednak chłopiec z zaskoczeniem odkrywa, że te pogłoski to prawda, a jego szkole grozi niebezpieczeństwo i tylko on - przywódca tajnego klanu ninja, nad którym zaczyna wisieć widmo rozpadu - może ją uratować.Czy Chase zdoła ocalić kolegów i nauczycieli? Jaką tajemnicę skrywa znaleziony przez niego złoty medalion z wizerunkiem pirackiej czaszki? A wreszcie: kim jest nowy, tajemniczy uczeń o imieniu Carlyle?
Po tym jak Jesse i jego przyjaciel Eric zostali niespodziewanie uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry Pełna Moc, przysięgli sobie, że już nigdy nawet nie zbliżą się do gier wideo. Jednak gdy Jesse otrzymuje szansę na ocalenie swojego kumpla Marka, nie może powiedzieć "nie!". Problem polega na tym, że tym razem Jesse staje się niewidzialny i zostaje wessany do świata gry Będzie Dziko - gry mobilnej w stylu Pokmon Go. Aby dotrzeć do Marka, Jesse będzie musiał zgubić Wielką Stopę - stwora goniącego go po szkolnej bibliotece, przetrwać spotkanie z welociraptorem w toalecie, a także zmierzyć się na stołówce z potężnym, plującym płomieniami nietoperzem. Czy Jesse pozostanie przy życiu dostatecznie długo, by rozwikłać zagadkę losów Marka?
Jedenastoletni Chase Cooper przenosi się wraz z rodzicami do innej dzielnicy. Przeprowadzka w nowe miejsce wiąże się z koniecznością zmiany szkoły - chłopak nie rozumie, jak rodzice mogą być tak samolubni. Większy dom za cenę jego społecznej śmierci! Niewiarygodne! Przenosiny oznaczają rzucenie Chase'a w sam środek stada uczniów, których nie zna, a nieśmiały chłopiec od zawsze boryka się z trudnościami w nawiązywaniu kontaktów z rówieśnikami. Po doświadczeniach z poprzedniej podstawówki wie, że trudno będzie mu się rozstać z łatką najmniej popularnego chudzielca w całej budzie. Jedynym ratunkiem przed staniem się wyrzutkiem społecznym wydaje się jego kuzynka Zoe. Ale czy taka fajna, ładna i ambitna dziewczyna w ogóle będzie chciała się z nim trzymać? Chase mocno w to wątpi.Pewnego dnia, zupełnie nieoczekiwanie, chłopiec dostaje zaproszenie do klanu ninja. Od tej chwili jego życie w nowej szkole całkowicie się zmienia. Czy Chase'a czeka mnóstwo ekscytujących i szalenie niebezpiecznych przygód? Czy bycie członkiem gangu zamaskowanych młodocianych ninja nie sprowadzi go na złą drogę i czy w końcu odkryje, czym jest przyjaźń?
Co tam, jak tam? Czujecie głód ekscytacji? Żądacie kolejnych przygód? Już się robi! Oto ja, Davy Spencer, wasz człowiek od szalonej zabawy i wkrótce supergwiazda YouTube'a, znów ruszam do akcji!Tym razem Davy szuka sławy na Comic Conie, na który został zaproszony jako VIP! No prawie! Supergwiazdą konwentu jest jego młodsza siostra, Krissy, której filmik z pieskiem Bo-bo viralowo rozprzestrzenił się po sieci. Ale kto by się tym przejmował?! Na pewno nie Davy, który ma tysiące pomysłów na to, jak zdobyć rzesze fanów!Jedną z atrakcji zlotu jest konkurs na najlepszy cosplay. Annie, Chuck i Fergus przygotowują zupełnie odjechane przebrania. Niestety, wygląda na to, że ich wysiłek pójdzie na marne. Ktoś ukradł główną nagrodę w konkursie!Co zrobi Davy? Czy to szansa dla niego, żeby znów zaistnieć? Plan jest prosty. Sfilmować swoje prywatne śledztwo - dopaść przestępcę - wrzucić filmik na kanał - stać się BOHATEREM Comic Conu i SUPERGWIAZDĄ internetu. Tylko niestety, wszystko co znajduje Davy, to wyłącznie kłopoty... Znów nie ma lekko!
Przyjaciele, którzy niespodziewanie zostali uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry, muszą szybko poznać jej zasady, żeby przetrwać i nie zostać w niej na zawsze!Jasse Rigsby nie znosi gier i tego całego wirtualnego świata. Jasne, są w nich plecaki odrzutowe, portale umożliwiające teleportację, poduszkowce, ukryte ostrza oraz nieograniczona liczba żyć. To go jednak nie bawi. Ale gdy pewnego dnia otrzymuje tajemniczo brzmiącego esemesa od swojego najlepszego kumpla Erica, maniaka gier, który totalnie odleciał na punkcie najnowszej produkcjizatytułowanej Pełna Moc,a następnie odkrywa, że Eric gdzieś nieoczekiwanie zniknął, zostawiwszy włączoną grę, postanawia spróbować. Klikając na kontrolerze przycisk potwierdzający chęć rozpoczęcia gry, Jesse nawet sobie nie wyobraża, w jakie tarapaty się wpakował. To, co miało być świetną rozrywką, przemienia się w śmiertelną pułapkę, a Jasse niespodziewanie przenosi się do wnętrza gry. Czy uda mu się odnaleźć w niej Erica? Jakie przygody, ale i niebezpieczeństwa czekają na nich po drugiej stronie ekranu?
Wysoka Łapa jest lojalnym uczniem Klanu Wiatru, gotowym chronić klan zawszelką cenę. Ale zanim zakończy swoje szkolenie, będzie musiał zmierzyćsię ze śmiercią ojca, spowodowaną tragicznym wypadkiem. Nawet pootrzymaniu imienia wojownika - Wysoki Ogon - pała żądzą zemsty. Kocurodkłada na bok lojalność wobec klanu i udaje się w daleką podróż bywyrównać rachunki. Ale jego nowe życie z dala od kodeksu wojownika jestpełne niebezpieczeństw... Wysoki Ogon musi zdecydować ile gotów jestpoświęcić dla zemsty.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?