Monografia jednej z 25 najbardziej wpływowych (według „Wall Street Journal”) kobiet Europy zawiera analizę czynników sprawczych przywództwa i źródeł społecznej percepcji charyzmy przywódcy. Autorka korzystając z własnych doświadczeń zawodowych, w oparciu o multidyscyplinarną wiedzę naukową, formułuje i uzasadnia dwie koncepcje modelowe i teoretyczne: pierwsza odnosi się do przywództwa w ogóle, a druga do przywództwa charyzmatycznego. Postawione hipotezy poddane są konfrontacji z wybranymi przypadkami przywództwa, powszechnie postrzeganego jako charyzmatyczne: Jana Pawła II, Lecha Wałęsy, Margaret Thatcher i Steve’a Jobsa.
******
The Anatomy of Charismatic Leadership
The monograph of one of the twenty five most influential women in Europe (according to The Wall Street Journal) contains the analysis of causative factors of leadership and sources of social perception of the leader’s charisma. The author, using her own professional experience and multi-disciplinary scientific knowledge, provides two model and theoretical conceptions: the first one refers to general leadership, the second one to charismatic leadership. The hypotheses are confronted by selected cases of leadership seen as charismatic: of John Paul II, Lech Wałęsa, Margaret Thatcher and Steve Jobs.
Każdego roku w Polsce powstaje coraz więcej przedsiębiorstw, w tym świadczących usługi medyczne dla osób pragnących poprawić stan swojego zdrowia, lub zadbać o walory zewnętrzne, wybierając zabiegi relaksacyjne, poddając się zabiegom medycyny estetycznej lub chirurgii plastycznej w czasie wolnym od pracy. Wydłużanie się czasu wolnego, starzenie ludności a zarazem stopniowe bogacenie się społeczeństwa daje możliwości rozwoju i współpracy przedsiębiorstw, świadczących usługi turystyczne oraz medyczne, a pojawianie się nowego sprzętu wymuszana na przedsiębiorcach wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, wymianę sprzętu oraz szkolenie personelu. Istotne znaczenie ma również nawiązywanie współpracy pomiędzy podmiotami, może ona odbywać się w warunkach lokalnych (gmina) oraz w mikroregionach (województwo) aby turysta – również medyczny, mógł dojechać, swobodnie poruszać się po okolicy, korzystać z lokalnych atrakcji, poznać regionalną kuchnię oraz skorzystać z zabiegów poprawiających samopoczucie i walory estetyczne.
Celem prezentowanej pracy jest wykazanie możliwości wykorzystania biznesowego szans rozbudowy turystyki medycznej w Polsce, zidentyfikowanie przedsiębiorstw turystyki medycznej oraz wskazanie jej kierunków rozwoju.
Monografia adresowana jest zarówno do przedsiębiorców, jak i pracowników, którzy świadczą usługi w turystyce medycznej, do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji turystycznych, ale również do studentów kierunku zarządzanie oraz turystyka.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?