KATEGORIE [rozwiń]

Winston Wayne L.

Okładka książki ANALIZA MARKETINGOWA PRAKTYCZNE TECHNIKI Z WYKORZYSTANIEM ANALIZY DANYCH I NARZĘDZI EXCELA

89,00 zł 65,41 zł


Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji. Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela! W tej książce między innymi: analiza danych marketingowych opracowywanie strategii najbardziej zyskownych wycen wykorzystywanie narzędzi prognostycznych analiza łączona i analiza wyborów dyskretnych pomiar skuteczności wydatków na reklamę analiza danych z mediów społecznościowych Wyrafinowane analizy biznesowe? Potrzebujesz tylko Excela! O autorze Wayne Winston jest utytułowanym i wielokrotnie nagradzanym wykładowcą akademickim z ogromnym doświadczeniem. Napisał 25 artykułów i kilkanaście książek. Wykładał modelowanie danych za pomocą Excela, a także doradzał wielu różnym instytucjom, między innymi US Army, US Navy, Broadcom, Cisco, Intel, Pfizer, Eli Lilly, Ford, GM, PWC, Microsoft, IAC, Deloitte Consulting, Booz Allen Hamilton, QAS, eBay, Dallas Mavericks i New York Knicks.
Okładka książki Microsoft Excel 2013. Analiza i modelowanie danych

98,70 zł 72,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Opanuj techniki modelowania i analizy danych w programie Microsoft Excel 2013 i przekształć surowe informacje w końcowe wnioski. Ten oparty na rzeczywistych zastosowaniach poradnik praktyczny pokazuje, jak posługiwać się najnowszymi narzędziami Excela do integrowania danych z wielu źródeł i jak skutecznie zbudować relacyjne źródło danych wewnątrz pliku danych programu Excel. Udoskonal swoje umiejętności posługiwania się programem Excel do rozwiązywania rzeczywistych problemów Podsumowywanie danych przy użyciu rozwiązań PivotTables i opisywych statystyk Analizowanie nowych trendów w analityce predykcyjnej i opisowej Stosowanie linii trendu, wielokrotnej regresji i wygładzania wykładniczego Korzystanie z zaawansowanych funkcji programu Excel, takich jak OFFSET i INDIRECT Szczegółowe poznanie kluczowych funkcji finansowych, statystycznych i czasu Efektywne tworzenie wykresów przy użyciu narzędzia Power View Rozwiązywanie złożonych problemów optymalizacyjnych przy użyciu narzędzia Excel Solver Wykonywanie symulacji typu Monte Carlo dla cen giełdowych i modeli licytacyjnych Stosowanie ważnych narzędzi modelowania, takich jak dodatek Inquire Wayne L. Winston, były profesor technik operacyjnych i decyzyjnych w Kelley School of Business na Uniwersytecie stanu Indiana, obecnie wykłada gościnnie w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston. Jest laureatem przeszło 45 nagród nauczycielskich MBA. Poprowadził też kursy technik modelowania z użyciem programu Excel dla tysięcy analityków pracujących dla firm z listy Fortune 500. Był też konsultantem wielu innych organizacji, w tym także zawodowej drużyny koszykówki Dallas Mavericks. Jest autorem 15 książek poświęconych programowi Excel, nauce o zarządzaniu i badaniom operacyjnym, w tym pozycji zatytułowanej Mathletics, poświęconej związkom pomiędzy matematyką i sportem.
Okładka książki Microsoft Excel 2010. Analiza i modelowanie danych

92,40 zł 67,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka pozwala opanować techniki modelowania i analizy danych, umożliwiające przekształcanie danych w końcowe wnioski. Od ponad 10 lat Wayne Winston uczy klientów korporacyjnych i studentów MBA najbardziej efektywnych sposobów wykorzystywania programu Excel do pomocy w rozwiązywaniu problemów biznesowych i podejmowaniu lepszych decyzji. Teraz ten zdobywca wielu nagród akademickich dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego, opartego na przykładach wziętych z życia podręcznika w pełni uaktualnionego do wersji programu Excel 2010! Doskonalenie umiejętności wykorzystywania programu Excel do rozwiązywania autentycznych problemów! Modelowanie ryzyka inwestycji i zwrotu Analizowanie wydajności działu sprzedaży Tworzenie najlepszych, najgorszych i najbardziej prawdopodobnych scenariuszy Porównywanie opcji leasingu i zakupu oraz obliczanie warunków kredytu Badanie wpływu ceny, reklamy i czynnika sezonowości na wielkość sprzedaży Precyzyjne zarządzanie zapasami Ustalanie wartości przywiązania klienta Obliczanie progu rentowności i zwrotu z inwestycji Planowanie zapewniające maksymalną wydajność Wyrażanie w liczbach przewagi z tytułu gry u siebie Przewidywanie rozwoju firmy, wyniku wyborów i tak dalej! Plus­ krótkie omówienie dodatku PowerPivot do programu Excel
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka