Publikacja przeznaczona jest dla dzieci pięcioletnich, które chcą dobrze przygotować się do nauki pisania. Służą temu ćwiczenia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową oraz sprawność manualną. Bardzo ważne jest, by dzieci rozwijały umiejętność kolorowania według wzoru, rysowania po śladzie, kreślenia szlaczków literopodobnych. Na końcu publikacji starsze przedszkolaki będą mogły spróbować samodzielnie pisać litery w większej liniaturze. Zawarte w publikacji naklejki uatrakcyjnią pierwsze próby samodzielnego pisania szlaczków i liter.
Karty do indywidualnej pracy z dzieckiem.Publikacja Wspomaganie rozwoju emocji zawiera karty przeznaczone do pracy indywidualnej z ćwiczeniami, których celem jest nauczenie dzieci wyrażania i nazywania emocji towarzyszących im w życiu, a także poznawanie sposobów radzenia sobie z nimi.Dzieciństwo nie jest pozbawione żadnych zmartwień, trosk, obaw i trudności.Dzieci przeżywają wiele lęków, które nie zawsze można wyjaśnić w racjonalny sposób, ale należy je potraktować poważnie.Pomocne są zabawy i ćwiczenia, które dodadzą im odwagi, uświadomią przeżywane uczucia, spowodują, by się one pojawiły oraz zachęcą dzieci, by otwarcie je wyrażały.Dzięki nim dzieci staną się silniejsze emocjonalnie.
Karty do indywidualnej pracy z dzieckiem.Publikacja zawiera ćwiczenia dotyczące wspomagania rozwoju mowy.Publikacja Wspomaganie rozwoju mowy zawiera karty przeznaczone do pracy indywidualnej.Jej celem jest wspomaganie rozwoju mowy poprzez ćwiczenia:- w rozumieniu i wykonywaniu poleceń,- w samodzielnym wypowiadaniu się,- w komunikowaniu się z drugą osobą,- wzbogacające słownictwo,- wyrabiające poprawność gramatyczną, fleksyjną i składniową,- kształcące słuch fonematyczny oraz umiejętności analizy i syntezy słuchowej,- rozwijające słuch fonetyczny,- wzmacniające pamięć słuchową.
Karty do indywidualnej pracy z dzieckiem.Publikacja Wspomaganie rozwoju percepcji słuchowej zawiera karty przeznaczone do pracy indywidualnej, których celem jest rozwijanie percepcji słuchowej poprzez:- ćwiczenie słuchu fonematycznego oraz umiejętności analizy i syntezy słuchowej,- ćwiczenie słuchu fonetycznego,- ćwiczenie pamięci słuchowej. Ćwiczenia dotyczące percepcji słuchowej rozwijają sprawności przydatne w nauce czytania i pisania.Obejmują one trzy etapy:- wyodrębnianie zdań z wypowiedzi, rozdzielanie ich na słowa,- określanie liczby słów i ich kolejności w zdaniach,- wyodrębnianie i wybrzmiewanie sylab w słowach, określanie ich liczby i kolejności,- wyodrębnianie głosek w słowach (w nagłosie, wygłosie i śródgłosie), liczenie głosek.
Karty do indywidualnej pracy z dzieckiem.Publikacja Wspomaganie rozwoju percepcji wzrokowej zawiera karty przeznaczone do pracy indywidualnej, których celem jest rozwijanie percepcji wzrokowej poprzez ćwiczenia kształtujące zdolności rozpoznawania i rozróżniania bodźców wzrokowych, a także ich interpretowania.Wykonując ćwiczenia na kolejnych kartach, dziecko:- uczy się dostrzegać coraz więcej cech przedmiotów z bliskiego mu otoczenia;- porównując, odtwarzając i klasyfikując, rozwija umiejętności- analizy i syntezy w procesie spostrzegania.
W trosce o udany start. Ocena gotowości dziecka do rozpoczęcia nauki szkolnej Małgorzaty Kwaśniewskiej i Wiesławy Żaby-Żabińskiej to testy, które pomogą nauczycielom w zdiagnozowaniu stopnia opanowania przez dziecko szescioletnie umiejętności i wiadomości niezbędnych do podjęcia nauki szkolnej.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?