Walka na spoty po polsku
Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007
-
Autor: Peszyński Wojciech
- ISBN: 9788377802991
- EAN: 9788377802991
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Adam Marszałek
- Format: 16.0x22.0cm
- Język: polski
- Seria: OBLICZA MEDIÓW
- Liczba stron: 296
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
30,00złCena detaliczna: 39,55 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,00 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych. Z perspektywy polskiej refleksji naukowej nad komunikowaniem politycznym, zaskakująco ubogiej w znaczące opracowania na temat reklamy politycznej, podjęcie tej tematyki badawczej przez Autora zasługuje na szczególne wyróżnienie. Należy podkreślić dobre przygotowanie merytoryczne, widoczne zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej pracy. W kompetentny naukowo sposób przedstawiono kluczowe zagadnienia z zakresu teorii marketingu politycznego odnoszące się do reklamy politycznej; w równie rzetelny sposób dokonano analizy materiałów reklamowych z polskich kampanii wyborczych, trafnie wskazując ewolucję koncepcji formatowania telewizyjnych przekazów reklamowych w praktyce politycznej.
Z recenzji prof. dr. hab. Mariusza Kolczyńskiego