W poszukiwaniu fundamentów nauk o mediach
- ISBN: 978-83-7977-318-3
- EAN: 9788379773183
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Atut
- Format: 205x135mm
- Język: polski
- Liczba stron: 158
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
22,06złCena detaliczna: 32,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,06 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Celem książki jest z jednej strony próba znalezienia fundamentów nauk o mediach, które obecnie tworzą m.in. bibliolodzy, filolodzy, filozofowie, historycy, kulturoznawcy, muzykolodzy, pedagodzy, politolodzy, prawnicy, psycholodzy, socjolodzy, teolodzy, a nawet ekonomiści, informatycy i biznesmeni. Z drugiej zaś uporządkowanie wiedzy na ten temat oraz znalezienie sposobów łączenia metod badawczych, zastosowanych w poszczególnych dyscyplinach, i wykorzystanie ich właśnie w nauce o mediach.
Autorzy tekstów zawartych w tomie próbowali też wskazać na to, co jest dla medioznawstwa fundamentem w zakresie określenia przedmiotu i metodyki badań, czym badania medioznawcze mogą się różnić od badań m.in. literaturoznawczych, językoznawczych socjologicznych czy filmoznawczych.