„W mojej pamięci musi być klucz do narodzin tego potwora!”. Nina została w Pradze, aby odzyskać swoje wspomnienia i wreszcie jej się to udało!!! Co się stało z Niną i Johanem?! Co było w Rezydencji Czerwonej Róży? Johan nigdy nikogo nie słucha. Johan nigdy nikomu nic nie daje. Johan nikim nigdy się nie interesuje. Do czego zmierza? Co go pchnęło do bycia potworem? Co się wydarzy, gdy prawda zacznie wychodzić na jaw? Naoki Urasawa urodził się w 1960 w Tokio. Sławę przyniosła mu seria YAWARA! - opowieść o dziewczynie uprawiającej judo. Obecnie jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych japońskich twórców komiksowych. Na Zachodzie znany głównie z ostatnich dzieł – MONSTER, 20th Century Boys i PLUTO. Otrzymał wiele nagród i nominacji, w tym jako jedyny twórca zdobył dwukrotnie Tezuka Osamu Sho. Wśród swoich inspiracji wymienia prace Katsushiro Otomo (autora Akiry).
„To Tenma zniszczył moje życie...!!!” Eva szczerze nienawidzi Tenmy, ale jednocześnie jest jedyną osobą, która może poświadczyć o jego niewinności. Przez długi czas odmawiała składnia zeznań, jednak gdy wspomnienia wróciły, zmieniła zdanie. Były trzy strzały, a Eva widziała Johana! W tym czasie „zła ręka” Roberta znów czyhać na życie Evy.
Klucz do tajemnicy leży w Posiadłości Czerwonej Róży... Cała trójka, Tenma, Ninana i Johan, dowiedziała się o tym domu. Co się tam zdarzyło naprawdę?! Dlaczego?! Kim jest Franz Bonaparta? Czy tajemnica narodzin „Monstrum” zostanie ujawniona?
Naoki Urasawa urodził się w 1960 w Tokio. Sławę przyniosła mu seria YAWARA! - opowieść o dziewczynie uprawiającej judo. Obecnie jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych japońskich twórców komiksowych. Na Zachodzie znany głównie z ostatnich dzieł – MONSTER, 20th Century Boys i PLUTO. Otrzymał wiele nagród i nominacji, w tym jako jedyny twórca zdobył dwukrotnie Tezuka Osamu Shō. Wśród swoich inspiracji wymienia prace Katsushiro Ōtomo (autora Akiry).
Kolejna (po PLUTO i MONSTERze) seria Naokiego Urasawy debiutuje w Polsce. To opowieść o przyjaźni, marzeniach, dzieciństwie, dorastaniu, ale przede wszystkim pop-kulturowa uczta, gdzie nawiązania do wydarzeń z XX wieku wypełniają kolejne kartki. Akcja skacze między dekadami drugiej połowy ostatniego stulecia poprzedniego millenium, ukazując kolejne zmiany społeczne. 20th Century Boys - Chłopaki z XX wieku to zdobywca całego wachlarza nagród japońskich i najważniejszych światowych - Festiwalu w Angouleme oraz Eisnera (aż dwukrotnie!).
Finał już coraz bliżej! "Przyjaciel" jest prezydentem świata. Tokio odgradza wielki mur. Przez głośniki leci piosenka, która może zmienić wszystko. Ruch oporu szykuje się do zbrojnego powstania. Kolejna (po PLUTO i MONSTERze) seria Naokiego Urasawy debiutuje w Polsce. To opowieść o przyjaźni, marzeniach, dzieciństwie, dorastaniu, ale przede wszystkim pop-kulturowa uczta, gdzie nawiązania do wydarzeń z XX wieku wypełniają kolejne kartki. Akcja skacze między dekadami drugiej połowy ostatniego stulecia poprzedniego millenium, ukazując kolejne zmiany społeczne. 20th Century Boys - Chłopaki z XX wieku to zdobywca całego wachlarza nagród japońskich i najważniejszych światowych - Festiwalu w Angouleme oraz Eisnera (aż dwukrotnie!).
Każdy czasem odczuwa niepokój. Nawet zdolny doktor Kenzō Tenma nie jest żadnym wyjątkiem. Skąd mógł wiedzieć, że powrót do zajęcia, jakim jest ratowanie ludzi, nie przyniesie mu sukcesu, lecz powoła do życia niesamowitą istotę? Czym jest sprawiedliwość, czym jest zło? Te pytania pozostawiam Tobie.
W Niemczech, gdzie panuje zamieszanie po zjednoczeniu, bezdzietne pary w średnim wieku giną jedna po drugiej. Zabójcą był Johan! Dlaczego atakuje takie osoby? Kenzō Tenma wyrusza w podróż, by odnaleźć siostrę bliźniaczkę Johana, która może dać mu wskazówki pozwalające rozwikłać tajemnicę potwora.
Naoki Urasawa urodził się w 1960 w Tokio. Sławę przyniosła mu seria YAWARA! - opowieść o dziewczynie uprawiającej judo. Obecnie jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych japońskich twórców komiksowych. Na Zachodzie znany głównie z ostatnich dzieł – MONSTER, 20th Century Boys i PLUTO. Otrzymał wiele nagród i nominacji, w tym jako jedyny twórca zdobył dwukrotnie Tezuka Osamu Shō. Wśród swoich inspiracji wymienia prace Katsushiro Ōtomo (autora Akiry).
Czy „Johan” ma w sobie dwie osobowości? Czy jest Jekyllem i Hyde'em? Tenma prosi o pomoc doktora Gillena, autorytet z psychologi kryminalnej, aby ten zrobił analizę psychologiczną „Johana”. Jednakże doktor Gillen odkrywa, że to nie „Johan” a Tenma popełnił seryjne morderstwa. Próbuje zwabić go w sidła, by przeprowadzić swoje eksperymenty. Tym razem Tenma jest naprawdę w potrzasku!!!
Karl, student na Uniwersytecie Monachijskim, co tydzień odwiedza niewidomego milionera i czyta mu książki, by móc pokryć szkolne wydatki. Pewnego dni poznaje młodego człowieka, który również wykonywał tę samą pracę w domu milionera. Ten człowiek nazywa się Johan! Od tej chwili wokół Karla dzieją się dziwne rzeczy... Co to za młody człowiek o imieniu Johan? Czy to „Johan”, którego znamy?
Naoki Urasawa urodził się w 1960 w Tokio. Sławę przyniosła mu seria YAWARA! - opowieść o dziewczynie uprawiającej judo. Obecnie jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych japońskich twórców komiksowych. Na Zachodzie znany głównie z ostatnich dzieł – MONSTER, 20th Century Boys i PLUTO. Otrzymał wiele nagród i nominacji, w tym jako jedyny twórca zdobył dwukrotnie Tezuka Osamu Shō. Wśród swoich inspiracji wymienia prace Katsushiro Ōtomo (autora Akiry).
Tenma, który wpadł w pułapkę zastawioną przez “Johana”, jest teraz poszukiwanym seryjnym zabójcą. Za każdym razem o włos wymykając się policji, ściga “Johana”, aby zapobiec kolejnym morderstwom i udowodnić swoją niewinność. Zbliża się do monstrum, śledząc jego tajemniczą przeszłość.
Ninę złapała grupa neo-nazistów. Tenma jej szuka, gdyż Nina to jedyna osoba, która jest w stanie powiedzieć, czym jest “Johan”. W międzyczasie Tenma dowiaduje się strasznej rzeczy. Ultraprawicowcy planują uczynić “Johana” nowym Hitlerem.
Naoki Urasawa urodził się w 1960 w Tokio. Sławę przyniosła mu seria YAWARA! - opowieść o dziewczynie uprawiającej judo. Obecnie jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych japońskich twórców komiksowych. Na Zachodzie znany głównie z ostatnich dzieł – MONSTER, 20th Century Boys i PLUTO. Otrzymał wiele nagród i nominacji, w tym jako jedyny twórca zdobył dwukrotnie Tezuka Osamu Shō. Wśród swoich inspiracji wymienia prace Katsushiro Ōtomo (autora Akiry).
Kolejna (po PLUTO i MONSTERze) seria Naokiego Urasawy debiutuje w Polsce. To opowieść o przyjaźni, marzeniach, dzieciństwie, dorastaniu, ale przede wszystkim pop-kulturowa uczta, gdzie nawiązania do wydarzeń z XX wieku wypełniają kolejne kartki. Akcja skacze między dekadami drugiej połowy ostatniego stulecia poprzedniego millenium, ukazując kolejne zmiany społeczne. 20th Century Boys - Chłopaki z XX wieku to zdobywca całego wachlarza nagród japońskich i najważniejszych światowych - Festiwalu w Angouleme oraz Eisnera (aż dwukrotnie!).
Kolejna (po PLUTO i MONSTERze) seria Naokiego Urasawy debiutuje w Polsce. To opowieść o przyjaźni, marzeniach, dzieciństwie, dorastaniu, ale przede wszystkim pop-kulturowa uczta, gdzie nawiązania do wydarzeń z XX wieku wypełniają kolejne kartki. Akcja skacze między dekadami drugiej połowy ostatniego stulecia poprzedniego millenium, ukazując kolejne zmiany społeczne. 20th Century Boys - Chłopaki z XX wieku to zdobywca całego wachlarza nagród japońskich i najważniejszych światowych - Festiwalu w Angouleme oraz Eisnera (aż dwukrotnie!).
Tenma, który wpadł w pułapkę zastawioną przez “Johana”, jest teraz poszukiwanym seryjnym zabójcą. Za każdym razem o włos wymykając się policji, ściga “Johana”, aby zapobiec kolejnym morderstwom i udowodnić swoją niewinność. Zbliża się do monstrum, śledząc jego tajemniczą przeszłość.
Ninę złapała grupa neo-nazistów. Tenma jej szuka, gdyż Nina to jedyna osoba, która jest w stanie powiedzieć, czym jest “Johan”. W międzyczasie Tenma dowiaduje się strasznej rzeczy. Ultraprawicowcy planują uczynić “Johana” nowym Hitlerem.
PLUTO to opowieść bazująca na jednym z najbardziej znanych dzieł Osamu Tezuki - Atom Żelaznoręki, współczesnej historii Pinokia, w której rolę drewnianego chłopca odgrywa robot. Tytułowy Atom stał się popkulturową ikoną. Na całym świecie można kupić różne gadżety z nim związane, a w Hollywood wyprodukowano film bazujący na jego przygodach. Jednak to nie on jest głównym bohaterem PLUTO. Historia skupia się na postaciach drugoplanowych, głównie robotach zastanawiających się nad swoim człowieczeństwem, efektem czego jest opowieść duchem bliższa Łowcy Androidów niż bajce pt. Pinokio.
Atom Żelaznoręki to jedno z nieśmiertelnych dzieł japońskiej sztuki komiksowej, stworzone przez nieodżałowanego mistrza Osamu Tezukę, którego zawsze podziwiałem. Dzieło porywa pokolenia czytelników od momentu powstania w 1950 roku do dziś. Praca nad PLUTO była dla mnie okazją, aby tchnąć nowego ducha w komiks Atom Żelaznoręki: Największy robot na Ziemi, utwór, który wzruszał mnie, gdy byłem dzieckiem.
Naoki Urasawa
Po śmierci Osamu Tezuki nie ma japońskiej mangi. Był Leonardem Da Vincim, Goethem i Dostojewskim świata komiksu. Naoki Urasawa i ja nie chcieliśmy, aby osiągnięcia Tezuki odeszły w niepamięć, dlatego w 2003 roku, w okrągłą rocznicę urodzin głównego bohatera, z jego sztandarowego dzieła – Atoma Żelaznorękiego, stworzyliśmy remake epizodu pod tytułem: Największy robot na Ziemi.
Jakim człowiekiem był Osamu Tezuka? Co takiego chciał przekazać?
Tym, których zainteresował PLUTO, polecam też pozostałe komiksy Osamu Tezuki.
Takashi Nagasaki
„W mojej pamięci musi być klucz do narodzin tego potwora!”. Nina została w Pradze, aby odzyskać swoje wspomnienia i wreszcie jej się to udało!!! Co się stało z Niną i Johanem?! Co było w Rezydencji Czerwonej Róży?
Johan nigdy nikogo nie słucha. Johan nigdy nikomu nic nie daje. Johan nikim nigdy się nie interesuje. Do czego zmierza? Co go pchnęło do bycia potworem? Co się wydarzy, gdy prawda zacznie wychodzić na jaw?
Naoki Urasawa urodził się w 1960 w Tokio. Sławę przyniosła mu seria YAWARA! - opowieść o dziewczynie uprawiającej judo. Obecnie jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych japońskich twórców komiksowych. Na Zachodzie znany głównie z ostatnich dzieł – MONSTER, 20th Century Boys i PLUTO. Otrzymał wiele nagród i nominacji, w tym jako jedyny twórca zdobył dwukrotnie Tezuka Osamu Shō. Wśród swoich inspiracji wymienia prace Katsushiro Ōtomo (autora Akiry).
„To Tenma zniszczył moje życie...!!!” Eva szczerze nienawidzi Tenmy, ale jednocześnie jest jedyną osobą, która może poświadczyć o jego niewinności. Przez długi czas odmawiała składnia zeznań, jednak gdy wspomnienia wróciły, zmieniła zdanie. Były trzy strzały, a Eva widziała Johana! W tym czasie „zła ręka” Roberta znów czyhać na życie Evy.
Klucz do tajemnicy leży w Posiadłości Czerwonej Róży... Cała trójka, Tenma, Ninana i Johan, dowiedziała się o tym domu. Co się tam zdarzyło naprawdę?! Dlaczego?! Kim jest Franz Bonaparta? Czy tajemnica narodzin „Monstrum” zostanie ujawniona?
Każdy czasem odczuwa niepokój. Nawet zdolny doktor Kenzō Tenma nie jest żadnym wyjątkiem. Skąd mógł wiedzieć, że powrót do zajęcia, jakim jest ratowanie ludzi, nie przyniesie mu sukcesu, lecz powoła do życia niesamowitą istotę? Czym jest sprawiedliwość, czym jest zło? Te pytania pozostawiam Tobie.
W Niemczech, gdzie panuje zamieszanie po zjednoczeniu, bezdzietne pary w średnim wieku giną jedna po drugiej. Zabójcą był Johan! Dlaczego atakuje takie osoby? Kenzō Tenma wyrusza w podróż, by odnaleźć siostrę bliźniaczkę Johana, która może dać mu wskazówki pozwalające rozwikłać tajemnicę potwora.
Naoki Urasawa urodził się w 1960 w Tokio. Sławę przyniosła mu seria YAWARA! - opowieść o dziewczynie uprawiającej judo. Obecnie jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych japońskich twórców komiksowych. Na Zachodzie znany głównie z ostatnich dzieł – MONSTER, 20th Century Boys i PLUTO. Otrzymał wiele nagród i nominacji, w tym jako jedyny twórca zdobył dwukrotnie Tezuka Osamu Shō. Wśród swoich inspiracji wymienia prace Katsushiro Ōtomo (autora Akiry).
Stara kamienica w śródmieściu Pragi z szyldem z trzema żabami... Dziesięć lat temu żyła tam kobieta z bliźniakami. Tenma usłyszał o tym od sąsiadów. Opowiadają też mu o siedzibie tajnej czechosłowackiej policji oraz o tajemniczym pożarze. Czy tymi bliźniakami mogą być Johan i Anna? W tym samym czasie Suk, młody detektyw praskiej policji, przyciąga uwagę pięknej dziewczyny z baru. Ona ma na imię Anna! Kiedy Tenma i Suk się spotkają, będą musieli zmierzyć się z jeszcze większym terrorem!!!
Detektyw BKA, Lunge, jest już przekonany o udziale Johana w seryjnych morderstwach. Przybywa do Pragi, aby odkryć, czym naprawdę jest Johan i dowiedzieć się, że „Bezimienny potwór”, niesamowity picture book, który miał duży wpływ w dzieciństwie na Johana, został napisany przez agenta czechosłowackiej tajnej policji Lunge odnajduje „Dom czerwonej róży”, gdzie autor tworzył. Za cienką ścianą odkrywa stare drzwi. A za nimi czai się prawdziwy horror!
Czy „Johan” ma w sobie dwie osobowości? Czy jest Jekyllem i Hyde'em? Tenma prosi o pomoc doktora Gillena, autorytet z psychologi kryminalnej, aby ten zrobił analizę psychologiczną „Johana”. Jednakże doktor Gillen odkrywa, że to nie „Johan” a Tenma popełnił seryjne morderstwa. Próbuje zwabić go w sidła, by przeprowadzić swoje eksperymenty. Tym razem Tenma jest naprawdę w potrzasku!!!
Karl, student na Uniwersytecie Monachijskim, co tydzień odwiedza niewidomego milionera i czyta mu książki, by móc pokryć szkolne wydatki. Pewnego dni poznaje młodego człowieka, który również wykonywał tę samą pracę w domu milionera. Ten człowiek nazywa się Johan! Od tej chwili wokół Karla dzieją się dziwne rzeczy... Co to za młody człowiek o imieniu Johan? Czy to „Johan”, którego znamy?
Tenma, który wpadł w pułapkę zastawioną przez “Johana”, jest teraz poszukiwanym seryjnym zabójcą. Za każdym razem o włos wymykając się policji, ściga “Johana”, aby zapobiec kolejnym morderstwom i udowodnić swoją niewinność. Zbliża się do monstrum, śledząc jego tajemniczą przeszłość.
Ninę złapała grupa neo-nazistów. Tenma jej szuka, gdyż Nina to jedyna osoba, która jest w stanie powiedzieć, czym jest “Johan”. W międzyczasie Tenma dowiaduje się strasznej rzeczy. Ultraprawicowcy planują uczynić “Johana” nowym Hitlerem.
To już wielki finał wielokrotnie nagradzanej opowieści o tolerancji, człowieczeństwie i prawdziwych uczuciach! Atom przebudził się, ale nie znaczy to, że jest taki sam, jak przed "śmiercią". Czy w tym stanie będzie potrafił powstrzymać Pluto? Jest ostatnim ze wspaniałych robotów i to od niego zależy przyszłość ludzkości.
Tom przynosi zamknięcie rozpoczętych wątków, a autorzy w mistrzowski sposób spinają fabułę. Tym razem na czytelników czeka jeszcze więcej emocji za tę samą cenę, bo zamiast ośmiu rozdziałów w komiksie znajdziemy ich aż dziesięć!
Atom Żelaznoręki to jedno z nieśmiertelnych dzieł japońskiej sztuki komiksowej, stworzone przez nieodżałowanego mistrza Osamu Tezukę, którego zawsze podziwiałem. Dzieło porywa pokolenia czytelników od momentu powstania w 1950 roku do dziś. Praca nad PLUTO była dla mnie okazją, aby tchnąć nowego ducha w komiks Atom Żelaznoręki: Największy robot na Ziemi, utwór, który wzruszał mnie, gdy byłem dzieckiem.
Naoki Urasawa
Po śmierci Osamu Tezuki nie ma japońskiej mangi. Był Leonardem Da Vincim, Goethem i Dostojewskim świata komiksu. Naoki Urasawa i ja nie chcieliśmy, aby osiągnięcia Tezuki odeszły w niepamięć, dlatego w 2003 roku, w okrągłą rocznicę urodzin głównego bohatera, z jego sztandarowego dzieła – Atoma Żelaznorękiego, stworzyliśmy remake epizodu pod tytułem: Największy robot na Ziemi.
Jakim człowiekiem był Osamu Tezuka? Co takiego chciał przekazać?
Tym, których zainteresował PLUTO, polecam też pozostałe komiksy Osamu Tezuki.
Takashi Nagasaki
""Pluto"" to opowieść bazująca na jednym z najbardziej znanych dzieł Osamu Tezuki - Atom Żelaznoręki, współczesnej historii Pinokia, w której rolę drewnianego chłopca odgrywa robot. Tytułowy Atom stał się popkulturową ikoną. Na całym świecie można kupić różne gadżety z nim związane, a w Hollywood wyprodukowano film bazujący na jego przygodach. Jednak to nie on jest głównym bohaterem ""Pluto"". Historia skupia się na postaciach drugoplanowych, głównie robotach zastanawiających się nad swoim człowieczeństwem, efektem czego jest opowieść duchem bliższa Łowcy Androidów niż bajce pt. Pinokio.
Jak może powstać największy sztuczny umysł? Czy robot, którego tok rozumowania obejmuje wszystkie decyzje, jakie mógłby podjąć każdy człowiek na Ziemi, będzie faktycznie najwspanialszy? Przy takim natłoku informacji można zarówno być geniuszem, jak i popaść w szaleństwo.
W świecie przedstawionym w PLUTO roboty często przyjmują bardziej ludzkie postawy niż sami ludzie. To one przeżywają traumę powojenną, cierpią po utracie najbliższych, rzucają się w gniewie w wir walki albo wręcz przeciwnie – przyjmują pacyfistyczną postawę. Dzięki temu łatwiej jest nam zrozumieć, co znaczy być człowiekiem.
Atom Żelaznoręki to jedno z nieśmiertelnych dzieł japońskiej sztuki komiksowej, stworzone przez nieodżałowanego mistrza Osamu Tezukę, którego zawsze podziwiałem. Dzieło porywa pokolenia czytelników od momentu powstania w 1950 roku do dziś. Praca nad PLUTO była dla mnie okazją, aby tchnąć nowego ducha w komiks Atom Żelaznoręki: Największy robot na Ziemi, utwór, który wzruszał mnie, gdy byłem dzieckiem.
Naoki Urasawa
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?