
Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21
- ISBN: 9788375565003
- EAN: 9788375565003
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 182
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
41,50złCena detaliczna: 58,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,50 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych.Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.