Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21
- ISBN: 9788375565003
 - EAN: 9788375565003
 - Oprawa: Miękka
 - Wydawca: CeDeWu
 - Format: 16.0x23.0cm
 - Język: polski
 - Liczba stron: 182
 - Rok wydania: 2013
 - Wysyłamy w ciągu: niedostępny
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    41,59złCena detaliczna: 58,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,59 zł
 
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        
            Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość  trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych.Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz  kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.