KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

  • ISBN: 9788375565003
  • EAN: 9788375565003
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: CeDeWu
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 182
  • Rok wydania: 2013
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 41,68
     zł
    Cena detaliczna:  58,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,68
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Aby prze­trwać w wa­run­kach dy­na­micz­ne­go oto­cze­nia za­rzą­dza­ją­cy or­ga­ni­za­cja­mi mu­szą na­dą­żać za zmie­nia­ją­cym się ryn­kiem i ocze­ki­wa­nia­mi na­byw­ców. Przed­się­bior­stwa, któ­re pra­gną się roz­wi­jać i za­jąć moc­ną po­zy­cję na ryn­ku mu­szą an­ty­cy­po­wać nad­cho­dzą­ce zmia­ny i re­ago­wać na nie szyb­ciej niż kon­ku­ren­cja. Nie­wąt­pli­wie sprzy­ja te­mu wie­dza o me­cha­ni­zmach dzia­ła­nia ryn­ku, zna­jo­mość tren­dów i wdra­ża­nie no­wych kon­cep­cji mar­ke­tin­go­wych.Ni­niej­sza pu­bli­ka­cja jest odzwier­cie­dle­niem pro­ble­mów nur­tu­ją­cych tak prak­ty­ków, jak i ba­da­czy mar­ke­tin­gu. Znaj­du­ją się tu roz­wa­ża­nia do­ty­czą­ce za­rów­no sa­mej isto­ty, jak i no­wych kon­cep­cji mar­ke­tin­gu, je­go apli­ka­cji w po­szcze­gól­nych bran­żach oraz kształ­to­wa­nia mar­ki i per­spek­tyw ja­kie wno­szą no­we me­dia.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj