KATEGORIE [rozwiń]

Tomasz Kasperek Rafał Krawczyk Tomasz Król Tomasz Krywan Sławomir Liżewski Bogdan Majkowski Anna Witek

Okładka książki Lean Droga do minimalizmu

34,90 zł 25,65 zł


Mniej znaczy... więcej Lean management tłumaczy się na język polski jako szczupłe zarządzanie. Ta koncepcja, która ma źródło w motoryzacji, bazuje na elastyczności i dążeniu do uzyskania najwyższej jakości „szczupłym” kosztem, czyli przy maksymalnej oszczędności sił i środków. Ten model działania doskonale sprawdza się w biznesie. Z kolei minimalizm — obecny w muzyce, literaturze, architekturze i sztukach pięknych — coraz śmielej wkracza w życie prywatne. Wiele łączy te podejścia. Mało zapasów. Mało marnotrawstwa. Niskie koszty. A równocześnie dużo wartości. Dużo satysfakcji. Zdrowy rozsądek. Zaufanie, odpowiedzialność, szacunek. Brzmi kusząco, prawda? Tylko — czy życie lean jest realne? Autor tej książki udowadnia, że tak. Sam zdecydował się przenieść leanowe metody zarządzania przedsiębiorstwem do swojej codzienności. Spodziewał się, że szczupłe zarządzanie przyniesie zmiany, nie sądził jednak, że będą one tak spektakularne i pozytywne. Zafascynowany wynikami, postanowił spisać doświadczenia prywatnego lean management w przystępnej formie fabularyzowanej opowieści. Jej bohater — Mirek Maj — przygląda się swojemu życiu. W efekcie upraszcza je, wdraża „szczupłe procedury” w takich jego obszarach jak dom, praca, rzeczy, ubrania, finanse, znajomi — i wreszcie odzyskuje je dla siebie. Życie proste, sprytne i gotowe na wyzwania, jakie stawia przed nami współczesność. Dołączysz do Mirka?
Okładka książki KORPORACJA NICZYM STARTUP INNOWACYJNOŚĆ W FIRMACH O UGRUNTOWANEJ POZYCJI NA RYNKU

69,00 zł 50,71 zł


Wbrew pozorom ugruntowana pozycja na rynku może stać się pułapką. Odnoszenie sukcesów nie sprzyja czujności wobec zmian w trendach, a może wręcz przeszkadzać w poszukiwaniu i we wdrażaniu innowacji. Niektórzy liderzy żyją w przekonaniu, że innowacyjność to cecha startupów, a nie dużych korporacji. Tymczasem współczesne turbulentne otoczenie wymaga dynamicznych przemian od każdej organizacji. Jednakże aby wdrożenie innowacji nie zakończyło się spektakularną katastrofą, należy starannie zaplanować i przeprowadzić zmianę. Problematyka ta jest szczególnie ważna dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w których cały proces związany z innowacją musi zostać zrealizowany inaczej niż w startupie. Ta książka jest lekturą obowiązkową dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w średniej lub dużej firmie. Prezentuje zasady i praktyki, które nadają się do natychmiastowego wdrożenia. Zawiera zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie. Przykłady, ćwiczenia i analizy przypadków pomagają zrozumieć, w jaki sposób należy łączyć zasady i praktyki opisane w książce. Znajdziesz tutaj między innymi: zasady kształtowania korporacyjnego ekosystemu innowacyjności skuteczne techniki zarządzania strategią innowacyjności mierniki właściwe do pomiaru innowacji, w tym KPI wdrażanie w dużych firmach takich metod jak lean startup i customer development błyskawiczny start systemu innowacyjnego w korporacji Innowacje: znajdź, przemyśl, wdrażaj! O autorach Dr Tendayi Viki jest głównym konsultantem w firmie konsultingowej Benneli Jacobs. Pracował również dla takich firm jak Airbus, American Express, The British Museum, General Electric, Pearson, Standard Bank, Tetra Pak oraz dla Banku Światowego. Jego artykuły ukazują się w magazynie „Forbes”. Dan Toma współpracował z licznymi startupami technologicznymi oraz z takimi firmami jak Deutsche Telekom, Bosch, Jaguar Land Rover i Allianz. Jest wielkim zwolennikiem koncepcji ekosystemu innowacyjnego. Esther Gons jest współzałożycielką NEXT Amsterdam. Pomaga startupom wdrażać skuteczne modele biznesowe. Jej kurs przedsiębiorczości jest realizowany w ramach programu studiów Communication Multimedia and Design na Amsterdam University of Applied Sciences.
Okładka książki ZEGAR ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW

39,00 zł 28,66 zł


Bo życie jest po to, żeby sobie z nim radzić (systemowo)! Nieuchronnie nadciągające terminy, kłopoty w pracy, komplikacje w życiu prywatnym - wszystkie te problemy mają ze sobą coś wspólnego. Wolelibyśmy ich uniknąć, a skoro już się pojawią, chcielibyśmy je jak najszybciej rozwiązać. Prędko i skutecznie. O ile to możliwe, również definitywnie - tak, by się już nigdy nie powtórzyły. Czy to wykonalne? Cóż, stuprocentowej gwarancji nie ma, ale... Tomasz Król podszedł do zagadnienia systemowo i opracował metodę rozprawiania się z kłopotami, która naprawdę działa. Wypróbował ją najpierw na samym sobie (trzykrotnie), a potem sprawdzał raz po raz w codziennej pracy z klientami, rozwiązując problemy techniczne, jakościowe i logistyczne. Wdrożył ją we własnej firmie, zwielokrotniając zyski. Ciekawe, prawda? Metoda opracowana przez autora działa u każdego, kto jest wystarczająco zmotywowany, by zmienić swoje życie - poprawić jakość swojej pracy, zwiększyć własną wydajność, spłacić długi, popchnąć do przodu karierę, naprostować prywatne relacje. Z kolejnych stron tej książki dowiesz się, jak efektywnie podejść do tematu - tak, by znaleźć rozwiązanie i wprowadzić je w życie. W dwunastu krokach, które Tomasz Król nazwał Zegarem Rozwiązywania Problemów, zawiera się systemowe podejście do wyzwań, które zwykliśmy nazywać "problemami". Autor proponuje, by nie zamiatać pod dywan, lecz stanąć z kłopotem oko w oko - zidentyfikować, na czym on naprawdę polega, poszukać jego źródeł, przeanalizować go i opisać, a następnie potraktować rozwiązanie problemu jako cel do osiągnięcia i konsekwentnie do niego dążyć. Aż do szczęśliwego finału. Definitywnego rozprawienia się z kłopotem.
Okładka książki Lean management po polsku O dobrych i złych praktykach

39,00 zł 28,66 zł


11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii kaizen te metody stały się podstawowymi narzędziami usprawniania procesów w firmach produkcyjnych i usługowych. Niestety, próby adaptowania w przedsiębiorstwach koncepcji zarządzania w duchu lean często kończą się niepowodzeniem. Dlaczego tak się dzieje? Tomasz Król dostrzega jedenaście i pół przyczyny, które wymienia w swojej książce. Autor od piętnastu lat pomaga działającym na polskim rynku przedsiębiorstwom doskonalić się w duchu „szczupłego zarządzania”. W trakcie swojej pracy zetknął się z wieloma przykładami udanych i nieudanych wdrożeń koncepcji lean. Jest współautorem skutecznego systemu wdrażania, który również opisuje w książce. Skorzystaj z jego doświadczeń i rad przed przystąpieniem do usprawniania własnego biznesu! Tomasz Król – twórca, a obecnie dyrektor zarządzający Instytutu Doskonalenia Produkcji. Ekspert w dziedzinie wdrażania lean management, konsultant, trener i autor programów szkoleniowych z obszaru zarządzania produkcją. Przeprowadził ponad 100 projektów wdrożeniowych i blisko 1000 szkoleń z różnych obszarów procesów produkcyjnych w niemal wszystkich branżach. Pomysłodawca cyklu konferencji Lean Camp (od 2012 roku). Współtwórca Systemu Trwałej Efektywności Produkcji (STEP). Wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie i w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Autor niezliczonych artykułów i publikacji na temat zarządzania produkcją. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Warszawskiej i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Dotychczas współpracował między innymi z: NUTRICIA, KGHM, Cadbury Wedel, Wagony Świdnica SA, PESA, Raben, POCh, TRW, Victaulic, Scania, Porta Drzwi, Stolbud.
Okładka książki Optymalizacja kosztów w praktyce dentystycznej Zarządzaj skutecznie swoimi finansami

69,90 zł 52,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W książce „Optymalizacja kosztów w praktyce dentystycznej. Zarządzaj skutecznie swoimi finansami” znajdziesz gotowe wskazówki i instrukcje, jak właściwie gospodarować pieniędzmi i jak je odzyskiwać od niepłacących pacjentów i kontrahentów. Dzięki poradom zawartym w książce będziesz mógł skupić się na leczeniu pacjentów i zdobywaniu doświadczenia bez obawiania się o swoje pieniądze.
Okładka książki Optymalizacja kosztów w praktyce dentystycznej Zarządzaj skutecznie swoimi finansami

69,90 zł 52,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W książce „Optymalizacja kosztów w praktyce dentystycznej. Zarządzaj skutecznie swoimi finansami” znajdziesz gotowe wskazówki i instrukcje, jak właściwie gospodarować pieniędzmi i jak je odzyskiwać od niepłacących pacjentów i kontrahentów. Dzięki poradom zawartym w książce będziesz mógł skupić się na leczeniu pacjentów i zdobywaniu doświadczenia bez obawiania się o swoje pieniądze.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka