Kolejna odsłona serii książek edukacyjnych ze świata Minecrafta – oficjalne wydanie na licencji studia Mojang.
Tom poświęcony inżynierii i mechanice jest przeznaczony dla dzieci w wieku od 7 do 11 lat. Został stworzony zgodnie z nowoczesnym podejściem STEM (science, technology, engineering, mathematics). STEM łączy różne dziedziny nauk ścisłych, stawiając przede wszystkim na praktykę i eksperyment, ograniczając przy tym do minimum konieczność pamięciowego opanowania reguł czy zasad. Kładzie nacisk na wspieranie krytycznego myślenia uczniów oraz rozwijanie umiejętności takich jak dostrzeganie związków przyczynowo-skutkowych, wyciąganie wniosków i samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań.
Dzięki tej książce młodzi czytelnicy wyruszą na spotkanie niesamowitych przygód w świecie Minecrafta, przyswajając jednocześnie wiedzę z zakresu projektowania inżynieryjnego i mechaniki. Na młodych adeptów nauk ścisłych czeka tu mnóstwo wyzwań, zagadek, faktów i ciekawostek. Za każde rozwiązane zadanie przysługuje określona liczba szmaragdów, które na końcu książki można „wymienić” na nagrody.
Podsumowaniem każdego rozdziału jest projekt, który można zrealizować w grze, wykorzystując zdobytą wiedzę. Bogactwo informacji zawartych w tej książce jest ogromne, a jednocześnie podane w przystępnej i przyjaznej dla uczniów formie.
Na kolejnych stronach, wędrując przez świat Minecrafta, czytelnicy:
poznają historię kolei,
analizują geniusz średniowiecznych inżynierów,
odkrywają tajniki budowy fortyfikacji i mostów,
zgłębiają historię automatyzacji pracy, od starożytnych wiatraków po sztuczną inteligencję,
dowiadują się, jak wygląda proces projektowania technicznego, od definicji problemu po testowanie prototypów.
Dzięki różnorodności tematów, interaktywnym wyzwaniom i projektom realizowanym w Minecrafcie, książka gwarantuje wiele godzin pasjonującej zabawy i pożytecznie spędzonego czasu. To doskonałe połączenie edukacji z rozrywką, które rozwija dziecięcą wyobraźnię i umiejętności!
W serii dostępny jest także drugi tom: „Minecraft. Nauki przyrodnicze. Megazadania”. Wkrótce ukażą się również książki poświęcone designowi i programowaniu, a także seria wspierająca naukę matematyki i języka angielskiego z Minecraftem. Wszystkie te książki to wydania oficjalne, opracowane we współpracy ze studiem Mojang.
Witajcie w niesamowitym świecie informatyki, kodowania i…Minecrafta! „Minecraft. Informatyka i programowanie. Megazadania. 7-11 lat” to książka, która pomaga młodym fanom Minecrafta odkryć tajemnice komputerów, poznać podstawy kodowania i nauczyć się bezpiecznego poruszania po świecie online. Jest idealna dla dzieci 7–11 lat (ale starsi też znajdą tu coś dla siebie!). Zeszyt pełen jest rzetelnej, sprawdzonej, a przy tym odpowiednio podanej wiedzy, a także angażujących zadań. Każde z nich punktowane jest szmaragdami, które na ostatniej stronie można „wymieniać” na przedmioty w grze. Czytelnicy będą budować, analizować i projektować, a zdobyte umiejętności wykorzystają w praktyce – tworząc własne projekty w Minecraftcie. Każdy rozdział kończy się miejscem na naukowe notatki, komentarze związane z projektami i podsumowanie przygód. To doskonałe wprowadzenie do świata informatyki i programowania – z najlepszą grą wszech czasów jako przewodnikiem! W serii ukazały się także książki poświęcone innym zagadnieniom, w tym matematyce, technologii i projektowaniu czy naukom przyrodniczym. Warto mieć wszystkie!
Witaj w świecie Minecrafta, gdzie nauka spotyka się z zabawą! „Minecraft. Projektowanie i technologia. Megazadania. 7-11 lat” to kolejna w serii, pełna wyzwań książka edukacyjna, która zabierze dzieci (a także starszych czytelników!) w pasjonującą podróż przez świat projektowania, technologii i logicznego myślenia. W trakcie zabawy użytkownicy zrealizują niezwykłe zadania – od budowy ekologicznego domu, po stworzenie zupełnie nowego moba! Dzieci zdobywają szmaragdy za wykonanie kolejnych zadań – odpowiedzi znajdą na końcu książki, a zebrane punkty mogą „wymienić” na ostatniej stronie na przedmioty. Każdy rozdział kończy się praktycznym projektem do wykonania w grze oraz notatnikiem, w którym młodzi odkrywcy mogą zapisać swoje spostrzeżenia i pomysły. To nie tylko kreatywna zabawa, ale też świetne wprowadzenie w świat inżynierii, testowania i udoskonalania – wszystko w klimacie ulubionej gry! W serii ukazały się także książki poświęcone innym zagadnieniom, w tym matematyce, informatyce i programowaniu czy naukom przyrodniczym. Warto mieć wszystkie!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?