Teoria i praktyka funkcjonowania mediów
- ISBN: 9788376119939
- EAN: 9788376119939
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Adam Marszałek
- Format: 16.0x22.5cm
- Język: polski
- Seria: OBLICZA MEDIÓW
- Liczba stron: 320
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,69złCena detaliczna: 39,20 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,69 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Autorzy artykułów niniejszego tomu pokazują dwie strony działalności mediów – analizując ich aktywność, tak w płaszczyźnie teoretycznej, jak i praktycznej. Czytelnik znajdzie tu więc teksty omawiające prawne aspekty działalności mediów, ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego, czy też zagadnień z dziedziny praw człowieka.
Fragment Wstępu