Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w dostępnej na rynku ofercie szkoleń i certyfikatów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i przystępnie omówiono w nim kolejne etapy realizacji projektów oraz najważniejsze kompetencje menedżerskie.Zawarte w książce cenne wskazówki oraz praktyczne przykłady nauczą cię pewnie i skutecznie przeprowadzać projekty od początku do końca.
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.Pozycja obowiązkowa dla każdego, komu zależy na rozwoju firmy lub wypromowaniu swojego produktu.
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie prześwietlisz konkurencję, przekonująco zaprezentujesz swoje umiejętności i jasno zakomunikujesz swoją wizję. Ten poradnik powie ci, jak to osiągnąć.W książce nie zabrakło także odniesień do nowych zjawisk, takich jak finansowanie społecznościowe, sprzedaż internetowa czy marketing cyfrowy.
Poradnik ten pomoże ci znaleźć optymalny stylkomunikacji, podnieść jakość prowadzonych przezciebie rozmów, rozwinąć umiejętności przekonywaniai nawiązywania kontaktów biznesowych.Dzięki zawartym w nim wskazówkom i ćwiczeniomnauczysz się ubierać myśli w słowa adekwatne dosytuacji, a opanowanie tej umiejętności z pewnościąpozytywnie wpłynie na rozwój twojej karieryzawodowej.Seria Droga do Sukcesu jest skierowana do początkującychmenedżerów i przyszłych liderów oraz do wszystkich, którzychcą rozwijać swoje kompetencje. Znajdziesz w niej cennerefleksje, przydatne rady i sprawdzone techniki.KSIĄŻKI Z TEJ SERII POMOGĄ CI:zdobyć podstawowe umiejętności i podnieść swoją efektywnośćbłyskawicznie osiągnąć wymierne postępyrozwinąć swoją karierę, a także poprawić jakość życia osobistego
Dzięki temu poradnikowi kontakty zawodowez despotami, manipulatorami, zrzędami i chorobliwymipedantami przestaną być dla ciebie źródłem stresu.Jeśli zrozumiesz motywacje, które stoją zazachowaniami trudnych ludzi, nauczysz siępanować nad emocjami i wychodzić obronną rękąz niewygodnych sytuacji.Z pomocą przyjdą ci zawarte w książce praktycznećwiczenia, sprawdzone techniki i przykładowe dialogi.Seria Droga do Sukcesu jest skierowana do początkującychmenedżerów i przyszłych liderów oraz do wszystkich, którzychcą rozwijać swoje kompetencje. Znajdziesz w niej cennerefleksje, przydatne rady i sprawdzone techniki.KSIĄŻKI Z TEJ SERII POMOGĄ CI:zdobyć podstawowe umiejętności i podnieść swoją efektywnośćbłyskawicznie osiągnąć wymierne postępyrozwinąć swoją karierę, a także poprawić jakość życia osobistego
Dzięki zawartym w poradniku wskazówkom nauczyszsię lepszej organizacji pracy i opanujesz skutecznestrategie realizowania celów.Praktyczne wskazówki i ćwiczenia pomogą ciwłaściwie określać priorytety, koncentrować uwagęna najważniejszych kwestiach i szybciej wykonywaćrutynowe zadania a co za tym idzie wydatniepodnieść swoją efektywność.Seria Droga do Sukcesu jest skierowana do początkującychmenedżerów i przyszłych liderów oraz do wszystkich, którzychcą rozwijać swoje kompetencje. Znajdziesz w niej cennerefleksje, przydatne rady i sprawdzone techniki.KSIĄŻKI Z TEJ SERII POMOGĄ CI: zdobyć podstawowe umiejętności i podnieść swoją efektywność błyskawicznie osiągnąć wymierne postępy rozwinąć swoją karierę, a także poprawić jakość życia osobistego
Z tego poradnika dowiesz się, jak skutecznieprzygotować i przeprowadzić atrakcyjną prezentację.Poznasz skuteczne sposoby radzenia sobie z tremą,nauczysz się sztuki przekonywania i staniesz siępewnym siebie mówcą.Zawarte w książce ćwiczenia i wskazówki pomogąci odnaleźć własny styl prezentacji, który przykujeuwagę publiczności. Seria Droga do Sukcesu jest skierowana do początkującychmenedżerów i przyszłych liderów oraz do wszystkich, którzychcą rozwijać swoje kompetencje. Znajdziesz w niej cennerefleksje, przydatne rady i sprawdzone techniki.KSIĄŻKI Z TEJ SERII POMOGĄ CI:zdobyć podstawowe umiejętności i podnieść swoją efektywnośćbłyskawicznie osiągnąć wymierne postępyrozwinąć swoją karierę, a także poprawić jakość życia osobistego
Jakie kompetencje powinien posiadać skuteczny menedżer? Jak motywować zespół, by wydobyć tkwiący w nim potencjał? Jak zażegnywać konflikty, rozwiązywać powtarzające się problemy i osiągać wyznaczone cele? Jeśli nurtują cię powyższe pytania, ten poradnik jest dla ciebie!Przystępny opis podstawowych zasad dobrego zarządzania uzupełniają liczne ćwiczenia, które ułatwią ci opanowanie nowych umiejętności.
PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części: Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz: • Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi” – czyli podsumowanie najważniejszych informacji • Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania • Studia przypadków • Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku • Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu! Chris Ritchie zajmuje się marketingiem od prawie dwudziestu pięciu lat. W tym czasie zdobywał doświadczenia związane z pełnieniem wielu różnych funkcji sprzedażowych i marketingowych, zajmował się niemal wszystkimi aspektami marketingu. Chociaż znaczną część swoich doświadczeń zgromadził w branży technologicznej, pracował również w wielu innych sektorach – zajmował się marketingiem sportowym, pracował w sektorze publicznym, a także w branżach usług finansowych i profesjonalnych (w tym szkoleń i konsultingu w dziedzinie zarządzania) oraz w branży spożywczej i w sektorze produkcyjnym. Chris ma za sobą wiele lat korporacyjnego życia, a obecnie pełni funkcję dyrektora dwóch firm marketingowych koncentrujących się na generowaniu przychodu dla swoich klientów i wzmacnianiu relacji w ich imieniu. Sine Qua Non International specjalizuje się w marketingu doświadczeń, w szczególności zaś w działalności sponsorskiej i sportowej, natomiast Collumbell Communications oferuje usługi marketingowe firmom z sektora technologicznego. Obie firmy dysponują kompetencjami w obszarze opracowywania i realizacji przedsięwzięć z zakresu marketingu, PR, a także różnego rodzaju wydarzeń i imprez. Do grona ich klientów zaliczają się SanDisk, Hitachi, Accenture, Imation, Avaya, Nokia, Ducati, Dorna, Attenda, SmartTrust, AOMi oraz Sun Microsystems. Chris uzyskał (z wyróżnieniem) tytuł BSc na University College of Wales w Aberystwyth w 1984 roku, a następnie tytuł MBA na University of Warwick w 1995 roku.
OSIĄGNIJ WYNIKI, NA KTÓRYCH CI ZALEŻY. SZYBKO!
Projekty są źródłem wymiernych korzyści i wartości dla przedsiębiorstwa. To ważne, aby realizować je terminowo i w ramach ustalonego budżetu, ale jeśli chcesz być skutecznym menedżerem projektów, musisz się skupiać na potrzebach firmy, a nie tylko na procesie realizacji przedsięwzięcia. Z książki Szybka droga do sukcesu. Zarządzanie projektami dowiesz się, jak wykorzystywać najlepsze narzędzia w celu zaspokajania najważniejszych potrzeb przedsiębiorstwa. Dzięki niej opanujesz kluczowe umiejętności, których będziesz potrzebował, aby osiągnąć doskonałość w zarządzaniu projektami i przyspieszyć rozwój własnej kariery.
Książka obejmuje:
Zarządzanie projektami w pigułce – zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem.
Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu zarządzania projektami.
Porady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół.
Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu.
Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść na szczyt.
Jeśli nie chcesz zostać z tyłu, już dziś wkrocz na drogę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem www.Fast-Track-Me.com.
WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ
O AUTORACH
Patrick Harper-Smith jest jednym z założycieli i dyrektorów firmy doradczej Project Leaders International (PLI) Ltd., zajmującej się szkoleniem, doradztwem i wdrażaniem systemów komputerowych. Współpracuje z wieloma organizacjami na całym świecie – zarówno małymi, nowo otwartymi firmami, jak i potężnymi międzynarodowymi korporacjami. Był dyrektorem ds. szkoleń na Azję Pacyficzną w firmie American Express oraz dyrektorem zarządzającym w hongkońskim przedsiębiorstwie Jacques Borel Ltd. Mieszka w Surrey z żoną Helen i dwiema dorosłymi córkami.
Simon Derry także jest dyrektorem Project Leaders International (PLI) Ltd. Po ukończeniu Swansea University i pięcioletniej służbie w armii piastował różne stanowiska w brytyjskiej służbie zdrowia, firmie Psion i amerykańskiej firmie doradczej. Do grona jego obecnych klientów należą duże międzynarodowe firmy z sektora spożywczego. Mieszka z żoną Jill i dwójką małych dzieci w pobliżu miasteczka Marlow w hrabstwie Buckingham. Ukończył studia MBA w Henley Management College.
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki sprzedaży?
Głównym czynnikiem wyróżniającym twoją firmę oraz jej produkty i usługi jest zachowanie sprzedawców podczas interakcji z klientami. Potrzebne są wyjątkowe umiejętności biznesowe, doskonała zdolność komunikacji oraz umiejętność nawiązywania dobrych stosunków. Nie możesz się ograniczać do zrozumienia potrzeb klienta – powinieneś dogłębnie zrozumieć jego sytuację i zaproponować mu rozwiązanie skrojone na miarę.
Z książki Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki w sprzedaży i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Zawiera ona:
Sprzedaż w pigułce – zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem
Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu sprzedaży
Porady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół
Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu
Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść na szczyt
Jeśli nie chcesz zostać z tyłu, już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem www.Fast-Track-Me.com.
WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ
Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części:
Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy
Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły
Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić
Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim
W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz:
Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi”, czyli podsumowanie najważniejszych informacji
Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Studia przypadków
Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku
Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień
www.Fast-Track-Me.com to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu!
O AUTORZE
John Mactear to starszy konsultant ds. zarządzania w firmie Mercuri International – jednej z najlepszych firm na świecie świadczących usługi doradcze z zakresu sprzedaży. W przedsiębiorstwie tym zajmuje się aktywną sprzedażą, a także przygotowywaniem warsztatów szkoleniowych z zakresu zarządzania sprzedażą dla firm działających w różnych branżach na całym świecie. Ma 25 lat doświadczenia w sprzedaży na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw lokalnych oraz międzynarodowych korporacji. Pracował w Europie, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie.
Ponieważ przez ponad 10 lat żył i pracował w Stanach Zjednoczonych, może się pochwalić znajomością najlepszych technik sprzedaży opracowanych po obu stronach Atlantyku. Pracował jako sprzedawca, kierował międzynarodowymi zespołami sprzedażowymi i pomagał dystrybutorom klientów. Realizował również międzynarodowe przedsięwzięcia polegające na przebudowywaniu firm oraz spędził ponad 5 lat na stanowisku dyrektora ds. marketingu. Tytuł magistra uzyskał na Southampton University w roku 1981.
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki marketingowe?
W marketingu chodzi przede wszystkim o relacje – relacje z klientami, z marką, z mediami oraz ze współpracownikami. Spośród wszystkich tych relacji największe znaczenie ma nadal relacja z klientem. Prawdziwy sukces marketingowy wykracza poza sam produkt i polega na kształtowaniu więzi łączących klienta z firmą. Osiągnięcie tego celu wymaga spójności między zaangażowaniem ludzi, procesami i obietnicami składanymi przez firmę.
Z książki Marketing. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki marketingowe i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Książka obejmuje:
Marketing w pigułce – zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem
Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu w marketingu
Porady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół
Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu
Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść szczyt
Jeśli nie chcesz zostać z tyłu – już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem www.Fast-Track-Me.com.
WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ
Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części:
Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy
Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły
Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić
Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim
W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz:
Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi” – czyli podsumowanie najważniejszych informacji
Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Studia przypadków
Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku
Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień
www.Fast-Track-Me.com to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu!
O AUTORZE
Chris Ritchie zajmuje się marketingiem od prawie dwudziestu pięciu lat. W tym czasie zdobywał doświadczenia związane z pełnieniem wielu różnych funkcji sprzedażowych i marketingowych, zajmował się niemal wszystkimi aspektami marketingu. Chociaż znaczną część swoich doświadczeń zgromadził w branży technologicznej, pracował również w wielu innych sektorach – zajmował się marketingiem sportowym, pracował w sektorze publicznym, a także w branżach usług finansowych i profesjonalnych (w tym szkoleń i konsultingu w dziedzinie zarządzania) oraz w branży spożywczej i w sektorze produkcyjnym.
Chris ma za sobą wiele lat korporacyjnego życia, a obecnie pełni funkcję dyrektora dwóch firm marketingowych koncentrujących się na generowaniu przychodu dla swoich klientów i wzmacnianiu relacji w ich imieniu. Sine Qua Non International specjalizuje się w marketingu doświadczeń, w szczególności zaś w działalności sponsorskiej i sportowej, natomiast Collumbell Communications oferuje usługi marketingowe firmom z sektora technologicznego. Obie firmy dysponują kompetencjami w obszarze opracowywania i realizacji przedsięwzięć z zakresu marketingu, PR, a także różnego rodzaju wydarzeń i imprez. Do grona ich klientów zaliczają się SanDisk, Hitachi, Accenture, Imation, Avaya, Nokia, Ducati, Dorna, Attenda, SmartTrust, AOMi oraz Sun Microsystems.
Chris uzyskał (z wyróżnieniem) tytuł BSc na University College of Wales w Aberystwyth w 1984 roku, a następnie tytuł MBA na University of Warwick w 1995 roku.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?