
Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka
- ISBN: 9788380856318
- EAN: 9788380856318
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 17.0x20.1
- Język: polski
- Liczba stron: 304
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
48,45złCena detaliczna: 60,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,45 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Jednym z czynników wpływających na skuteczność podejmowanych działań zawodowych jest to, w jaki sposób zostaną zaprezentowane efekty pracy, jak będzie przedstawiona firma czy też jej oferta handlowa. W relacjach z pracownikami istotny staje się sposób komunikowania wzajemnych oczekiwań. Innymi słowy, to co mówimy, jest równie ważne jak to, w jaki sposób o tym komunikujemy.
Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.