Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka
- ISBN: 9788380856318
 - EAN: 9788380856318
 - Oprawa: Miękka
 - Wydawca: Difin
 - Format: 17.0x20.1
 - Język: polski
 - Liczba stron: 304
 - Rok wydania: 2018
 - Wysyłamy w ciągu: niedostępny
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    48,35złCena detaliczna: 60,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,35 zł
 
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        
            Jednym z czynników wpływających na skuteczność podejmowanych działań zawodowych jest to, w jaki sposób zostaną zaprezentowane efekty pracy, jak będzie przedstawiona firma czy też jej oferta handlowa. W relacjach z pracownikami istotny staje się sposób komunikowania wzajemnych oczekiwań. Innymi słowy, to co mówimy, jest równie ważne jak to, w jaki sposób o tym komunikujemy.
Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.