Książka zawiera oryginalne, dotychczas w Polsce niepublikowane narzędzie testowe do badania rozumienia mowy. Jest ono efektem wieloletnich badań autorek, wybitnych specjalistek, i stanowi odpowiedź na naglącą potrzebę opracowywania nowych testów dla praktyki logopedycznej. Przeznaczone jest w szczególności do badania rozumienia mowy słyszanej u dzieci, w tym dzieci z zaburzeniami mowy, deficytami uwagi i specyficznymi trudnościami w uczeniu, i u dorosłych z zaburzeniami mowy nabytymi wskutek udaru bądź urazu. Test bada różnicowanie dźwięczności w wyrazach typu Tomek – domek wynikające z czasu rozpoczęcia dźwięczności. To obowiązkowa lektura i niezbędne narzędzie pracy dla profesjonalistów: logopedów, pedagogów, psychologów i lekarzy.
Słuch fonematyczny stanowi jeden z elementów czynności rozumienia mowy. W niniejszym opracowaniu autorki koncentrują się na omówieniu mechanizmów leżących u jego podłoża oraz charakteryzują te zaburzenia w zakresie odbioru mowy, które wynikają z jego deficytów. Mogą one występować zarówno u dorosłych, jak i u dzieci. Ich prawidłowemu określeniu służy zestaw testów, opracowany w formie graficznej i fonetycznej (na załączonym CD).
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?