KATEGORIE [rozwiń]

Szalonka Katarzyna

Okładka książki Promocja w aptece

31,00 zł 26,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje. Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę? Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne ? Nauczy Państwa jak: • dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta ? • planować akcje i kampanie promocyjne ? • budować pozycję apteki na rynku ? • rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje? • wyróżnić się w lokalnym środowisku ? • kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów? • budować trwałe relacje z Klientami? • współpracować z lokalnymi partnerami ? • skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocja Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja, po prostu muszą Państwo ją przeczytać !
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj