Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wyd.II
-
Autor: Agnieszka Dejnaka
- ISBN: 978-83-246-6517-4
- EAN: 9788324665174
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: One Press Helion
- Format: 13.9x20.7
- Język: polski
- Liczba stron: 208
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
25,51złCena detaliczna: 37,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,51 zł
Marketingowy elementarz
Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej. Wiele z nich warto przeczytać i dokładnie zanalizować. Czytelnik musi jednak mieć na to czas i podstawową choć orientację w temacie. A co zrobić, gdy czasu brak, a informacyjna baza dotycząca reklamy jest Ci niezbędna do pracy? Koniecznie sięgnij po książkę Agnieszki Dejnaki!
Znajdziesz tu czystą esencję wiedzy z zakresu reklamy, która pozwoli Ci poznać podstawy tej dziedziny w ujęciu marketingowym. Informacje przekazywane przez autorkę będziesz w stanie wykorzystać praktycznie - przy zarządzaniu komunikacją w małym przedsiębiorstwie, projektowaniu księgi identyfikacji wizualnej czy wymyślaniu (skutecznego) sloganu reklamowego. Poznasz sposoby promowania się w różnych mediach, nauczysz skutecznej komunikacji za pomocą słowa i obrazu. Potraktuj tę książkę jak osobisty elementarz w pierwszej klasie reklamy i marketingu. Podpisz swój egzemplarz i pilnuj go jak oka w głowie, ponieważ będziesz zakreślać ważne treści markerem, robić notatki na marginesach, zaginać rogi i wracać do niego wielokrotnie w każdym momencie pracy zawodowej, w której podstawy reklamy będą Ci potrzebne.
Strategia reklamy marki, produktów i usług
Spis treści
Spis treści
1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy (5)
- 1.1. Dlaczego reklama? (5)
- 1.2. Podejmowanie decyzji przez klienta. Wpływ reklamy (24)
2. Kreatywna i efektywna reklama (41)
- 2.1. Komunikacja słowem (41)
- 2.2. Tworzenie reklam obrazem (54)
- 2.3. Identyfikacja wizualna firmy i jej rola w reklamie (63)
3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić (73)
- 3.1. Jak wykonać identyfikację wizualną firmy? (73)
- 3.2. Reklama prasowa, której nie przeoczysz (84)
- 3.3. Internet, czyli jak się zareklamować? (96)
- 3.4. Reklama radiowa i telewizyjna (107)
- 3.5. Reklama zewnętrzna (115)
4. Planowanie, wykonanie i badanie końcowego efektu reklam (123)
- 4.1. Kampania reklamowa firmy (123)
- 4.2. Kampania reklamowa w Internecie (132)
A Zalety i wady różnych form reklam (137)
B Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven (139)
C Spis rysunków i tabel (155)
D Bibliografia (163)
Skorowidz (167)