KATEGORIE [rozwiń]

Sobocińska Marta

Okładka książki Dialogi.

22,40 zł 19,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Temat książki zrodził się z obserwacji rzeczywistości, w której zauważamy wielość rozbudowanych monologów uprawianych „pod płaszczykiem” rozmowy. Bardzo dużo debat publicznych, politycznych, kulturalnych, a nawet uniwersyteckich podejmuje różnego rodzaju polemiki, które często kończą się w sposób „urwany”, nie dając nawet szansy dojścia do próby spotkania się we wspólnym punkcie. Nawet kompromis w takim ujęciu wydaje się myśleniem życzeniowym. Skłoniło nas to do postawienia sobie pytania: Czy dialog jest możliwy w świecie monologów? Aby na nie odpowiedzieć, należy najpierw zapytać: Czym jest autentyczny dialog i w jaki sposób należy go uprawiać? To właśnie definicji i roli dialogu w XXI wieku chcemy poszukiwać. Do naszego projektu zaprosiłyśmy osoby reprezentujące różne dziedziny życia społecznego, by wspólnie z nimi poszukać odpowiedzi na te pytania. Wychodząc od klasycznej definicji dialogu wywodzącej się z tradycji antycznych, poprzez próby określenia tej definicji na gruncie współczesności (rola dialogu w ujęciu naszych rozmówców z perspektywy ich dziedziny naukowej/zawodowej), chciałyśmy zbadać problem trudności komunikacyjnych w dzisiejszym świecie. Mamy nadzieję, że po części nam się to udało. Życzymy udanej lektury. Autorki
Okładka książki Znani z mediów o mediach i nie tylko

42,00 zł 36,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Z prawdziwą przyjemnością pragniemy oddać w Państwa ręce zbiór wywiadów przeprowadzonych w latach 2008–2011, które publikowane były na stronie serwisu iwiesz24 (www.iwiesz24.pl) z osobami publicznymi, które na co dzień tworzą oblicza mediów czyli czołowymi publicystami, dziennikarzami, ludźmi ze świata nauki, artystami i gwiazdami. Radio, prasa i telewizja a także ostatnio Internet to nie tylko ogromna, realna władza ale również misja i odpowiedzialność, bowiem to właśnie media formują nasze gusta, kształtują poglądy a często nawet mają wpływ na dokonywane wybory. Z jednej strony zatem zapewniają rozrywkę z drugiej natomiast powinny uczyć i wychowywać świadomego odbiorcę, a także obywatela. Prezentowane wywiady mają ukazać czytelnikowi jak ludzie sławni odnajdują się w czasach wszechobecnej informacji. Mają one również ukazać bardzo szerokie spektrum spostrzeżeń, poglądów i uwag rozmówców, którzy w mediach występują codziennie, sama książka natomiast stara się odpowiedzieć m.in.: na pytania: – czym jest dziennikarstwo?, – czy media mają misję?, – jakie przymioty powinien mieć dobry dziennikarz?, – jakie oblicza przyjmują media?, – jak żyć z nimi w symbiozie?, jak osoba znana ma się w nich odnaleźć? Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości, by uciec przed mediami, dlatego najlepiej je poznać, zrozumieć i z nich w pełni korzystać. Z Wprowadzenia
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj