Krótka historia fotografii to nowe, całkowicie innowacyjne wprowadzenie do tematu fotografii i sztuk pięknych. Skonstruowana w prosty sposób i bogato ilustrowana książka omawia 50 najważniejszych fotografii od pierwszych eksperymentów z początku XIX wieku po współczesną fotografię cyfrową. Zwarta w treści książka wyjaśnia jak, dlaczego i kiedy konkretne fotografie zmieniły oblicze świata. Zawiera wiele kultowych fotografii i ujawnia tajniki różnych technik, dzięki którym mogły one powstać. Objaśniając techniczny żargon pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć fotografię od momentu jej powstania. Ian Haydn Smith jest wydawcą magazynów Curzon oraz BFI Filmmakers. Ma w swoim dorobku dużo publikacji na temat filmu i fotografii.
Kanon filmów. Historia kinematografii od jej początków po obrazy z 2023 roku. W książce znajdują się omówienia najważniejszych dzieł sztuki flmowej, które powinien zobaczyć każdy miłośnik kina. Jest to kolejne, zaktualizowane wydanie publikacji cieszącej się od lat ogromnym zainteresowaniem czytelników. 1001 filmów, które musisz zobaczyć to wspaniały przewodnik po świecie kina. /Dallas Morning News/
As long as there have been movies, there have been posters selling films to audiences. Posters came into existence just decades before the inception of film, and as movies became a universal medium of entertainment, posters likewise became a ubiquitous form of advertising. At first, movie posters suggested a film's theme, from adventure and romance to thrills and spine-tingling horror. Then, with the ascendancy of the film star, posters began to sell icons and lifestyles, nowhere more so than in Hollywood. But every country producing films used posters to sell their product.
Selling the Movie: The Art of the Film Poster charts the history of the movie poster from both a creative and a commercial perspective. It includes sections focusing on poster artists, the development of styles, the influence of politics and ideology, and how commerce played a role in the film poster's development. The book is richly illustrated with poster art from many countries and all eras of filmmaking.
From creating the brand of Charlie Chaplin's tramp and marketing the elusive mystique of Greta Garbo, to the history of the blockbuster, the changing nature of graphic design by the decade, and the role of the poster in the digital age, Selling the Movie is an entertaining and enthralling journey through cinema, art, and the business of attracting audiences to the box office.
Krótka historia filmu to nowe, całkowicie innowacyjne wprowadzenie do tematu filmu. Skonstruowana w prosty sposób i bogato ilustrowana książka prezentuje 50 najważniejszych dzieł filmowych, od przygód superbohaterów po klasyczne komedie, musicale i dokumenty, a także omawia najbardziej znaczące w historii kinematografii gatunki, nurty i techniki twórcze. Zwarta w treści, przyjemna w lekturze książka przypomina miłośnikom kina ich ulubione pozycje i pozwala odkryć nowe, a warte obejrzenia. Przekonajcie się sami jak wynalazek rejestrowania ruchomych obrazów doprowadził do powstania zupełnie nowej formy sztuki, która objęła swoim zasięgiem wszystkie kultury świata. Ian Haydn Smith jest wydawcą magazynów Curzon oraz BFI Filmmakers, a także autorem Krótkiej historii fotografii oraz bestselerowej pozycji 1001 Movies You Must See Before You Die. Ma w swoim dorobku dużo publikacji na temat filmu i fotografii.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?