Koniec września 1939 r. Warszawa kapituluje. Z Rozgłośni Polskiego Radia przy Zielnej 25 trzech mężczyzn potajemnie wynosi depozyt z bezcennymi płytami nagrań z września. Dwa metalowe pudła zabrał ppłk. Wacław Lipiński. Zamurowano je w ścianie jednej z warszawskich willi. Drugą część wyniósł Eugeniusz Domachowski. Obie części cudem ocalałe wiele lat po wojnie trafiają do Archiwum Radia. Ale gdzie jest czarny neseser z trzecią częścią depozytu ?Komiks ma na celu przedstawienie w atrakcyjny sposób zagadnienie obrony Warszawy we wrześniu 1939 roku przez pryzmat pracy radiowców. Ta ochotnicza ekipa pozostając w walczącym mieście, stara się być przekaźnikiem informacji o sytuacji wojennej, źródłem codziennych rad i potrzeb, sposobem na podtrzymanie ducha. Publikacja stanowi połączenie upamiętnienia postaw radiowców z prowadzonymi poszukiwaniami nagrań, które stanowią niezwykły fragment dziedzictwa narodowego.
Eksperymentuj, odkrywaj i zgłaszaj patenty!Trwa rewolucja przemysłowa. Wraz z innymi wynalazcami prześcigacie się w publikowaniu nowych odkryć i wynalazków.Rywalizacja na polu badań jest ogromna, a konkurencja nie śpi. Niektórzy posuwają się do kradzieży cudzych pomysłów, czyniąc z tego sposób na życie. Sądy nie nadążają z wydawaniem wyroków. A czy Ty poświęcisz się wieloletnim badaniom i wytrwałej pracy, czy raczej poszukasz szybkiej drogi do sławy?Pamiętaj, cel uświęca środki. Wykaż się sprytem, blefuj i przechytrz rywali!Skradzione patenty to gra towarzyska, w której liczy się duch rywalizacji! Świetnie nadaje się na wspólne spędzanie czasu w gronie rodziny lub znajomych, zarówno w domu, jak i na wyjazdach.
Dołącz do Klubu Reforma, podejmij wyzwanie i wyrusz w podróż dookoła świata!
Klub Reforma, zainspirowany wyczynami angielskiego dżentelmena Phileasa Fogga, postanawia odtworzyć zakład, w którym każdy z członków będzie musiał odbyć podróż dookoła świata przed upływem osiemdziesięciu dni. Aby przebyć prawie 24 tysiące mil w tak krótkim czasie, należy odpowiednio się przygotować: kupić bilet na pociąg, wynająć słonia, a czasami pokonać kilkaset mil pieszo. Nie jest łatwo, bo na początku swojej podróży masz w kieszeni tylko 135 funtów oraz bilet na lot balonem. To nie koniec niespodzianek! Musisz także uważać na pozostałych członków Klubu, ponieważ nie zawsze grają fair; groźni piraci lub tubylcy mogą przeszkodzić Ci w podróży, a wykolejenie pociągu znacznie opóźni Twoją wyprawę.
Wygraj wyścig, planując podróż i przewidując ruchy swoich rywali!
Gra planszowa inspirowana powieścią J. Verne’a „W 80 dni dookoła świata”.
Uprawa warzyw i hodowla zwierząt to nie tylko ciężka praca, ale i niezwykle satysfakcjonujące wyzwanie. Spraw, żeby w twoim gospodarstwie warzywa były piękne i okazałe, kury znosiły jak najwięcej jaj, a wesołe krówki dawały najlepsze mleko pod słońcem. Przekonaj się, że praca na farmie może być świetną zabawą! Czeka Cię wspaniała przygoda w gospodarstwie. Proste zasady, trzy warianty gry. Zawartość pudełka: • 31 okrągłych żetonów • 25 kwadratowych żetonów • tarcza ze strzałką losującą • 4 pionki • instrukcja gry Liczba graczy 2-4 Wiek 3+
Kto z nas nie marzył o własnym zwierzątku domowym?
Mali podopieczni szybko stają się naszymi najlepszymi przyjaciółmi. Kochamy nasze zwierzaki - karmimy je, otaczamy opieką i wspólnie się bawimy. Nieważne czy będzie to wesoły piesek mruczący kotek, słodki chomik czy poczciwy żółw. Zatroszcz się o czworonożnych towarzyszy i zobacz, że warto, Twój pupil na pewno to doceni.
Proste zasady i trzy warianty gry.
Zawartość pudełka:
• 31 okrągłych żetonów
• 25 kwadratowych żetonów
• tarcza ze strzałką losującą
• 4 pionki
• instrukcja gry
Liczba graczy 1-4
Wiek 3+
Granie w ubieranie!
Przygoda dla wszystkich małych dam. Zostań stylistką znanej celebrytki. Rób zakupy w eleganckich butikach, poluj na okazje i znajdź najlepszy zakład fryzjerski. Czy potrafisz dobrać odpowiednią stylizację, aby twoja modelka wyglądała bajecznie? Spraw, aby twoja gwiazda błyszczała na czerwonym dywanie!
• Proste zasady i 3 mini gry
• Rozwija szybkość, zręczność, kreatywność i pamięć
• Niska cena z utrzymaniem wysokiej jakości wykonania
Droga do przedszkola może być wspaniałą przygodą!
Dzielne maluchy codziennie pokonują ja z rodzicami. Ciekawe czy zapamiętują, jakie ciekawe elementy krajobrazu można spotkać po drodze. Tyle się dzieje dookoła, a przecież nie można się spóźnić. Którędy dzisiaj pójdziemy do przedszkola, mamo?
Proste zasady i trzy warianty rozgrywki.
Zawartość:
8 kafelków planszy
20 kafelków obiektów
25 okrągłych żetonów
kolorowa kostka
4 pionki
instrukcja.
Liczba graczy 1-4
Wiek 3+
Rodzina to prawdziwy skarb. Wśród bliskich czujesz się bezpiecznie. Rodzice i dziadkowie otaczają cię opieką, a z rodzeństwem i kuzynami można się doskonale bawić.
Czy wiesz, że babcia to mama twojej mamy? Zbuduj drzewo wesołej rodziny, a po obiedzie przyjdzie czas na rodzinny festyn.
Proste zasady i trzy warianty rozgrywki.
Zawartość:
2 dwustronne plansze
50 żetonów członków rodziny
kolorowa kostka
4 pionki
instrukcja.
Liczba graczy 1-4
Wiek 3+
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?