Exquisite, timeless and enduring, Rolex is one of the most recognizable and sought-after luxury watch brands in the world.
Established in 1905, the British-founded Swiss designer and manufacturer, Rolex, revolutionized the watchmaking industry with ground-breaking and innovative designs that continue to dominate worldwide.
From the Oyster and Explorer to the Daytona and Submariner, Little Book of Rolex tells the complete story of the brand. Packed with stunning images alongside authoritative text, this is the perfect book for the numerous fans of the ultimate luxury timepiece and takes the Little Books of Fashion into an exciting new arena of men’s accessories.
Niemal każdy element współczesnej męskiej garderoby miał swojego „protoplastę” – jakiś konkretny egzemplarz zaprojektowany przez jedną firmę czy markę, na podstawie którego powstawały kolejne wersje (a oryginały można spotkać na dobrze prosperującym rynku staroci). Na przykład, T-shirt dzisiaj jest wszechobecny, ale powstał w amerykańskiej firmie Hanes specjalnie dla personelu US Navy na początku XX wieku, a potem zaczęli go nosić sportowcy i motocykliści. Inne ikony stylu powstały jako stroje sportowe, robocze czy ochronne, a dopiero po pewnym czasie zaczęły być noszone na co dzień. Książka Ikony męskiego stylu zajmuje się najważniejszymi i najbardziej znanymi z tych produktów – ich pochodzeniem i historią, historią ich projektowania i powstawania, markami i firmami, które wprowadziły je na rynek. W książce są 264 ilustracje, w tym 173 kolorowe. „Zastanawialiście się kiedyś nad subtelnymi różnicami pomiędzy wiatrówką, bomberką a kurtką motocyklową? Albo nad pochodzeniem mokasynów? Josh Sims opowie wam o modzie w sposób prosty i zrozumiały… Przygotujcie się na frapującą lekcję historii mody.” Men’s Notebook, The Daily Telegraph „To opowieść nie tyle o McQueenie czy Grancie, lecz o historii tego wszystkiego, w co się ubierają, o historii trenczy i brogsów.” - GQ JOSH SIMS jest freelancerem piszącym o modzie dla takich pism jak The Financial Times, The Independent, The Independent on Sunday, Mail on Sunday, Esquire, GQ, Wallpaper* oraz i-D. Jest również autorem książek Cult Streetwear, Vintage Menswear, 100 Ideas That Changed Street Style, Icons of Women’s Style oraz The Details.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?