Opis z tyłu okładki (przetłumaczony z wyd. oryginalnego):Ta pomysłowa książka z kolorowymi ilustracjami to pomoc stworzona specjalnie dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Dzięki wykorzystaniu metafory pociągu publikacja pozwala w łatwy sposób nauczyć dziecko podstawowych zagadnień związanych z prowadzeniem rozmowy.Lokomotywy są jak powitania, które napędzają całą rozmowę. Wagony są jak wypowiedzi poszczególnych osób dobrze, jeśli jest ich co najmniej kilka w każdej rozmowie. Zwrotnica to uprzejma zmiana tematu rozmowy. Kiedy jeden z rozmówców w niekontrolowany sposób zbacza z tematu, to tak, jakby pociąg miał się wykoleić.Publikacja zawiera nie tylko atrakcyjne barwne zdjęcia pociągów, lecz także zajmujące karty pracy do wypełnienia oraz strony do pokolorowania, co wspiera generalizację zdobytych umiejętności. Wykorzystanie podejścia wizualnego sprawia, że książka stanowi doskonałą pomoc dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku od 5 do 13 lat.Uwaga: książka jest częścią tej samej serii, co ""Rozmowy w zielonej strefie""
Opis z tyłu okładki (przetłumaczony z wyd. oryginalnego):Dzieci ze spektrum autyzmu często nie umieją wybrać tematu rozmowy, który zaciekawi drugą osobę. Wiele z nich interesuje się ściśle określoną dziedziną i odczuwa potrzebę nawiązywania do swoich ulubionych zagadnień w każdej konwersacji.Publikacja stanowi prostą pomoc wizualną, która ułatwi dzieciom wyszukanie wspólnych tematów do rozmowy. Zielona strefa to symboliczne przedstawienie zagadnień ciekawych dla obu osób stanowi część wspólną zainteresowań pierwszego rozmówcy (kolor niebieski) i drugiego (kolor żółty). Zawarte w książce ilustracje przedstawiające różnorodne zainteresowania w łatwy sposób objaśniają, czym jest zielona strefa i jak ją odnaleźć, a liczne karty pracy umożliwiają przećwiczenie nowych umiejętności. To doskonała pomoc dla dzieci w wieku szkolnym, a także nastolatków ze spektrum autyzmu.Uwaga: książka jest częścią tej samej serii, co ""Rozmowa jest jak pociąg""Nota o autorze:Joel Shaul posiada licencję klinicznego pracownika społecznego i specjalizuje się w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W ramach działalności Autism Teaching Strategies prowadzi warsztaty poświęcone kształtowaniu umiejętności społecznych oraz zdrowiu psychicznemu. Jest również współtwórcą narzędzi Ryuu, wspierających rozwój umiejętności społecznych, a także autorem książki Rozmowa jest jak pociąg. Wizualne podejście do rozmowy dla dzieci ze spektrum autyzmu. Pracuje jako terapeuta i konsultant w Watson Institute of Sewickley (Pensylwania, USA).
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?