Najnowsza książka autorki kultowej ""Magii sprzątania"".Japońska guru porządkowania teraz postanawia uprzątnąć bałagan nie tylko w naszych domach, ale również w pracy i naszym podejściu do niej. Pokazuje, jak doprowadzić do porządku biura i gabinety, a także dane cyfrowe, sieci kontaktów, czas pracy, podejmowanie decyzji i organizowanie zebrań, niematerialne aspekty działalności zawodowej.Praktyczne wskazówki Scotta Sonensheina - psychologa organizacji oraz wykładowcę biznesu, którego Marie Kondo zaprosiła do współpracy - pomagają natomiast zorganizować życie zawodowe, osiągać sukcesy w pracy oraz zyskiwać motywację i zapał do budowania życia, jakiego się pragnie i - oczywiście czerpać z tego radość.
Find your focus with this transformative guide from an organizational psychologist and Marie Kondo, the #1 New York Times bestselling author of The Life-Changing Magic of Tidying and star of the Netflix series Tidying Up with Marie Kondo.
Marie Kondo's first book, The Life-Changing Magic of Tidying, sparked a new wave of publishing and became an international bestseller. Now, for the first time, you will be guided through the process of tidying up your work life – digitally and physically. Whether you're working at home, in the office, or a combination of the two, if you properly simplify and organize your work life once, you’ll never have to do it again.
In Joy at Work, KonMari method pioneer Marie Kondo and organizational psychologist Scott Sonenshein will help you to refocus your mind on what's important at work, and as their examples show, the results can be truly life-changing. With advice on how to improve the way you work, the book features advice on problem areas including fundamentals like how to organize your digital and physical desktop, finally get through your emails and find balance by ditching distractions and focusing on what sparks joy.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?