Autorka bestsellera "Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza" wraca z nową książką i ze strategią walki z niewłaściwymi zachowaniami w pracy, pokazując, co możemy zrobić - tu i teraz - by wspólnie tworzyć sprawiedliwe i efektywne środowisko pracy.Oto problem, który dotyczy nas wszystkich, wszyscy bowiem - nawet nieświadomie - wykluczamy, nie doceniamy i nie w pełni wykorzystujemy potencjał jednych ludzi, równocześnie angażując, przeszacowując i awansując innych. W naszej codziennej pracy możemy mieć do czynienia z różnymi problemami: stereotypami, uprzedzeniami, nękaniem, dyskryminacją, atakami słownymi czy przemocą fizyczną, które są nie tylko niesprawiedliwe, ale prowadzą też do braku efektywności. Nie można jednak rozwiązać problemów, których nie chcemy dostrzec.Kim Scott pokazuje, jak rozpoznawać niewłaściwe postawy i zachowania, wywołujące rzeczywiste szkody. Pomaga zrozumieć, w jaki sposób mechanizmy te utrwalają nierówność i niesprawiedliwość, a przez to uniemożliwiają twojemu zespołowi i całej firmie odniesienie prawdziwego sukcesu. Przedstawia także odpowiednie strategie i sposoby postępowania dla wszystkich, którzy spotykają się z toksycznymi postawami w pracy, a więc:DLA OFIAR - jak bronić się przed niewłaściwymi zachowaniamiDLA ŚWIADKÓW - co zrobić, by przestać być biernym świadkiem niesprawiedliwości i zacząć działaćDLA SPRAWCÓW - jak dostrzec błędy w swoim zachowaniu, zrozumieć, w jaki sposób może ono negatywnie wpływać na współpracę w zespole i jak to zachowanie zmienićDLA LIDERÓW - w jaki sposób zapobiegać przypadkom niesprawiedliwości w miejscu pracy i co zrobić, gdy - pomimo starań - już do tego dojdzieToksyczne miejsce pracy to kompletna strategia budowy kultury, w której panuje atmosfera szacunku pozwalająca wszystkim efektywnie ze sobą pracować. To niezwykle potrzebny przewodnik po tym, w jaki sposób liderzy i ich zespoły powinni tworzyć miejsce pracy umożliwiające wszystkim pokazanie pełni swoich możliwości i odczuwanie radość ze wspólnego działania.Kim Scott jest autorką książki Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza oraz współzałożycielką firmy Radical Candor. Wspólnie z Trier Bryant założyła również firmę Just Work, której celem jest pomoc organizacjom i klientom indywidualnym w budowie bardziej sprawiedliwych miejsc pracy. Kim przez wiele lat pracowała jako coach przedstawicieli kadry wyższego szczebla w takich firmach jak Dropbox, Qualtrics, Twitter oraz innych przedsiębiorstwach wysokich technologii. Była członkiem kadry Apple University oraz stała na czele zespołów AdSense, You Tube and Double-Click w Google. Kim zarządzała także kliniką pediatryczną w Kosowie i była odpowiedzialna za uruchomienie zakładu szlifowania diamentów w Moskwie. Obecnie wraz z rodziną mieszka w Dolinie Krzemowej.
Radical Candor has been embraced around the world by leaders of every stripe at companies of all sizes. Now a cultural touchstone, the concept has come to be applied to a wide range of human relationships.
The idea is simple: You don't have to choose between being a pushover and a jerk. Using Radical Candor—avoiding the perils of Obnoxious Aggression, Manipulative Insincerity, and Ruinous Empathy—you can be kind and clear at the same time.
Kim Scott was a highly successful leader at Google before decamping to Apple, where she developed and taught a management class. Since the original publication of Radical Candor in 2017, Scott has earned international fame with her vital approach to effective leadership and co-founded the Radical Candor executive education company, which helps companies put the book's philosophy into practice.
Radical Candor is about caring personally and challenging directly, about soliciting criticism to improve your leadership and also providing guidance that helps others grow. It focuses on praise but doesn't shy away from criticism—to help you love your work and the people you work with.
Radically Candid relationships with team members enable bosses to fulfill their three core responsibilities:
1. Create a culture of Compassionate Candor
2. Build a cohesive team
3. Achieve results collaboratively
Required reading for the most successful organizations, Radical Candor has raised the bar for management practices worldwide.
‘Powerful and perceptive . . . belongs on the shelves – and in the hearts and minds – of leaders everywhere’ – Daniel H. Pink, bestselling author of To Sell is Human
From Kim Scott, author of the revolutionary New York Times bestseller Radical Candor, comes Just Work: How to Confront Bias, Prejudice and Bullying to Build a Culture of Inclusivity – that will help you recognize, attack and eliminate workplace injustice – and transform our careers and organizations in the process.
We – all of us – consistently exclude, underestimate and under-utilize huge numbers of people in the workforce even as we include, overestimate and promote others, often beyond their level of competence. Not only is this immoral and unjust, it’s bad for business. Just Work is the solution.
Just Work by Kim Scott reveals a practical framework for both respecting everyone’s individuality and collaborating effectively. This is the essential guide leaders and their employees need to create more just workplaces and establish new norms of collaboration and respect.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?