KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Rozwój rynku żywności ekologicznej a zachowania konsumentów

Rozwój rynku żywności ekologicznej a zachowania konsumentów

x
x
Większość dotychczasowych badań skupiała się na analizie jednej z dwóch sfer rynku ekologicznego – albo na sektorze produkcji rolnictwa ekologicznego, albo na sektorze konsumpcji żywności ekologicznej. W tej monografii znalazły się oba aspekty, co pozwala na holistyczne spojrzenie na rynek ekologiczny. (…) Dzięki połączeniu teoretycznych podstaw i aspektów praktycznych książka może służyć jako przewodnik dla tych, którzy chcą lepiej zrozumieć ten rynek i efektywnie na nim działać. Może dać im wgląd w trendy konsumenckie, strategie marketingowe, kwestie regulacyjne i inne czynniki wpływające na rozwój sektora żywności ekologicznej. dr hab. Aneta Wysokińska, prof. ASzWoj Autorzy opracowania dokonali gruntownego przeglądu literatury i aktów prawnych, a omawiając poszczególne zagadnienia, bogato zilustrowali je danymi empirycznymi (…). W omawianej monografii zaprezentowano zatem cenne, ciekawe i – co bardzo ważne – kompleksowe podejście do kwestii uwarunkowań funkcjonowania rynku żywności ekologicznej, którego rola będzie rosła nie tylko ze względu na wzrost zamożności społeczeństw, lecz także na wdrażanie koncepcji Europejskiego Zielonego Ładu i towarzyszących jej strategii. dr hab. inż. Tomasz Wojewodzic, prof. URK
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj