Rozprzestrzenialne media
Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze
- ISBN: 9788381420242
- EAN: 9788381420242
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 14.0x21.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 516
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
40,88złCena detaliczna: 54,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,88 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
„Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.
Rozprzestrzenialne media to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców ale także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym oraz wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą.
„Rozprzestrzenialne media są teraz dosłownie i w przenośni w twoich rękach. Zrób z nimi, co uważasz za stosowne. Przeczytaj tę książkę; debatuj o niej; skrytykuj ją; wyrzuć do kosza. Przede wszystkim jednak podejmij dyskusję.”
Z rozdziału Jak czytać tę książkę?