O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy.
Jak zrozumieć faceta? Bestsellerowy poradnik i przewodnik w jednym. Jak świat światem kobiety poszukują odpowiedzi na dziesiątki dylematów związanych z płcią przeciwną. A gdyby tak można było zajrzeć do instrukcji obsługi mężczyzny? Instrukcja obsługi faceta to przewodnik po damsko-męskiej komunikacji, ale również szybki i praktyczny podręcznik jak wychodzić z trudnych, konfliktowych sytuacji z płcią przeciwną. Jak czytać mężczyznę i jak do niego mówić, żeby motywować go pozytywnie a nie negatywnie. Autorki w lekkiej i przewrotnej formie, ale bardzo konkretnie ukazują, jak należy reagować w przeróżnych sytuacjach, aby osiągnąć zamierzony cel. Instrukcja obsługi faceta, to pozornie proste, a w istocie rewolucyjne narzędzie niezbędne każdej kobiecie. Katarzyna Miller Najsłynniejsza polska psycholożka. Charyzmatyczna, odważna, dowcipna i pogodna, ale też szczera do bólu. Psychoterapeutka z kilkudziesięcioletnią praktyką terapeutyczną w zakresie terapii indywidualnej, małżeńskiej i grupowej. Ukończyła psychologię i filozofię na UW. Treningu psychologicznego i prowadzenia psychoterapii uczyła się w Ośrodku Synapsis od prof. dr. hab. Kazimierza Jankowskiego, a następnie od rzeszy nauczycieli polskich i zagranicznych (w tym Carla Rogersa). Wykładowczyni na licznych warsztatach rozwojowych dla kobiet. Felietonistka miesięcznika „Zwierciadło”. Autorka i współautorka wielu bestsellerowych poradników, m.in. Chcę być kochana tak, jak chcę, Nie bój się życia, Kup kochance męża kwiaty (Wydawnictwo Zwierciadło). Suzan Giżyńska Niezależna reżyserka i copywriteka, twórczyni spotów reklamowych oraz akcji społecznych. Współautorka książek, m.in. Instrukcja obsługi toksycznych ludzi, Instrukcja obsługi kobiety (Wydawnictwo Zwierciadło).
Wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi, ale niewielu z nich o tym pamięta"" Pora więc im to przypomnieć!""Mały Książę"" uważany jest za jedną z najważniejszych i najbardziej inspirujących książek, jakie kiedykolwiek powstały. Dla wielu czytelników była to opowieść, z której uczyli się, jak poświęcać czas na prawdziwe życie, kochać i być odważnym, a także jak w dorosłym świecie zachować w sobie radość dziecka.Czerpać wiedzę od Małego Księcia po prostu trzeba: by lepiej żyć ze sobą, z najbliższymi, z nieznajomymi. W świecie, gdzie każdy czuje się czasem zagubiony, warto wziąć czasem przykład z głównego bohatera książki i na chwilę się zatrzymać, aby rozejrzeć się wokół siebie.Jeśli przyjmiesz zasady opisane w tej opowieści, Twoje życie zmieni się na zawsze: zapanuje w nim spokój, swoboda i czułość. Zajrzyj do mojego poradnika, by dowiedzieć się, jak to zrobić - a pewien mały trener pokaże Ci, jak poradzić sobie ze światem, który nas wszystkich czasem wyczerpuje i przekracza.Stphane Garnier jest autorem wielu bestsellerowych poradników z francuskiej serii ""Żyć jak..."".Jego książki o filozofii pewnych czworonogów spod znaku ""Żyć jak kot!"" sprzedały się w setkach tysięcy egzemplarzy i przetłumaczone zostały na prawie 40 języków.
Psychopata. Słowo to kojarzy nam się natychmiast z mordercami, gwałcicielami, zamachowcami-samobójcami i gangsterami. Ale inaczej niż w filmach, prawdziwi psychopaci nie zawsze uciekają się do przemocy i nie zawsze popełniają przestępstwa. Wręcz przeciwnie. Mają wiele zalet.W swojej przełomowej wyprawie w świat psychopatów ceniony angielski psycholog Kevin Dutton ujawnia, że istnieje coś takiego jak skala szaleństwa, na której każdy z nas ma swoje miejsce. Wykorzystując najnowsze osiągnięcia w dziedzinie obrazowania mózgu i neurobiologii, wykazuje, że jedynie cienka linia oddziela zdolnego chirurga od seryjnego mordercy. A swoje spektrum psychopatii ilustruje niezwykle przekonującymi i zaskakującymi badaniami.Dutton dekonstruuje źle pojmowany termin psychopata za pomocą śmiałych artykułów i oryginalnych badań naukowych. Rozmawia z psychopatami zamkniętymi w pilnie strzeżonym szpitalu Broadmore, poddaje się eksperymentowi, który czyni z niego psychopatę, odwiedza mnichów buddyjskich, by śledzić ruch ich gałek ocznych i mikroekspresje, i udowadnia, że dzisiejszy bandzior czający się na źle oświetlonym parkingu jutro może się stać bohaterskim żołnierzem Sił Specjalnych.Wysuwa również kontrowersyjną tezę, że nasze społeczeństwo staje się coraz bardziej psychopatyczne. Psychopaci są nieustraszeni, pewni siebie, charyzmatyczni, bezwzględni i skupieni na celu a jest to zestaw cech niezbędnych, by odnieść sukces w dwudziestym pierwszym wieku.Książka Duttona to prowokacyjna i zaskakująca podróż w głąb szaleństwa. Z pewnością wywoła w nadchodzących latach wiele dyskusji.
Z utęsknieniem czekasz, by zobaczyć, jak twoje bliskie relacje kwitną?Najważniejsze spośród wszystkich pytań w tej książce to: jakie, wedle Twojego życzenia, powinny być Twoje relacje? Jeśli odpowiedź jest jasna, z dużą łatwością dowiesz się, jak postępować.Wyobraź sobie, że dobrze przygotowałeś się, aby wykonać ważne zlecenie w Paryżu. Wypożyczyłeś skuter, nauczyłeś się kilku kluczowych zwrotów po francusku, jesteś tam odpowiednio wcześnie i w ręku trzymasz mapę miasta. Jednak czegokolwiek się podejmiesz i jakkolwiek to zrobisz, wychodzi źle. Bez względu na to jak szybko jedziesz i tak nie dojeżdżasz tam gdzie powinieneś. Uważasz mimo wszystko, że należy podejść do tego pozytywnie, więc się śmiejesz, aby rozładować frustrację i jedziesz dalej. Po kilku godzinach odkrywasz, że mapa, którą trzymasz przedstawia nie Paryż, a... Londyn.Identycznie jest z relacjami. Wszystkie narzędzia okażą się zbyteczne, jeśli nie będziesz wiedział do czego ich użyć. Twoje pozytywne nastawienie sprawi, że wytrzymasz, ale nie zaprowadzi Cię do celu. Badanie relacji pozwoli Ci zdiagnozować, naprawić i usprawnić wszystkie kontakty tak, abyś mógł widzieć jak rozkwitają.Gorliwe zaangażowanie, a także narzędzia tej książki i jej klarowność mogą sprawić, że Twoje relacje nabędą takiego charakteru o jakim marzysz.
ZAPROJEKTUJ KARIERĘ SWOICH MARZEŃWyłączasz budzik. Pijesz kawę.Ubierasz się i jedziesz do biura lub, jeszcze w piżamie, włączasz laptopa. Albo leżysz w łóżku, patrząc w sufit i zastanawiając się, dlaczego nie spełniasz się w swojej pracy.Mamy dla ciebie dobrą wiadomość.Praca na całe życie, pięcie się po szczeblach kariery, toksyczny wyścig szczurów - to wszystko należy już do przeszłości. Żyjemy w świecie, w którym częste i płynne zmienianie ról, branż czy lokalizacji staje się normą. Ta nowa rzeczywistość może być stresująca i przytłaczająca, ale jeśli wiesz, jak się w niej poruszać, okazuje się pełna możliwości, wolności i sensu. Jednak aby w pełni skorzystać z wolności, jaką oferuje nam współczesny rynek pracy, każdy z nas musi najpierw odpowiedzieć sobie na kilka ważnych pytań: Jakie są moje mocne strony? Co jest dla mnie ważne w życiu? Co mnie napędza i motywuje? Gdzie chcę się znaleźć w przyszłości? Bez względu na to, na jakim etapie swojej drogi zawodowej jesteś, dzięki temu poradnikowi: rozpoznasz i zaczniesz używać swoich mocnych stron, zdefiniujesz wartości, które cię motywują, zyskasz pewność siebie, zbudujesz lepsze sieci kontaktów, dowiesz się, jak wykorzystać swoje możliwości.Praca marzeń. Stwórz karierę, którą pokochasz to karierowe antidotum na bolączki każdego, kto się zastanawia, dlaczego aktualna praca nie daje mu szczęścia, oraz wszystkich, którzy chcą olać wyścig szczurów i zaprojektować swoją przyszłość, lecz nie wiedzą, od czego zacząć.Nadaj kierunek swojemu rozwojowi zawodowemu i odkryj pełnię swojego potencjału. Weź długopis w dłoń i DOSŁOWNIE zaprojektuj karierę swoich marzeń!Powyższy opis pochodzi od wydawcy
Zatroszcz się o siebie, korzystając z mocy szacunkuDziś, gdy żyjemy w świecie emocjonalnego chłodu, coraz bardziej naznaczonym egocentryzmem, tęsknimy za życzliwym zainteresowaniem ze strony innych ludzi. Potrzebujemy miłości i pochwały. Potrzebujemy pozytywnego wzmocnienia, by móc budować silne poczucie własnej wartości, rozpoznawać swoje emocje oraz pokonywać kryzysy i wychodzić z trudnych sytuacji. Pragniemy szacunku i bardziej niż kiedykolwiek wcześniej tęsknimy za jego ożywczą siłą.Odkryj, jak działa szacunek, i zacznij:przychylnie traktować innych, nawet jeśli bardzo się różniciestrzec poczucia własnej wartościwykorzystywać pozytywny odzew ze strony ludzi to wzmocni twoją pewność siebie i charyzmęGdy zaczniesz obdarzać szacunkiem innych, jego moc będzie rezonować w tobie!
Książka o budowaniu zaufania w biznesie.W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem. Z książki tej dowiesz się m.in.: jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu, w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski, jak odbudować utracone zaufanie.Zaufanie redukuje koszty transakcji, zwiększa szanse polubownego załatwienia sporów i przyspiesza wymianę handlową. Jest swego rodzaju spoiwem wszelkich organizacji i stowarzyszeń. Nareszcie ktoś zauważył i docenił jego ogromne znaczenie w biznesie. - Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson CompaniesPo tę książkę powinni sięgnąć nie tylko liderzy, ale wszyscy, którzy chcieliby poprawić swoje relacje ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną. - Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young
Pierwsza książka na temat komunikacji i budowania zespołu, w której autorka mierzy się z problemami, obnażonymi przez pandemię i pracę zdalną.Bestseller The Wall Street JournalErica Dhawan autorytet w zakresie komunikacji i pracy zespołowej w realiach XXI wieku przedstawia zasady skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie. Opierając się na najnowszych badaniach, napisała wypełniony praktycznymi radami przewodnik niezbędny w świecie pracy zdalnej i hybrydowej. Dzięki niemu zrozumiesz, czym jest nowa empatia, dowiesz się, jak uniknąć nieporozumień i frustracji, a przede wszystkim poznasz cztery zasady cyfrowej mowy ciała.Dlaczego powinniśmy na nowo nauczyć się stawiać kropki i wykrzykniki?Jak powinien wyglądać skuteczny e-mail?Czemu krótkie wiadomości potrafią być tak bardzo stresujące?Kiedy napisać e-mail, a kiedy sięgnąć po telefon?Jak wykorzystać moc emotikonów?Kiedy spotykamy się z kimś twarzą w twarz, nawet 80% informacji przekazujemy za pomocą mowy ciała. W świecie cyfrowej komunikacji jesteśmy jej pozbawieni. Ta książka podpowie ci, czym skutecznie zastąpić kontakt wzrokowy, kiwnięcie głową lub zwykły uśmiech.Komunikaty niewerbalne są niezbędne do wzajemnego zrozumienia. W czasach gdy tak wiele rozmów odbywa się on-line oraz masowego przejścia na zdalne nauczanie i pracę, potrzebujemy tej książki bardziej niż kiedykolwiek.Sheryl Sandberg, COO Facebooka
Bezskutecznie próbujesz zmotywować grupę do większego zaangażowania? Wyczerpały się Twoje pomysły na to, jak skłonić bliską osobę do zmiany nawyków i nastawienia do świata? Od dawna obiecujesz sobie, że rozpoczniesz dietę, rzucisz palenie, zaczniesz ćwiczyć, ale nie wiesz, jak się zmobilizować i wreszcie to zrobić? Wiele osób chciałoby coś zmienić w swoim życiu, ale brakuje im motywacji. Otoczenie udziela im porad, wskazuje przykłady, straszy konsekwencjami, stosuje kary lub w inny sposób stara się wymusić zmianę. Działania te są nieskuteczne, gdyż narzucanie czyjegoś punktu widzenia rodzi opór. Otwartość na zmiany jest możliwa, tylko gdy działamy zgodnie z własnymi przekonaniami i mamy poczucie decydowania o sobie. Jak jednak odkryć, czego chcemy i co jest dla nas ważne? Jak przełamać niechęć do zmiany i zacząć działać? W tym pomoże nam metoda Motywacji Błyskawicznej, której skuteczność została potwierdzona w praktyce oraz w ponad 100 badaniach naukowych. Dr Michael Pantalon przekonuje, że zbyt często skupiamy się na tym, JAK wykonać niechcianą czynność, zapominając o tym, DLACZEGO moglibyśmy chcieć coś zmienić. Motywacja Błyskawiczna polega na dotarciu do wewnętrznej motywacji i uświadomieniu sobie, dlaczego coś jest dla nas ważne. A taki sposób myślenia diametralnie zmienia nasze nastawienie do realizacji zadania.
Przenikliwa, inspirująca i pożyteczna prawda o naszym życiu.Judith Viorst, korzystając z ogromnego doświadczenia życiowego, pisząc z przenikliwym psychologicznym spojrzeniem i odrobiną swojego charakterystycznego humoru, przedstawia prawdy o życiu, uświadamiając nam, że nawet z najtrudniejszej sytuacji można wyjść obronną ręką.To, co musimy utracić,czyli miłość, złudzenia, zależności, niemożliwe do spełnienia oczekiwania, których każdy z nas musi się wyrzec, by móc wzrastać.Uświadomienie sobie, w jaki sposób strata ukształtowała nasze życie, może stać się początkiem mądrej i rodzącej nadzieję zmiany w naszym życiu. Akceptacja tego, co jest nieuniknione z pewnością wzmocni nas emocjonalnie i psychicznie. Jak tego dokonać najlepiej?Niedoskonała kontrolaczyli jak całe życie walczymy o władzę: jako dzieci i rodzice, żony i mężowie, kochankowie, pracownicy i w końcu jako zwykli śmiertelnicy.W życiu warto określać granice i możliwości naszych działań - kogo, co i w jaki sposób chcemy kontrolować. Czasem trzeba sobie odpuścić i znaleźć sposób, jak to zrobić najlepiej poprzez podejmowane działania i dokonywane wybory. Czy można się tego nauczyć?Małżeństwo dla zaawansowanychczyli wszystko, co chcielibyśmy i powinniśmy wiedzieć, aby cieszyć się udanym związkiem.Dojrzewanie w każdym związku wymaga czasu i jest trudne, czasem irytujące, ale równocześnie stanowi motor naszego rozwoju. Rozumiejąc i godząc się z rozczarowaniami, wymogami i zadziwiającymi zawiłościami codziennych relacji, możemy stworzyć lepszą relację z samym sobą i innymi. Dlaczego jest to ważne?Judith ViorstAmerykańska pisarka i dziennikarka. Autorka książek dla dzieci (m. in. Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day) i dorosłych (min. To, co musimy utracić i Małżeństwo dla zaawansowanych). Wydała kilka tomików wierszy. Absolwentka Waszyngtońskiego Instytutu Psychoanalizy oraz Uniwersytetu Rutgersa. Jej książka To, co musimy utracić, wydana w 1986 roku, utrzymywała się przez prawie dwa lata na liście bestsellerów The New York Timesa.
Instrukcja obsługi facetaNajlepszy przewodnik po damsko-męskiej komunikacjiJak świat światem kobiety poszukują odpowiedzi na dziesiątki dylematów związanych z płcią przeciwną. A gdyby tak można było zajrzeć do instrukcji obsługi mężczyzny?Przewrotna, lekka i ciekawa Instrukcja obsługi faceta pomoże każdej kobiecie zrozumieć mężczyznę, a także samą siebie w relacji z nim.Instrukcja obsługi kobietyJak zrozumieć kobietę? I czy to w ogóle jest to możliwe?Instrukcja obsługi kobiety to książka, z której można dowiedzieć się więcej o bardziej skomplikowanej połowie ludzkości kobiecie. Nie tylko dla mężczyzn. Podczas jej lektury panowie dowiedzą się więcej o kobietach, a same kobiety będą mogły lepiej poznać same siebie.Instrukcja obsługi toksycznych ludziJak obronić się przed toksycznymi ludźmi? Naucz się tego!Każdego dnia natykamy się na toksycznych ludzi. Możemy ich spotkać na każdym kroku: w pracy, szkole, a także we własnym domu. Instrukcja obsługi toksycznych ludzi to przewodnik po relacjach z ludźmi, którzy zatruwają nam życie. Dowiesz się z niego, jak nie ulegać ich wpływom i jak wychodzić obronną ręką z konfliktowych sytuacji.Katarzyna MillerNajsłynniejsza polska psycholożka. Charyzmatyczna, odważna, dowcipna i pogodna, ale też szczera do bólu. Psychoterapeutka z kilkudziesięcioletnią praktyką terapeutyczną w zakresie terapii indywidualnej, małżeńskiej i grupowej.Ukończyła psychologię i filozofię na UW. Treningu psychologicznego i prowadzenia psychoterapii uczyła się w Ośrodku Synapsis od prof. dr. hab. Kazimierza Jankowskiego, a następnie od rzeszy nauczycieli polskich i zagranicznych.Wykładowczyni na licznych warsztatach rozwojowych dla kobiet. Felietonistka miesięcznika Zwierciadło. Autorka i współautorka wielu bestsellerowych poradników, m.in. Chcę być kochana tak, jak chcę, Nie bój się życia, Kup kochance męża kwiaty (Wydawnictwo Zwierciadło).Suzan GiżyńskaNiezależna reżyserka i copywriter, twórczyni spotów reklamowych oraz akcji społecznych. Współautorka książek, m.in. Instrukcja obsługi toksycznych ludzi, Instrukcja obsługi kobiety, Instrukcja obsługi faceta (Wydawnictwo Zwierciadło).
Zdroworozsądkowe I proste do opanowania techniki, jak budować dobry kontaktu z innymi ludźmi, z którymi niekoniecznie musimy się zgadzać, ale z którymi lepiej współpracować niż rywalizować. Umiejętność budowania więzi może okazać się decydująca, gdy musimy poprosić szefa o podwyżkę, zwrócić uwagę nauczycielce na epizod przemocy w klasie dziecka, poprosić sąsiada, aby ściszył muzykę czy wpoić nastoletniemu dziecku zasady powrotu do domu o określonej porze. Ułatwia nawiązywanie nowych przyjaźni, poprawienie już istniejących relacji rodzinnych i zawodowych oraz otwarcie się na drugiego człowieka.
Każdego dnia podejmujemy decyzje w odniesieniu do osobistego zestawu założeń i wartości. To one kształtują nasz styl przywództwa i podejście do niego. Czy faktycznie są słuszne? Czy tylko nam się wydaje, że takie są?Dziś w dążeniu do tego, by efektywnie kierować firmą i zbudować świetny, zmotywowany zespół, nie ma miejsca na uczenie się na własnych błędach. Dzięki tej książce, będącej owocem bogatego doświadczenia autora, poznasz odpowiedzi na najważniejsze pytania nurtujące tych, którzy przewodzą innym. Z pewnością docenisz tę publikację, jeśli lubisz praktyczne podejście i poszukujesz wskazówek, które można natychmiast wprowadzić w życie. Skorzystaj z nich, by dzień po dniu stawać się lepszym liderem!
Jak długo jeszcze masz zamiar spełniać oczekiwania innych?Jak długo jeszcze będziesz spychać na dalszy plan to, co dla ciebie ważne i czego naprawdę chcesz?Jak długo jeszcze to, co robisz, będzie zadowalać wszystkich poza tobą?Wiemy, jak długo. Aż poznasz Alexandrę Reinwarth niemiecką dziennikarkę, która postanowiła powiedzieć: pieprzyć to! I takiej samej odwagi chce nauczyć ciebie. To nie jest kolejny nudny poradnik. To książka, w której autorka opisuje swoje życie. Dzięki niej dowiesz się, jak inaczej można obchodzić się z ludźmi i rzeczami, jak reagować na okoliczności. Nauczysz się, jak z dystansem podchodzić do życia, nie będąc przy tym suką.Decyduj o tym, czego chcesz, jak chcesz i kiedy chcesz. To twoje życie, twoje decyzje i twoje marzenia. Jeśli ciągle będziesz spełniać cudze oczekiwania, nigdy nie poczujesz prawdziwej radości życia. Pieprzyć to, co myślą inni. Zacznij żyć dla siebie!
Książka mojego autorstwa – „Jak być Szczęśliwą kobietą – 15 kroków” to nie kolejny poradnik coachingowy, czy naukowe wskazówki. Jest to moja historia, napisana przez życie. Pragnę się nią z Tobą podzielić i podpowiedzieć Ci jakie poczynione przeze mnie zmiany, krok po kroku zbliżały mnie do szczęśliwego życia, a więc zbliżą i Ciebie…
Będziesz mogła poznać historię mojego dotychczasowego życia, wszelkie wzloty i upadki. Dam Ci konkretne wskazówki, podpowiem na co zwrócić uwagę, co zmienić, jak poukładać sobie świat od nowa, byś z każdym dniem była bliżej momentu, kiedy tak jak ja będziesz mogła wykrzyknąć: „JESTEM SZCZĘŚLIWĄ KOBIETĄ”.
Zapraszam Cię w piękną podróż – masz do przejścia tylko 15 kroków, aby stać się Szczęśliwą kobietą…
Nie czekaj, zacznij już dziś!
Cieszę się, że będę mogła Ci w tej drodze towarzyszyć…
Justyna Krawczyk
Jednym z największych wyzwań w każdym miejscu pracy jest radzenie sobie z tymi innymi. Czyli osobami, które od pierwszej minuty spotkania przy ekspresie do kawy zaczynają działać ci na nerwy. I nieważne, czy pracujesz w kameralnym zespole, czy w wielkiej korporacji, czy jesteś prezesem czy kurierem, twoi współpracownicy potrafią zepsuć smak każdego sukcesu jak kwaśne mleko w kawie.Per Henrik Stenstrm na co dzień prowadzi wykłady na temat życia w pracy. Zauważył bowiem, że w środowisku pracy przyjmujemy różne role, tak jak w życiu. Na podstawie wieloletnich obserwacji udało mu się stworzyć klasyfikację szczególnie irytujących pracowników, których podzielił na siedem kategorii: od Gwiazdy po Pasażera na gapę. Dokonuje analizy tych typów osobowości i doradza, w jaki sposób można ich spacyfikować, aby współpraca była owocna, a pierwsza poranna kawa stała się przyjemnym biurowym rytuałem.
Osiągnij maksimum możliwości fizycznych, psychicznych i intelektualnych.Biohacking to ultranowoczesna filozofia optymalizacji zdrowia i zwiększania efektywności psychofizycznej w oparciu o najnowsze badania naukowe. Biohacking pozwoli Ci najpierw poznać i zrozumieć działanie organizmu, a następnie dowiesz się, co możesz zrobić, aby maksymalnie wykorzystać potencjał ciała i umysłu.Karol Wyszomirski w swoich poradnikach dzieli się praktyczna wiedza o tym, jak zmieniać nawyki, by poczuć się lepiej, wyglądać atrakcyjniej oraz myśleć jaśniej i kreatywniej. Autor w oparciu o wieloletnie doświadczenie przedstawia proste metody optymalizacji stanu psychofizycznego, aby osiągnąć szybsze i lepsze rezultaty podejmowanych działań.Zrób to, co radzi czołowy polski biohacker, a zobaczysz, jak zmieni się jakość twojego życia.Z poradników dowiesz się m.in.:Jak pozbyć się wielu problemów zdrowotnychJak zredukować zbędne kilogramy i zyskać wysportowana sylwetkęJak uwolnić się od przewlekłego zmęczenia i napadów głoduJak zyskać wysoki poziom energii i świetne samopoczucieJak świadomie zarządzać emocjami i stresemJak podnieść poziom swojej motywacji do działaniaJak poprawić pamięć, koncentracje i jasność umysłu.Karol WyszomirskiInterdyscyplinarny Dietetyk & Health and Performance Coach. Ukończył z wyróżnieniem studia z dietetyki sportowej. Szkolił się u najlepszych światowych ekspertów z branży health & wellness. Na co dzień pracuje z zarządami firm, średnią i wyższą kadra menedżerską, przedsiębiorcami i sportowcami. Specjalizuje się w optymalizacji zdrowia i zwiększaniu efektywności osobistej. W wyjątkowy i praktyczny sposób łączy oraz wykorzystuje najnowsze odkrycia naukowe z takich dziedzin, jak: neurobiologia, psychoneuroimmunologia, epigenetyka, kinezjologia, dietetyka kliniczna, dietetyka sportowa, psychodietetyka, biohacking, psychologia zmiany i psychologia osiągnieć.
Inspiruj ludzi, buduj silne zespoły, zostań genialnym przywódcą!Wyczekiwana kontynuacja światowego bestsellera Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania. Jej autor, Simon Sinek, jest wizjonerem, optymistą i liderem kulturowej rewolucji DLACZEGO. Jego druga książka stanowi naturalną kontynuację ""Zaczynaj od DLACZEGO"" i przenosi zawarte w niej idee na poziom korporacyjny. W przypadku firmy odpowiedź na pytanie DLACZEGO ma także kluczowe znaczenie, ale to dopiero początek. Potem trzeba się zastanowić, jak zarazić członków zarządu swoją wizją. Jak inspirować pracowników do tego, by ufali i byli oddani firmie i sobie nawzajem? Sinek podaje przykład kultury Marines, w której mężczyźni i kobiety są gotowi zaryzykować życie, bo wiedzą, że inni zrobiliby dla nich to samo. Nie jest to wynikiem żadnego prania mózgu, lecz wykorzystania ludzkiej natury, bo istnieją środowiska i kultury, które naturalnie wydobywają z człowieka to, co w nim najlepsze. Jeśli firmie uda się wprowadzić taką mentalność, pracownicy będą chętniej podejmować ryzyko ze świadomością, że ich koledzy i szefowie staną za nimi murem, niezależnie od okoliczności. Sinek wyjaśnia na podstawie barwnych i przekonujących przykładów, jak kultywować firmowe DLACZEGO, uwzględniając w tym równaniu ludzi.Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi. Współczesne organizacje są zbyt zajęte zarządzaniem zasobami ludzkimi, by dostrzec, że to, czego im potrzeba, to nie sprawny menedżer, ale przywódca z krwi i kości. Ktoś, kto nie tylko rozdzieli obowiązki, ale także pokaże ludziom, że to oni są najcenniejszym kapitałem w firmie.Ludzie, którzy wierzą, że ich praca ma sens, którzy czują się doceniani i wiedzą, że mogą w każdej sytuacji polegać na swoich kolegach i przełożonych, to pracownicy, którzy z własnej inicjatywy zainwestują czas i wysiłek w naukę czy pracę na rzecz swojej firmy.Czy to rzeczywiście jest aż takie proste? Ten model wykorzystują najlepsze przedsiębiorstwa na całym świecie - i osiągają dzięki niemu znacznie większe zyski, rozwijają się intensywniej i są znacznie bardziej konkurencyjne na niełatwym współczesnym rynku. Chcesz, by Twoja firma dołączyła do tego grona? Chcesz nadać tempo własnej karierze? Nie czekaj, aż wyprzedzą Cię inni!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?