KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Rebel

Okładka książki Takie Życie 4 - Niezwykłe Przypadki

34,94 zł


Trudno uwierzyć, że te historie wydarzyły się naprawdę! Wieje nudą? Jedziecie samochodem? Pociągiem? Czekacie na samolot? Czekacie aż piąty gracz wyjdzie z łazienki lub wróci ze sklepu, byście mogli w końcu zacząć grać w grę już rozłożoną na stole? ;) Wyciągnijcie "Takie Życie"! Jeden z Was dobiera losową kartę. Czyta krótką, acz niezwykłą historię, ale współgraczom ujawnia tylko wskazany kawałek. A teraz współgracze zadając pytania muszą dojść do tego, co tak naprawdę się wydarzyło! Oczywiście nie jest to proste, bo historie, mimo, że wydarzyły się naprawdę to są czasami naprawdę niewiarygodne! Dlatego każda z nich ma kilka kluczowych pytań zaznaczonych na karcie, które, jeśli zostaną zadane przez odgadujących, nie tylko dają im punkty, ale przede wszystkim pozwalają im zrozumieć, że podążają właściwym tropem! Jakim cudem pływaczka została niemal zabita przez wróbla? Dlaczego kapitan wyrzucił paliwo statku za burtę? Takie Życie 4 - Niezwykłe Przypadki to doskonała zabawa w dowolnym towarzystwie. Tutaj nie gra roli doświadczenie, tylko pomysłowość, szalone idee i chęć dobrej zabawy. Tu nie ma przegranych, tutaj wszyscy bawią się wyśmienicie tak, że Was aż brzuchy rozbolą! Takie Życie: Niezwykłe Przypadki to talia kart, którą można zabrać ze sobą wszędzie i wyciągnąć z kieszeni w dowolnym momencie. Tylko uważajcie! Gra jest tak wciągająca, że zanim się zorientujecie, możecie przegapić pociąg! :)
Opakowanie Koszulki Standard European 59x92 (100szt) REBEL

15,50 zł


Opakowanie zawiera 100 koszulek na karty o rozmiarze 59x92 mm.Wychodząc ku oczekiwaniom graczy prezentujemy koszulki na karty marki Rebel. Cechuje je:wysoka przejrzystość i wytrzymałość,bezbarwność - brak domieszek kolorystycznych (dzięki czemu nie zmieniają wyglądu grafik na kartach),wykonane z polipropylenu, bez domieszek polichlorku winylu (lepsza odporność na promieniowanie słoneczne i zwiększona elastyczność),brak absorpcji wody (chłonność po 24h zanurzenia na poziomie 0,03%),grubość standard - 50 mikronów,duża ilość w opakowaniu (100 sztuk) w atrakcyjnej cenie.Ten rozmiar koszulek pasuje między innymi do kart z gier: Le Havre, Mount Everest, Memoir 44, Troyes, Teby.
Okładka książki Story Cubes: Supermoce REBEL

16,42 zł


Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Supermoce to trzy ładnie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących różnorodne supermoce, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Połącz Story Cubes: Supermoce z jednym z podstawowych (składających się z dziewięciu kostek) zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od Dawno, dawno temu lub jeśli wolisz Pewnego razu. Następnie opowiedz historię w oparciu nie o dziewięć, lecz dwanaście obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
Okładka książki Story Cubes Medycyna

Story Cubes Medycyna

praca zbiorowa

16,42 zł


Połącz Story Cubes: Medycyna z jednym z podstawowych (składających się z dziewięciu kostek) zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu" lub jeśli wolisz "Pewnego razu". Następnie opowiedz historię w oparciu nie o dziewięć, lecz dwanaście obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Możesz też zastąpić wybrane kostki zestawu podstawowego kostkami z dodatku. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie! Nieograniczone możliwości Im więcej będziesz grał w Story Cubes, tym z większą łatwością będzie ci przychodziło budowanie fascynujących, coraz bardziej rozbudowanych historii. Możesz swą wyobraźnię ćwiczyć sam, możesz także zaprosić grupę znajomych do wspólnej zabawy. Możecie grać indywidualnie lub drużynowo. Story Cubes zawiera wiele wariantów rozgrywki, dzięki którym doskonale sprawdza się w grupach o różnej liczebności i w różnym wieku. Kto w waszym gronie najbardziej zaimponuje pozostałym pomysłowością, wyobraźnią i umiejętnością snucia pasjonujących opowieści? Kreatywna rozrywka dla każdego Story Cubes stworzył Rory O'Connor z Irlandii, trener kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów. Ta niewielka gra szybko okazała się nieocenioną pomocą dla nauczycieli, trenerów, terapeutów, jak również znakomitą, ćwiczącą kreatywność i wyobraźnię grą dla całej rodziny lub grona przyjaciół. Niepozorny zestaw Story Cubes gwarantuje wiele godzin rozrywki praktycznie każdej grupie wiekowej. Zaimponuj znajomym swoją opowieścią, pozwól ponieść się fantazji przyjaciołom, daj się zaskoczyć własnemu dziecku. Szybko przekonasz się, że Story Cubesto pasjonująca rozrywka, do której chętnie i regularnie będziecie powracać. Liczba graczy: 1 - bez ograniczeń Wiek: od 6 lat Czas gry: ok. 2 - 20 minut Zawartość pudełka: 3 kostki
Opakowanie Dungeons & Dragons: Zestaw Startowy REBEL

99,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Eksploruj podziemne labirynty! Plądruj wielkie skarbce! Walcz z legendarnymi potworami! Zestaw Startowy jest wprowadzeniem do wypełnionej akcją i niesamowitymi przygodami, najpopularniejszej gry fabularnej na świecie, jaką jest Dungeons & Dragons®! W tym pudełku znajdują się najważniejsze zasady, a także wszystko inne, co jest potrzebne do rozpoczęcia niesamowitej przygody w świecie okrutnych smoków i dzielnych poszukiwaczy przygód! W pudełku znajdziesz: Zasady dla początkujących, które pozwolą Tobie i Twoim graczom w pełni cieszyć załączoną przygodą. W tym podstawy prowadzenia D&D, schemat walki, zasady dotyczące podróżowania i rzucania czarów. Jedną z najlepszych do tej pory opublikowanych przygód w świecie Zapomnianych Krain, która przeprowadzi drużynę od pierwszego aż do piątego poziomu, a także za pomocą wskazówek pomoże początkującemu Mistrzowi Podziemi. Pięć zawczasu przygotowanych kart postaci, z których każda na odwrocie ma wszystkie informacje potrzebne do grania daną postacią. Podstawowy zestaw kości potrzebny, aby rozpocząć grę. Jeśli zastanawiasz się, gdzie zacząć swoją przygodę z D&D®, ten produkt zapewni Ci wszystko to, czego potrzebujesz! Wiek graczy: 12+
Opakowanie Arkana miłości 2

34,94 zł 25,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Subtelna gra erotyczna, która ponownie rozbudzi Twoje zmysły! Arkana miłości 2 to nowa wersja ekskluzywnej gry erotycznej, która łączy proste zasady z przepiękną oprawą graficzną. W pudełku znajdziemy 55 kart z różnorodnymi zadaniami, które, wzajemnie wykonywane, pozwolą Wam przyjmować różnorodne role: od dominującej do uległej, w zależności od Waszych potrzeb i fantazji. UWAGA: Wszystkie karty z serii Arkana miłości można dowolnie łączyć, a gotową talię - modyfikować według własnego uznania. Przed rozpoczęciem rozgrywki warto przejrzeć karty i wybrać z nich te które odpowiadają obojgu partnerom. Na czym to polega? Podczas rozgrywki gracze kolejno wybierają i zagrywają karty: Arkan - które rozbierają naszą sympatię lub nas samych. Wyzwań - które wzmacniają wzajemne przywiązanie i zaufanie. Akcji - które pozwalają oddać się wzajemnym pieszczotom. Akcji Specjalnych - które czynią rozgrywkę bardziej dynamiczną. Kontrakcji - które negują/zmieniają akcje lub wyzwania. Atutów - które zostają w grze i dodają zmieniające ją efekty. Gra kończy się wraz z zagraniem specjalnej karty Arkan Miłości, która kończy zagrywanie kart, ale rozpoczyna zupełnie inną część wspólnej zabawy… Co się zmienia w grze? Arkana miłości 2 to nowy zestaw kart, który wprowadza do rozgrywki jeszcze więcej pasji i namiętności. Część kart jest uniwersalna, ale zdecydowana większość wiąże się z przyjęciem jednej z dwóch ról: dominującej lub uległej. Dzięki nowym Akcjom i Wyzwaniom otrzymujemy okazję, by wyraźnie wskazać partnerowi to, na co mamy największą ochotę. Arkana miłości 2 wprowadzają nowy rodzaj kart: Atuty działają od momentu zagrania do końca gry, dając nam cenne przywileje, które możemy wykorzystywać, kiedy tylko mamy na to ochotę. Gra oferuje również alternatywną kartę zakończenia, której zagranie oznacza, że druga osoba do końca wieczoru będzie musiała spełniać fantazje swojej drugiej połówki…
Opakowanie Arkana miłości: Kochankowie

19,95 zł 14,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pikantne rozszerzenie do Arkan miłości. Arkana miłości: Kochankowie to dodatek do ekskluzywnej gry erotycznej, która łączy proste zasady z przepiękną oprawą graficzną. W pudełku znajdziemy 24 karty z różnorodnymi zadaniami, które dodatkowo wzbogacą rozgrywkę, skutecznie budując napięcie i dając graczom nowe możliwości. UWAGA: Wszystkie karty z serii można dowolnie łączyć, a gotową talię - modyfikować według własnego uznania. Przed rozpoczęciem rozgrywki warto przejrzeć karty i wybrać z nich te które odpowiadają obojgu partnerom. Na czym to polega? Podczas rozgrywki gracze kolejno wybierają i zagrywają karty: Arkan - które rozbierają naszą sympatię lub nas samych. Wyzwań - które wzmacniają wzajemne przywiązanie i zaufanie. Akcji - które pozwalają oddać się wzajemnym pieszczotom. Akcji Specjalnych - które czynią rozgrywkę bardziej dynamiczną. Kontrakcji - które negują/zmieniają Akcje lub Wyzwania. Gra kończy się wraz z zagraniem specjalnej karty Arkan Miłości, która kończy zagrywanie kart, ale rozpoczyna zupełnie inną część wspólnej zabawy… Dlaczego musisz go mieć? Arkana miłości: Kochankowie to dodatkowe 24 karty, które wprowadzą kolejne urozmaicenia: zarówno do rozgrywki, jak i do Waszej relacji. Nowe karty to przede wszystkim nowe akcje, które podniosą poziom pikanterii do maksimum - zarówno za pomocą klimatycznych ilustracji, jak i zadań do wykonania.
Okładka książki Wybuchowa Mieszanka Piąta Ingrediencja

89,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Rozszerzenie do kulkowego szaleństwa! Drodzy uczniowie! Mam ogromną przyjemność powitać Was na pierwszej z wielu Lekcji Mistrzowskich, które od tej pory nasza Akademia będzie wprowadzać do swojego programu nauczania! Aby pomóc nam w tym przedsięwzięciu, najgenialniejsi spośród mistrzów alchemii na całym świecie dołączyli do grona pedagogicznego Akademii Magii i Szachrajstwa. Niektórzy z nich mogą na pierwszy rzut oka wydać się troszkę zrzędliwi, jednak jestem przekonany, że stary dobry system nagan Wam nie zaszkodzi… Co więcej, dowiecie się, jak pracują mistrzowie alchemii oraz jakich metod używają do sporządzania swoich Eliksirów. Nauczycie się również sami sporządzać nowe Eliksiry i zapoznacie się z tajnikami obchodzenia się z nowym dla Was rodzajem ingrediencji, a mianowicie, upiornej Ektoplazmy z Zaświatów! Powodzenia!
Okładka książki Wiarusi

59,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Drugi sierpnia 1914 roku. Na rynku małego miasteczka grupka nierozłącznych przyjaciół wciąż jest w szoku po przeczytaniu przytwierdzonego do drzwi ratusza obwieszczenia o mobilizacji. Nagłówki gazet niepokoiły już od kilku tygodni, ale treść ogłoszenia zaskoczyła wszystkich. Nie zdając sobie sprawy z piekła, które ich czeka, mężczyźni przyrzekają sobie, że niezależnie od tego, co się wydarzy, wszyscy wrócą żywi. Niestety rzeczywistość, z którą przyjdzie się im zmierzyć, jest dużo gorsza niż ich najgorsze koszmary. W grze Wiarusi 2-5 uczestników wcielać się będzie w grupę przyjaciół razem ruszających do walki. Ich zadaniem jest zwyciężać kolejne starcia i przeżyć aż do osiągnięcia pokoju. Gracze będą musieli współpracować, aby osiągnąć wyznaczony cel - będą używali ochronnych amuletów, dodawali sobie otuchy przemowami, a gdy któremuś z nich zagrozi jakieś niebezpieczeństwo, gotowi będą wycofać się ze starcia, aby pomóc kompanowi w potrzebie. Mechanika Wiarusów oparta jest na kartach - zadaniem graczy jest pozbycie się wszystkich, które posiadają na rękach. Jest to nie tylko warunek zwycięstwa, ale także ważny element kolejnych rund: po zakończeniu każdej z nich morale drużyny spada tym szybciej, im więcej kart pozostało na rękach uczestników. Nie ma żadnej możliwości, by je odbudować, a gdy spadnie do zera, gra kończy się przegraną. Uczestnicy muszą na bieżąco analizować, komu należy pomóc i jakich trudności pozbyć się najpierw, aby z jednej strony pozbyć się jak największej liczby kart, z drugiej zaś nie dopuścić do przegrania kolejnych rund - niepokonane zagrożenia i tak do nas wrócą później, więc rozprawienie się ze wszystkimi jest jedyną drogą do podpisania rozejmu i osiągnięcia trwałego pokoju. Sposób rozgrywania kolejnych partii, specyfika zagrożeń, a także kooperacyjny charakter gry nadają Wiarusom klimatu - potrzeba ciągłego dbania o morale i zaangażowanie w los wszystkich uczestników pozwala graczom na rzeczywiste zaangażowanie w rozgrywkę. Poszczególne elementy gry - jak chociażby treść przemów - zachęcają uczestników do korzystania z fabuły, a nawet samodzielnego jej rozbudowywania. To od nas zależy, jak będzie wyglądała rozgrywka.
Okładka książki Zombiaki Ameryki REBEL

149,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Cześć, Martin z tej strony. W zeszłym roku wraz z rodzicami i siostrą przeżyliśmy odjechaną przygodę. Straciliśmy po drodze kilku przyjaciół, ale udało nam się też nawiązać parę nowych znajomości. Świat się kończy, ale przynajmniej możemy żyć pod chmurką. Nie ma szkoły, a ja załapałem się na nową fuchę – robię amunicję, żeby mój tata miał czym faszerować zombiaki. Mam masę wolnego czasu i z nudów postanowiłem stworzyć tę grę – opowiada o naszej wyprawie. Mam nadzieję, że się Wam spodoba - Martin Zombiaki Ameryki to polskie wydanie gry autorstwa Martina Wallace'a. Stylistyka gry została przygotowana tak, jakby to kilkunastoletni chłopiec, znajdując podczas tułaczki po Stanach Zjednoczonych pudełko z grą, przerobił je wykorzystując różne znalezione podczas podróży elementy, poprawiając je markerem, za ilustracje wykorzystując zrobione przez siebie zdjęcia, a za żetony i znaczniki - kapsle i zużyte karty kredytowe. Zombiaki Ameryki to wyprawa samochodowa rodem z horroru. Jedziecie z Chicago do Los Angeles uciekając przed zarazą zombie w USA. Będziecie musieli wykazać się nie lada zaradnością, aby pokonać swoich przeciwników i przetrwać tę podróż! Aby mieć szansę na zwycięstwo, przynajmniej jeden z grupy ocalałych danego gracza musi dotrzeć do Zachodniego Wybrzeża. Gdy więcej graczy doprowadzi swoich ocalałych do Los Angeles, wygrywa ten z nich, który na koniec gry odwiedzi najbardziej czadowe lokacje.
Okładka książki Małpiszony REBEL

39,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nie jest chyba dla nikogo tajemnicą to, czym zajmują się wszystkie małpy, gdy tylko mają wolną chwilę? Małpowaniem! Radosne harce i figle przeplatane są wzajemnym odwzorowywaniem swoich ruchów. A czy Ty potrafisz naśladować innych, w dodatku robiąc to tak, aby nikt nie poznał, że to właśnie Ty małpujesz? A może charakteryzujesz się wyjątkowo wprawnym okiem oraz przenikliwym spojrzeniem, dzięki któremu będziesz w stanie szybko i trafnie ocenić, kto w Twoim gronie jest odtwórcą, który powiela działania innych? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, z pewnością świetnie Ci pójdzie w tej przezabawnej grze imprezowej! Małpiszony to szybka i przyjemna gra towarzyska, w którą bawić się może od 4 do aż 8 osób, przy czym decydując się na rozgrywkę w wariancie drużynowym bez żadnego problemu liczba graczy może być jeszcze większa. Podczas zabawy wszyscy gracze otrzymują karty z zadaniami pochodzące z jednego zestawu, a następnie za pomocą dwóch kostek losuje się, która z czynności na karcie ma być wykonywana przez uczestników. Jedna losowa osoba (lub dwie przy większej ilości graczy) otrzymuje jednak zamiast tego kartę małpowania - posiadając ją nie wie ona, jaką czynność trzeba wykonać! "Małpa" musi bacznie obserwować innych graczy i jak najlepiej odwzorować ich zachowania, tak, aby nikt nie zorientował się, że naśladuje innych. Na koniec rundy wszyscy gracze jednocześnie starają się wskazać osobę, która ich zdaniem jest małpą - trafna ocena sytuacji i wskazanie właściwego gracza przynosi punkty. Z kolei gracz będący "małpą" punktuje za każdą osobę, którą udało się oszukać zdolnością udawania i przez to wskazała ona na niewłaściwego uczestnika gry. Podczas zabawy w Małpiszony gracze wykonywać będą przeróżne aktywności. Komiczne ruchy i czynności, śpiewanie, nietypowy sposób mówienia... to tylko kilka z naprawdę nietypowych zadań, które w połączeniu z presją związaną z naśladownictwem i szybkim czasem rozgrywki sprawiają, że będziecie się świetnie bawić. Ta lekka i przyjemna gra, znakomicie nadaje się na spotkania towarzyskie w większym gronie. Ponad 200 różnorodnych zadań sprawia, że gra nie nudzi się nawet po wielu partiach. Dlatego jeśli macie dobre oko, uwielbiacie się wygłupiać, a przede wszystkim pragniecie zabawy pełnej humoru - zapraszamy do naśladowania!
Okładka książki Ekspedycja REBEL

129,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Odkrywaj dziewicze lądy i podejmuj ryzykowne decyzje, by okryć się chwałą i splendorem należnym najlepszemu odkrywcy na świecie! W Ekspedycji każdemu z was przyjdzie pokierować działaniami trojga żądnych przygód poszukiwaczy. Będziecie przemierzać dżungle, morza i pustynie, zbierać surowce, ekwipunek i dawno zapomniane artefakty. Ekspedycja to familijna gra kościano-przygodowa utrzymana w klimacie przygód Indiany Jonesa i Lary Croft. Lekka, humorystyczna oprawa graficzna tworzy idealny nastrój do przemierzania świata w poszukiwaniu sławy i podejmowania ryzykownych decyzji!
Okładka książki Dzieła mistrzów

59,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jesteś artystą. No dobrze, tak naprawdę pracujesz w studiu z podobnymi sobie specjalistami, tworząc falsyfikaty. Czasem zdarza się Wam nawet pracować jednocześnie nad tym samym obrazem i, jak to w takich sytuacjach bywa, każde z Was chce przypisać sobie jego autorstwo, nadając temu wątpliwemu arcydziełu ostatnie szlify. Ten z malarzy, który tego dokona, nie tylko przypisze sobie zasługi, ale zgarnie też całe wynagrodzenie. Stąd czasem warto pogryzmolić obraz, zamiast go retuszować... Zresztą sami się przekonacie. Grunt, że pierwszy artysta, który zgromadzi 25 $, wygra! W tej kurtuazyjnej atmosferze urokliwego koleżeństwa tylko najsprytniejszy - lub mający szczęście - artysta może coś zarobić.
Opakowanie Story Cubes Kości opowieści

44,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Na czym to polega? Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu" lub jeśli wolisz "Pewnego razu". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie! Zawartość pudełka: 9 kości instrukcja Liczba graczy: 1 - bez ograniczeń Wiek: od 6 lat Czas gry: ok. 2 minuty
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj