KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Rebel

Opakowanie Gra Logiquest Shadow Glyphs (edycja polska)

109,95 zł 78,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zdobądź skarby zaginionej świątyni!Lata poszukiwań zaprowadziły Cię do legendarnych świątyń cieni! Za grubymi ścianami pomalowanymi w dziwne wzory starożytni ukrywali niegdyś swoje skarby. Najbardziej spektakularny ze wszystkich był posąg wysadzany czterdziestoma kamieniami szlachetnymi, które reprezentowały ducha ludzkiego życia. Złodzieje ogołocili go z klejnotów, ale dzięki jego magicznym właściwościom nie mogli wynieść ich poza obszar świątyni. Do dziś leżą porozrzucane wewnątrz jej murów. Przywróć kamienie na miejsce, aby oddać hołd starożytnemu ludowi.Logiquest: Shadow Glyphs to przygodowa gra logiczna, w której układasz bloki, tworząc cienie pasujące do wzorów na kartach zadań. Każda karta zadania pokazuje namalowany obrys lub wzór na ścianie wewnątrz starożytnej świątyni i leżące w pobliżu bloki. Raz dziennie światło słoneczne wpada do świątyni przez małe otwory, oświetlając każdy ze wzorów. Jeśli bloki rzucą cień odpowiadający dokładnemu kształtowi wzoru, łamigłówka zostanie rozwiązana.Czym jest Logiquest?To seria jednoosobowych łamigłówek o prostych zasadach, będących nie lada wyzwaniem dla całej rodziny. Każda z nich dotyczy innego tematu i posiada unikalny mechanizm, pobudzający uczestników do nieszablonowego myślenia. Dzięki elementom wysokiej jakości oraz zagadkom o zróżnicowanym poziomie trudności, łamigłówki z serii Logiquest zapewniają wiele godzin doskonałej zabawy.Dlaczego pokochasz tę grę?Logiquest: Shadow Glyphs to nietypowe wyzwanie dla naszej wyobraźni przestrzennej: chcąc poprawnie ułożyć bloki, musimy umiejętnie przewidywać nakładające się warstwy kolejnych cieni.Instrukcja opisuje 2 warianty rozgrywki: klasyczny, w którym rozwiązujemy dowolne zadania, oraz przygodowy, będący wyzwaniem dla wytrwałych graczy.W pudełku znajdziemy 24 dwustronne karty zadań o 4 poziomach trudności.
Opakowanie Disney Villains: Zlot złoczyńców REBEL

54,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Gra z serii Wilkołaki z Czarnego Lasu.Czy w świecie, w którym wszyscy są źli, można komukolwiek zaufać?Wyobraź sobie opuszczoną krainę przepełnioną chaosem i mrokiem, którą zamieszkują jedynie najpotężniejsze i złe do szpiku kości czarne charaktery... W tym właśnie miejscu znalazły się łotry z bajek Disneya i ich poplecznicy! W obliczu tego niecodziennego spotkania będzie toczyć się gra o to, kto przejmie kontrolę nad zupełnie nowym światem.Disney Villains: Zlot złoczyńców to narracyjna gra blefu i dedukcji, w której uczestnicy wcielają się w postacie łotrów z bajek Disneya albo w ich popleczników. Każdy z graczy otrzymuje też kartę jednego z dwóch sojuszy: siewców chaosu oraz intrygantów. Pod wodzą narratora prowadzona jest rozgrywka składająca się z naprzemiennych faz nocy oraz dnia. Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich postaci spoza swojej grupy.Dlaczego pokochasz tę grę? Ta wersja gry Wilkołaki z Czarnego Lasu oferuje graczom zupełnie nowe możliwości związane z wcielaniem się w złoczyńców ze świata Disneya. Dla wielu osób może to być doskonała zachęta do spróbowania swoich sił w tego typu zabawie! Nie ma chyba drugiej tak prostej gry, która dostarczy tak wielu emocji w tak krótkim czasie i przy tak niewielu zasadach. Każda z dostępnych ról dostarcza zupełnie innych wrażeń płynących z rozgrywki. Dodatkowo sama gra jest na tyle elastyczna, by zawsze można było ją oryginalnie poprowadzić.Zawartość pudełka: 40 kart instrukcja wprowadzenie
Opakowanie Pandemic: Gorąca Strefa - Europa REBEL

74,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Uratujcie Europę przed groźnymi patogenami! Europa stoi w obliczu potrójnego zagrożenia. Tylko Wasz zespół może powstrzymać pandemię nowych, niebezpiecznych chorób! Tym razem jednak zadanie będzie niezwykle trudne, gdyż wskutek mutacji zwalczane patogeny są silniejsze i bardziej odporne. Zagrajcie wspólnie przeciwko grze, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się chorób, wynaleźć lekarstwa i razem zwyciężyć albo razem ponieść porażkę.W grze Pandemic: Gorąca Strefa - Europa wcielacie się w członków zespołu badawczego wyspecjalizowanego w zwalczaniu pandemii. Wykorzystując swoje indywidualne umiejętności musicie wspólnymi siłami powstrzymać rozprzestrzenianie się w Europie nowych, groźnych chorób i jak najszybciej opracować skuteczne lekarstwa. Na czym to polega?Pandemic: Gorąca Strefa Europa jest grą kooperacyjną, co oznacza, że wszyscy uczestnicy tworzą jedną drużynę i albo wspólnie zwyciężą, albo wspólnie poniosą porażkę. Każdy członek drużyny kieruje jedną postacią obdarzoną wyjątkowymi umiejętnościami.Aby wygrać, musimy wynaleźć lekarstwa na 3 choroby zagrażające Europie. W tym celu będziemy zbierali zestawy kart w odpowiednim kolorze, przekazując je sobie nawzajem. Oprócz tego musimy bacznie obserwować sytuację na planszy i szybko reagować na pojawianie się nowych ognisk chorób, zapobiegając ich rozprzestrzenianiu. Dlaczego pokochasz tę grę?To krótsza i bardziej dynamiczna odsłona znanej serii gier kooperacyjnych Pandemic. Gracze mają do wyeliminowania 3 choroby, a do wynalezienia lekarstwa potrzeba mniejszej liczby kart.Podczas zabawy gracze muszą umiejętnie rozdzielać zadania i wykorzystywać zdolności swoich postaci. Zwyciężyć mogą wyłącznie wszyscy razem!Wykorzystując karty mutacji możemy modyfikować poziom trudności naszych rozgrywek. Zawartość pudełka:- plansza- 40 katy gry- 24 karty infekcji- 4 karty pomocnicze- 4 karty postaci- 4 pionki graczy- 48 znaczników chorób- 3 znaczniki lekarstw- znacznik poziomu zachorowań- znacznik rozprzestrzeniania się chorób
Opakowanie Rycerze okrągłego sera REBEL

29,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ku chwale Foxenfurtu!Lisi król i jego puchaterowie wyruszają na walkę z koszmarami. W tym czasie mieszkańcy lisiego królestwa, Foxenfurtu, postanawiają stworzyć zastępcze drużyny puchaterów. Rycerze okrągłego sera to dynamiczna, dwuosobowa gra karciana osadzona w świecie internetowego komiksu ""Lisie Sprawy"" autorstwa Beaty Smugaj. Podczas rozgrywki uczestnicy będą tworzyli własne drużyny puchaterów poprzez rekrutowanie lisków z kolejki i rozpatrywanie ich efektów. Każda kolejna dobrana karta będzie wpływała nie tylko na przebieg zabawy, ale również na sposób punktowania na koniec gry.Na czym to polega? Celem gry jest zdobycie najbardziej opłacalnej kombinacji kart lisków, która przyniesie jak najwięcej punktów na koniec gry. W tym celu gracze będą kolejno rozgrywali swoje tury. W swojej turze gracz:  Kupuje kartę lisa z kolejki (koszt każdej karty jest zależny od jej miejsca w szeregu). Rozpatruje zdolność kupionej karty. Kupioną kartę umieszcza odkrytą w swojej drużynie. Przesuwa karty w kolejce w lewą stronę. Dobiera na rękę tyle kart z talii, ile jest pustych miejsc w kolejce (zazwyczaj 1). Uzupełnia kolejkę dowolnymi kartami z ręki.W ten sposób działamy aż do wyczerpania talii.Dlaczego pokochasz tę grę?  To niepozorna, prosta gra karciana, której urok tkwi w efektach zagrywanych kart. Niepowtarzalne kombinacje, wpływające na siebie efekty i punktowanie, które za każdym razem wygląda inaczej sprawiają, że rozgrywki do Rycerzy okrągłego sera chce się wracać.  Dzięki małym gabarytom i prostym zasadom Rycerzy okrągłego sera możemy zabrać ze sobą wszędzie i zaproponować rozgrywkę absolutnie każdemu! Jeśli macie 2 egzemplarze gry, możecie zagrać w 3 lub 4 osoby! Ten wariant zabawy znajdziecie w instrukcji.  Gra została w całości zilustrowana przez Beatę ""Ari"" Smugaj, znaną w internecie jako autorkę ""Lisich Spraw"". Na kartach znajdziemy bohaterów znanych z internetowych komiksów.Zawartość pudełka: 27 kart instrukcja
Opakowanie Trek 12 REBEL

99,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Rzucaj, wykreślaj i pnij się na szczyt!Wybierz się w pieszą wędrówkę po Himalajach, podczas której będziesz wyznaczać nowe szlaki na szczyty. Dokładnie mapuj teren i oznaczaj trasę, ale zachowaj ostrożność na najniebezpieczniejszych ścieżkach. Spryt i odwaga będą konieczne, aby podejmować właściwe decyzje, podnieść swoją reputację i, kto wie, być może stać się legendarnym wspinaczem.Trek 12 to gra typu roll-and-write, która oferuje rosnące poziomy trudności. Naszym celem jest zdobycie jak największej liczby punktów poprzez sprytnie rozmieszczanie wartości liczbowych na arkuszy trasy górskiej.Na czym to polega?Rozgrywka w Trek 12 składa się z 19 rzutów dwiema sześciennymi kośćmi, przy czym jedna z nich ma na ściankach wartości od 1 do 6 a druga od 0 do 5. Po każdym rzucie gracz musi połączyć ze sobą wartości uzyskane na kościach, aby uzyskać liczbę, którą ostatecznie wpisze do arkusza. W tym celu możemy:Dodać wartości do siebie.Odjąć wartość jednej kości od drugiej.Pomnożyć wartości.Zachować tylko niższą wartość.Zachować tylko wyższą wartość.Co ważne, każdą z powyższych akcji możemy wykonać tylko 4 razy w ciagu gry.Uzyskane w ten sposób wyniki umieszczamy na arkuszu - pierwszy w dowolnym miejscu, a kolejne w polach przyległych do tych już zapełnionych. Naszym celem jest tworzenie łańcuchów z liczb od 0 do 12 oraz grupowanie identycznych wyników w sąsiadujących polach.Dlaczego pokochasz tę grę?To prosta, a jednocześnie niezwykle wciągająca gra, w której staramy się dopasować do losowych warunków i jak najlepiej wykorzystać nadarzające się okazje.Brak negatywnej interakcji czyni z niej doskonałą zabawę dla całej rodziny.Gra oferuje kilka wariantów rozgrywki: dynamiczną wersję Szybko na szczyt, Ekspedycję o rosnącym poziomie trudności i dodatkowych elementach oraz wariant solo.Zawartość pudełka:2 kościkarta prowadzącego wyprawę16 kart asysty3 notesy punktacjiporadnik wędrowcaporadnik wspinaczaporadnik samotnika6 kopert wyzwań
Opakowanie Szczęśliwice Wielkie

65,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zbuduj miasto szczęśliwych ludzi!Karta po karcie wznoś swoje miasteczko, wykorzystując dochody tak, by uszczęśliwić jego mieszkańców. Ostrożnie dobieraj budynki i bacznie obserwuj ruchy swoich przeciwników! Stwórz ludziom szczęśliwe miejsce, do którego będą chcieli wracać.Ta uroczo zilustrowana gra karciana doskonale łączy prostotę zasad z mnogością dostępnych możliwości. Dokładając kolejne budynki do obszaru swojego miasta będziemy musieli zdecydować, jakie kroki najlepiej dopasują się do naszej strategii. Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów szczęścia w ramach swojego miasta. Poziom szczęścia określamy mnożąc liczbę mieszkańców miasta przez liczbę symboli serc, które znajdują się na poszczególnych kartach.laczego pokochasz tę grę?Ta niepozorna gra karciana o prostych zasadach daje naprawdę wiele możliwości, które odkrywają się przed nami wraz z każdą kolejną partią.Charakterystyczne ilustracje cieszą oko i pozwalają odkrywać coraz to nowe detale.W instrukcji znajdziemy opis dwóch wariantów rozgrywki: rodzinnego oraz eksperckiego. Ten drugi sprawdzi się świetnie wśród osób lubiących kombinowanie i rozwijanie zaawansowanych strategii!Zawartość pudełka:139 kart30 żetonówinstrukcja
Opakowanie Ostium (edycja polska) LACERTA

109,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Odwieczny konflikt o nowe terytoria rozpalił wojenną pożogę w kolejnym świecieOstium jest grą karcianą w klimacie mrocznego fantasy, w której gracze walczą ze sobą o panowanie nad nowym światem. Podczas gry wcielamy do naszej armii potężne kreatury budując swoje talie. Kluczem do zwycięstwa jest odkrycie kombinacji, umiejętne łączenie zdolności swojej armii, a także odpowiednio szybkie reagowanie na działania przeciwnika. Zniszczenie wrogich bram zapewni zwycięstwo.W pudełku znajdują się elementy pozwalające na rozgrywkę w trzech trybach: dwuosobowym (główny tryb) trzyosobowym jednoosobowymLiczba graczy: 1 - 3 osobyCzas gry: ok. 30 - 60 minut
Opakowanie Daj namiar REBEL

54,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Co łączy niedźwiedzia z lekarzem? Daj namiar to kooperacyjna gra skojarzeniowa, w której będziemy szukali połączeń między wylosowanymi parami wyrazów. Rozgrywka opiera się o siatkę przecinających się ze sobą słów. Każdy uczestnik po kolei dobiera kartę współrzędnych, a następnie stara się podać pozostałym hasło, które połączy wskazane przez nią słowa. Celem gry jest odgadnięcie jak największej liczby par wyrazów w określonym przez klepsydrę czasie. Na czym to polega? Na samym początku wykładamy na stół płytki współrzędnych, a pod nie wsuwamy wylosowane słowa, tak, by utworzyły siatkę - to będzie nasz obszar gry.  Przechylamy klepsydrę, by zaczęła odmierzać czas! Każdy gracz bierze po 1 karcie współrzędnych ze stosu, nie pokazując jej pozostałym. Na kartach znajdują się współrzędne, wskazujące miejsce, w których łączą się hasła. Zadaniem każdego uczestnika jest podanie podpowiedzi składającej się z 1 słowa, które powiąże hasła wskazane przez kartę współrzędnych. Gdy któryś wymyśli hasło - podaje je pozostałym. Reszta drużyny wymienia się pomysłami i wspólnie decyduje, o które hasła może chodzić. Po odgadnięciu gracz, który podawał podpowiedź, dobiera nową kartę współrzędnych. W ten sposób rozgrywka toczy się do czasu, gdy wyczerpie się stos kart współrzędnych lub skończy się czas. Dlaczego pokochasz tę grę?  Dzięki dużej liczbie zmiennych elementów każda rozgrywka w Daj namiar jest zupełnie inna i wymaga zmiany toku myślenia. Odmierzany przez klepsydrę upływ czasu dodatkowo podnosi poprzeczkę i sprawia, że gra jest jeszcze bardziej emocjonująca! W zależności od stopnia zaawansowania graczy możemy modyfikować poziom trudności rozkładając na stole kwadrat 3x3, 4x4 lub 5x5, a także zmieniając czas gry z 10 minut na 5.  Gra zapakowana jest w poręczne pudełko, do rozgrywki potrzebujemy wyłącznie kawałka płaskiej powierzchni, a zasady tłumaczy się w minutę, co czyni z niej niezwykle uniwersalną propozycję dla młodszych i starszych, do zabawy w domu, w trasie i w plenerze.Liczba graczy: 2-6 osóbCzas gry: ok. 10 min
Opakowanie Pytania od czapy

69,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Gra jest przeznaczona dla osób pełnoletnich. Nie ma głupich pytań. Są tylko głupie odpowiedzi! Współczesne społeczeństwo ceni bezkrytyczne podporządkowanie się normom. Kto z nas choć raz nie usłyszał, że ma dorosnąć, pójść na studia, znaleźć pracę, wziąć ślub, kupić mieszkanie albo zostać rodzicem? Pytania od czapy powstały, abyście w końcu mogli myśleć nieszablonowo. Czas na dobrą zabawę bez ponoszenia konsekwencji za myśli, słowa i czyny! Na czym to polega? W tej pobudzającej wyobraźnię grze zadajesz to samo pytanie wszystkim uczestnikom. Następnie w tajemnicy oceniasz ich odpowiedzi, wrzucając serduszka do tuby z napisem "Spoko!" albo "Od czapy!". Gracz odpowiadający jako ostatni, wybiera tubę, w której, jak sądzi, znajduje się jego serduszko. Właściciele serduszek z wybranej tuby przesuwają swoje pionki na planszy. Gracz, którego pionek jako pierwszy znajdzie się na ostatnim polu, zostaje zwycięzcą!
Opakowanie Harry Potter: Magical Capsule

51,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Poczuj dreszcz emocji i magię czarodziejskiego świata w swoich dłoniach wraz z Harry Potter: Magical Capsule. W wyjątkowym, pięknie zdobionym pudełku znaleźć można 7 elementów: magiczny test, ujawniający z jakiego domu jest wylosowana postać zaklęcie, które ujawnia się przy użyciu czaru Aquamenti (lub po zamoczeniu w wodzie) 2 akcesoria charakterystyczne dla naszego bohatera magicznego towarzysza piękną figurkę jednej z dziesięciu postaci
Opakowanie Zew przygody REBEL

159,95 zł 126,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zostań kowalem własnego losu!Zrób pierwszy krok w stronę niezwykłej przygody i weź udział w rozgrywce łączącej umiejętne wykorzystywanie okazji, zarządzanie losowością oraz snucie opowieści. Podejmuj kolejne wyzwania, zdobywaj umiejętności oraz doświadczenie i pamiętaj: to Ty tworzysz swoją unikalną historię!W grze Zew przygody gracze rywalizują ze sobą, tworząc postacie ze świata fantasy. Rozgrywka polega na zagrywaniu kart, podejmowaniu wyzwań i decydowaniu, czy podążać za ścieżką światłości czy mroku.Na czym to polega? Stwórz bohatera. Rozpocznij opowieść o swojej postaci od wyboru kart pochodzenia, motywacji i przeznaczenia. Za każdym razem, gdy Twój bohater zdobędzie nową cechę, pozyska sojusznika lub sprosta wyzwaniu, dołóż na swoją planszetkę opowieści odpowiednią kartę. Wybierz drogę. Rozwijaj swoją postać i zdobywaj punkty przeznaczenia, podejmując wyzwania, a następnie rzuć runami, by sprawdzić, czy im sprostałeś. Użyj mrocznych run i zwiększ swoją szansę na sukces, ale pamiętaj, że moralność Twojej postaci zmaleje! Wypełnij przezaczenie. Zagrywaj karty bohaterów i antybohaterów, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną i utrudnić rozgrywkę pozostałym graczom. Stań do walki z okrutnymi wrogami. Zdobądź jak najwięcej punktów przeznaczenia i zostań zwycięzcą, a następnie wysłuchaj niesamowitych opowieści o losach bohaterów wszystkich graczy.Dlaczego pokochasz tę grę?  Zew Przygody to gra łącząca wiele znaczących decyzji z zarządzaniem losowością, wkradającą się podczas realizowania wyzwań. Dzięki temu mamy wpływ na to, jak potoczą się losy naszej postaci, ale zawsze możemy zostać zaskoczeni niespodziewanymi okolicznościami.  Dzięki elementom związanym z opowiadaniem historii, klimat Zewu przygody jest wyraźnie odczuwalny, a uczestnicy mają okazję przeżyć prawdziwą przygodę. Gra zawiera również wariant solo oraz tryb kooperacji. Czas gry: ok. 30-60 minutLiczba graczy: 1-4 osoby
Opakowanie Dungeons & Dragons: Zestaw Startowy REBEL

89,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wprowadzenie do najpopularniejszej na świecie gry RPGEksploruj podziemne labirynty! Plądruj wielkie skarbce! Walcz z legendarnymi potworami!Zestaw Startowy jest wprowadzeniem do wypełnionej akcją i niesamowitymi przygodami, najpopularniejszej gry fabularnej na świecie, jaką jest Dungeons & Dragons(R)!W tym pudełku znajdują się najważniejsze zasady, a także wszystko inne, co jest potrzebne do rozpoczęcia niesamowitej przygody w świecie okrutnych smoków i dzielnych poszukiwaczy przygód!W pudełku znajdziesz:Zasady dla początkujących, które pozwolą Tobie i Twoim graczom w pełni cieszyć załączoną przygodą. W tym podstawy prowadzenia D&D, schemat walki, zasady dotyczące podróżowania i rzucania czarów.Jedną z najlepszych do tej pory opublikowanych przygód w świecie Zapomnianych Krain, która przeprowadzi drużynę od pierwszego aż do piątego poziomu, a także za pomocą wskazówek pomoże początkującemu Mistrzowi Podziemi.Pięć zawczasu przygotowanych kart postaci, z których każda na odwrocie ma wszystkie informacje potrzebne do grania daną postacią.Podstawowy zestaw kości potrzebny, aby rozpocząć grę.Jeśli zastanawiasz się, gdzie zacząć swoją przygodę z D&D(R), ten produkt zapewni Ci wszystko to, czego potrzebujesz!
Opakowanie Story Cubes: Atom REBEL

15,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

3 kości, 18 obrazów związanych z zagadnieniem atomu. Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Atom to trzy ładnie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy gdzie pierwsze skrzypce gra atom. Te ścianki mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści.
Opakowanie Arkana miłości 2

34,95 zł 19,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Subtelna gra erotyczna, która ponownie rozbudzi Twoje zmysły! Arkana miłości 2 to nowa wersja ekskluzywnej gry erotycznej, która łączy proste zasady z przepiękną oprawą graficzną. W pudełku znajdziemy 55 kart z różnorodnymi zadaniami, które, wzajemnie wykonywane, pozwolą Wam przyjmować różnorodne role: od dominującej do uległej, w zależności od Waszych potrzeb i fantazji. UWAGA: Wszystkie karty z serii Arkana miłości można dowolnie łączyć, a gotową talię - modyfikować według własnego uznania. Przed rozpoczęciem rozgrywki warto przejrzeć karty i wybrać z nich te które odpowiadają obojgu partnerom. Na czym to polega? Podczas rozgrywki gracze kolejno wybierają i zagrywają karty: Arkan - które rozbierają naszą sympatię lub nas samych. Wyzwań - które wzmacniają wzajemne przywiązanie i zaufanie. Akcji - które pozwalają oddać się wzajemnym pieszczotom. Akcji Specjalnych - które czynią rozgrywkę bardziej dynamiczną. Kontrakcji - które negują/zmieniają akcje lub wyzwania. Atutów - które zostają w grze i dodają zmieniające ją efekty. Gra kończy się wraz z zagraniem specjalnej karty Arkan Miłości, która kończy zagrywanie kart, ale rozpoczyna zupełnie inną część wspólnej zabawy… Co się zmienia w grze? Arkana miłości 2 to nowy zestaw kart, który wprowadza do rozgrywki jeszcze więcej pasji i namiętności. Część kart jest uniwersalna, ale zdecydowana większość wiąże się z przyjęciem jednej z dwóch ról: dominującej lub uległej. Dzięki nowym Akcjom i Wyzwaniom otrzymujemy okazję, by wyraźnie wskazać partnerowi to, na co mamy największą ochotę. Arkana miłości 2 wprowadzają nowy rodzaj kart: Atuty działają od momentu zagrania do końca gry, dając nam cenne przywileje, które możemy wykorzystywać, kiedy tylko mamy na to ochotę. Gra oferuje również alternatywną kartę zakończenia, której zagranie oznacza, że druga osoba do końca wieczoru będzie musiała spełniać fantazje swojej drugiej połówki…
Opakowanie Arkana miłości: Kochankowie

19,95 zł 10,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pikantne rozszerzenie do Arkan miłości. Arkana miłości: Kochankowie to dodatek do ekskluzywnej gry erotycznej, która łączy proste zasady z przepiękną oprawą graficzną. W pudełku znajdziemy 24 karty z różnorodnymi zadaniami, które dodatkowo wzbogacą rozgrywkę, skutecznie budując napięcie i dając graczom nowe możliwości. UWAGA: Wszystkie karty z serii można dowolnie łączyć, a gotową talię - modyfikować według własnego uznania. Przed rozpoczęciem rozgrywki warto przejrzeć karty i wybrać z nich te które odpowiadają obojgu partnerom. Na czym to polega? Podczas rozgrywki gracze kolejno wybierają i zagrywają karty: Arkan - które rozbierają naszą sympatię lub nas samych. Wyzwań - które wzmacniają wzajemne przywiązanie i zaufanie. Akcji - które pozwalają oddać się wzajemnym pieszczotom. Akcji Specjalnych - które czynią rozgrywkę bardziej dynamiczną. Kontrakcji - które negują/zmieniają Akcje lub Wyzwania. Gra kończy się wraz z zagraniem specjalnej karty Arkan Miłości, która kończy zagrywanie kart, ale rozpoczyna zupełnie inną część wspólnej zabawy… Dlaczego musisz go mieć? Arkana miłości: Kochankowie to dodatkowe 24 karty, które wprowadzą kolejne urozmaicenia: zarówno do rozgrywki, jak i do Waszej relacji. Nowe karty to przede wszystkim nowe akcje, które podniosą poziom pikanterii do maksimum - zarówno za pomocą klimatycznych ilustracji, jak i zadań do wykonania.
Okładka książki Wybuchowa Mieszanka Piąta Ingrediencja

109,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wybuchowa Mieszanka (pierwsza edycja).Rozszerzenie do kulkowego szaleństwa!Drodzy uczniowie!Mam ogromną przyjemność powitać Was na pierwszej z wielu Lekcji Mistrzowskich, które od tej pory nasza Akademia będzie wprowadzać do swojego programu nauczania!Aby pomóc nam w tym przedsięwzięciu, najgenialniejsi spośród mistrzów alchemii na całym świecie dołączyli do grona pedagogicznego Akademii Magii i Szachrajstwa. Niektórzy z nich mogą na pierwszy rzut oka wydać się troszkę zrzędliwi, jednak jestem przekonany, że stary dobry system nagan Wam nie zaszkodziCo więcej, dowiecie się, jak pracują mistrzowie alchemii oraz jakich metod używają do sporządzania swoich Eliksirów. Nauczycie się również sami sporządzać nowe Eliksiry i zapoznacie się z tajnikami obchodzenia się z nowym dla Was rodzajem ingrediencji, a mianowicie, upiornej Ektoplazmy z Zaświatów!Powodzenia!- Albłędus DumblendorPiąta Ingrediencja wprowadza do gry: nowe płytki Eliksirów, których gracze mogą używać podczas rozgrywki z płytkami Eliksirów z podstawowej wersji gry, nowe elementy mechaniki, żetony nagan i żetony pochwał, dzięki którym gracze odkryją nowe sposoby na otrzymanie albo utratę punktów, planszę Upiornego Kotła z uniwersalnymi kulkami ingrediencji, które pozwolą graczom na manipulowanie ułożeniem ingrediencji znajdujących się na torach pochylni podajnika tak, aby doprowadzać do jeszcze bardziej spektakularnych reakcji łańcuchowych i sporządzić jeszcze więcej eliksirów, żetony Profesorów, które zmodyfikują podstawowe zasady gry, co z kolei wniesie jeszcze większą różnorodność do rozgrywki.Gotowi aby uważyć swój pierwszy ""Dekokt upiornej ingerencji""? Wysmarować ""Werniksem Kameleona"" niewykorzystane ingrediencje?Kolosus brakus, wybuchem ogromnikus! Czar prysnął, a składnik błysnął.Zawartość pudełka: 7 żetonów profesorów 32 płytki eliksirów w 4 rodzajach (eliksiry tego samego rodzaju mają taką samą ikonę Specjalnej Mocy Magicznej) 15 żetonów pochwał 15 żetonów nagan plansza Upiornego Kotła 12 uniwersalnych kul ingrediencji
Okładka książki Takie Życie 4 - Niezwykłe Przypadki

34,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Trudno uwierzyć, że te historie wydarzyły się naprawdę! Wieje nudą? Jedziecie samochodem? Pociągiem? Czekacie na samolot? Czekacie aż piąty gracz wyjdzie z łazienki lub wróci ze sklepu, byście mogli w końcu zacząć grać w grę już rozłożoną na stole? ;) Wyciągnijcie "Takie Życie"! Jeden z Was dobiera losową kartę. Czyta krótką, acz niezwykłą historię, ale współgraczom ujawnia tylko wskazany kawałek. A teraz współgracze zadając pytania muszą dojść do tego, co tak naprawdę się wydarzyło! Oczywiście nie jest to proste, bo historie, mimo, że wydarzyły się naprawdę to są czasami naprawdę niewiarygodne! Dlatego każda z nich ma kilka kluczowych pytań zaznaczonych na karcie, które, jeśli zostaną zadane przez odgadujących, nie tylko dają im punkty, ale przede wszystkim pozwalają im zrozumieć, że podążają właściwym tropem! Jakim cudem pływaczka została niemal zabita przez wróbla? Dlaczego kapitan wyrzucił paliwo statku za burtę? Takie Życie 4 - Niezwykłe Przypadki to doskonała zabawa w dowolnym towarzystwie. Tutaj nie gra roli doświadczenie, tylko pomysłowość, szalone idee i chęć dobrej zabawy. Tu nie ma przegranych, tutaj wszyscy bawią się wyśmienicie tak, że Was aż brzuchy rozbolą! Takie Życie: Niezwykłe Przypadki to talia kart, którą można zabrać ze sobą wszędzie i wyciągnąć z kieszeni w dowolnym momencie. Tylko uważajcie! Gra jest tak wciągająca, że zanim się zorientujecie, możecie przegapić pociąg! :)
Opakowanie Koszulki Standard European 59x92 (100szt) REBEL

13,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Opakowanie zawiera 100 koszulek na karty o rozmiarze 59x92 mm.Wychodząc ku oczekiwaniom graczy prezentujemy koszulki na karty marki Rebel. Cechuje je:wysoka przejrzystość i wytrzymałość,bezbarwność - brak domieszek kolorystycznych (dzięki czemu nie zmieniają wyglądu grafik na kartach),wykonane z polipropylenu, bez domieszek polichlorku winylu (lepsza odporność na promieniowanie słoneczne i zwiększona elastyczność),brak absorpcji wody (chłonność po 24h zanurzenia na poziomie 0,03%),grubość standard - 50 mikronów,duża ilość w opakowaniu (100 sztuk) w atrakcyjnej cenie.Ten rozmiar koszulek pasuje między innymi do kart z gier: Le Havre, Mount Everest, Memoir 44, Troyes, Teby.
Okładka książki Wiarusi

59,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Drugi sierpnia 1914 roku. Na rynku małego miasteczka grupka nierozłącznych przyjaciół wciąż jest w szoku po przeczytaniu przytwierdzonego do drzwi ratusza obwieszczenia o mobilizacji. Nagłówki gazet niepokoiły już od kilku tygodni, ale treść ogłoszenia zaskoczyła wszystkich. Nie zdając sobie sprawy z piekła, które ich czeka, mężczyźni przyrzekają sobie, że niezależnie od tego, co się wydarzy, wszyscy wrócą żywi. Niestety rzeczywistość, z którą przyjdzie się im zmierzyć, jest dużo gorsza niż ich najgorsze koszmary. W grze Wiarusi 2-5 uczestników wcielać się będzie w grupę przyjaciół razem ruszających do walki. Ich zadaniem jest zwyciężać kolejne starcia i przeżyć aż do osiągnięcia pokoju. Gracze będą musieli współpracować, aby osiągnąć wyznaczony cel - będą używali ochronnych amuletów, dodawali sobie otuchy przemowami, a gdy któremuś z nich zagrozi jakieś niebezpieczeństwo, gotowi będą wycofać się ze starcia, aby pomóc kompanowi w potrzebie. Mechanika Wiarusów oparta jest na kartach - zadaniem graczy jest pozbycie się wszystkich, które posiadają na rękach. Jest to nie tylko warunek zwycięstwa, ale także ważny element kolejnych rund: po zakończeniu każdej z nich morale drużyny spada tym szybciej, im więcej kart pozostało na rękach uczestników. Nie ma żadnej możliwości, by je odbudować, a gdy spadnie do zera, gra kończy się przegraną. Uczestnicy muszą na bieżąco analizować, komu należy pomóc i jakich trudności pozbyć się najpierw, aby z jednej strony pozbyć się jak największej liczby kart, z drugiej zaś nie dopuścić do przegrania kolejnych rund - niepokonane zagrożenia i tak do nas wrócą później, więc rozprawienie się ze wszystkimi jest jedyną drogą do podpisania rozejmu i osiągnięcia trwałego pokoju. Sposób rozgrywania kolejnych partii, specyfika zagrożeń, a także kooperacyjny charakter gry nadają Wiarusom klimatu - potrzeba ciągłego dbania o morale i zaangażowanie w los wszystkich uczestników pozwala graczom na rzeczywiste zaangażowanie w rozgrywkę. Poszczególne elementy gry - jak chociażby treść przemów - zachęcają uczestników do korzystania z fabuły, a nawet samodzielnego jej rozbudowywania. To od nas zależy, jak będzie wyglądała rozgrywka.
Okładka książki Zombiaki Ameryki REBEL

149,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Cześć, Martin z tej strony. W zeszłym roku wraz z rodzicami i siostrą przeżyliśmy odjechaną przygodę. Straciliśmy po drodze kilku przyjaciół, ale udało nam się też nawiązać parę nowych znajomości. Świat się kończy, ale przynajmniej możemy żyć pod chmurką. Nie ma szkoły, a ja załapałem się na nową fuchę – robię amunicję, żeby mój tata miał czym faszerować zombiaki. Mam masę wolnego czasu i z nudów postanowiłem stworzyć tę grę – opowiada o naszej wyprawie. Mam nadzieję, że się Wam spodoba - Martin Zombiaki Ameryki to polskie wydanie gry autorstwa Martina Wallace'a. Stylistyka gry została przygotowana tak, jakby to kilkunastoletni chłopiec, znajdując podczas tułaczki po Stanach Zjednoczonych pudełko z grą, przerobił je wykorzystując różne znalezione podczas podróży elementy, poprawiając je markerem, za ilustracje wykorzystując zrobione przez siebie zdjęcia, a za żetony i znaczniki - kapsle i zużyte karty kredytowe. Zombiaki Ameryki to wyprawa samochodowa rodem z horroru. Jedziecie z Chicago do Los Angeles uciekając przed zarazą zombie w USA. Będziecie musieli wykazać się nie lada zaradnością, aby pokonać swoich przeciwników i przetrwać tę podróż! Aby mieć szansę na zwycięstwo, przynajmniej jeden z grupy ocalałych danego gracza musi dotrzeć do Zachodniego Wybrzeża. Gdy więcej graczy doprowadzi swoich ocalałych do Los Angeles, wygrywa ten z nich, który na koniec gry odwiedzi najbardziej czadowe lokacje.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj