KATEGORIE [rozwiń]

Rawski Tomasz

Okładka książki Polityka negocjacji.

46,20 zł 33,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,98 zł

Znane z literatury przedmiotu „negocjacje polityczne” i proponowana kategoria polityka negocjacji – to dwa sposoby, dwie możliwości ujmowania tego, czym są negocjacje w polityce. Pierwsza, odrzeczownikowa, podkreśla formalno-teoretyczną, strukturalną, w szczególności proceduralną, i funkcjonalną perspektywę analizy negocjacji w polityce. Te są sposobem rozwiązywania konfliktów, podlegają regułom formalnym jak traktaty, regulaminy czy zwyczaje. Są uwikłane w sprzeczności i konflikty interesów reprezentowanych przez uczestników życia politycznego, wreszcie są sposobem artykułowania interesów, zarządzania występującymi sprzecznościami interesów czy harmonizacji interesów. Negocjacje polityczne są ściśle związane z organizacją życia społecznego, będąc jednym z jego regulatorów. Polityka negocjacji to nie tylko sposób realizacji politycznych celów: tych doraźnych jak i dalekosiężnych, to także określony styl kooperacji z innymi podmiotami sceny politycznej (wzorem polityki konfrontacji, polityki uniku itd.).. Polityka negocjacji to także strategia medialna – sposób zaistnienia w mediach, forma promocji podmiotów politycznych i realizator procesów akredytacji i dyskredytacji wizerunku. Polityka negocjacji to także zarządzanie i koordynowanie konfliktami społecznymi – wychodzenie z nich i deeskalowanie, ale nie tylko. Pamiętać należy o sztucznym kreowaniu konfliktów społecznych po to, aby uwikłać inne podmioty polityczne w niekorzystne dla nich negocjacje i rozgrywki polityczne. Intencją Autora jest wykroczenie poza statyczną oraz proceduralną optykę w analizach mechanizmu negocjacji. Ześrodkowanie uwagi nie tyle na charakter negocjacji (czym są), ale zaakcentowanie ich znaczenia w uprawianiu i realizowaniu polityki – w jaki sposób są wykorzystywane w życiu społeczno-politycznym oraz jak polityczni liderzy korzystają z negocjacji na ścieżce realizacji swoich celów i interesów. W pracy podjęto próbę dopełnienia dotychczasowych ujęć negocjacji przez przyjęty pryzmat socjotechniki i retoryki. Ujęcie to pozwoli na zrealizowanie celów badawczych pracy, na rzetelne i całościowe podejście do zadanego problemu badawczego.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

4. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

34,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,16 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj