Psychologia coachingu biznesowego
- ISBN: 978-83-7744-053-7
- EAN: 9788377440537
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Harmonia
- Format: 14.5x21.0cm
- Język: polski
- Seria: PSYCHOLOGIA BIZNESU
- Liczba stron: 174
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
21,86złCena detaliczna: 33,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,96 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu – poprawy efektywności funkcjonowania.
Ze Wstępu