
Prosto z ulicy
Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa
-
Autor: Biskupski Łukasz
- ISBN: 978-83-62418-81-7
- EAN: 9788362418817
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Fundacja Bęc Zmiana
- Format: 15.0x20.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 222
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
20,78złCena detaliczna: 35,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,78 zł
x


Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?