Projektowanie komunikacji vol. 2
- ISBN: 9788366445086
- EAN: 9788366445086
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Libron
- Format: 230x140x18 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 328
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
26,76złCena detaliczna: 44,10 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,76 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
„Projektowanie komunikacji vol. 2” to kolejny tom z serii Projektowanie komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Wewnątrz – między innymi – o zmianach w designie oraz roli projektanta i projektowania, o tym, jak projektować materiały edukacyjne, o reklamie społecznej w kontekście profilaktyki raka piersi, o tym, jak projektować komunikację o polityce, ponadto analiza dziejów i zawartości pisma „A-tak. Anarchistyczna Gazeta Uliczna”, a także o tym, czy kamienie mówią i czy są tekstem, który można czytać.