Private Banking marketing jakość sprzedaż
-
Autor: Bednarska-Olejniczak Dorota
- ISBN: 9788375562569
- EAN: 9788375562569
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Seria: PLATINIUM
- Liczba stron: 262
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
42,39złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,39 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów?
Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka.