KATEGORIE

Kategorie

Opakowanie Prawo, etyka czy rynek?

Prawo, etyka czy rynek?

Zmiany w polskich mediach po 1989 roku

  • ISBN: 9788376116341
  • EAN: 9788376116341
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Adam Marszałek
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Język: polski
  • Seria: OBLICZA MEDIÓW
  • Liczba stron: 226
  • Rok wydania: 2010
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 30,08
     zł
    Cena detaliczna:  35,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,08
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Zamiarem redaktorów tomu było przygotowanie ciekawego zbioru opracowań, który wnikliwie analizowałby przemiany zachodzące na polskim rynku medialnym po 1989 roku. Rozważania te prowadzone zaś są tak z płaszczyzny prawnej, jak i etycznej. Fragment Wstępu
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj