Baw się wspólnie z dzieckiem i pomóż mu zdobywać wiedzę! Koniecznie sięgnijcie po ćwiczenia z serii Montessori!Montessori to cykl przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym, przygotowany w duchu pedagogiki Montessori. Treść ćwiczeń została opracowana na podstawie długoletnich doświadczeń autorki zdobytych w pracy dydaktyczno-wychowawczej. W każdym zeszycie znajduje się wiele różnorodnych, podzielonych na bloki tematyczne zadań, pozwalających dzieciom na rozwijanie spostrzegawczości, umiejętności logicznego myślenia, doskonalenie sprawności manualnych. Staranne opracowanie graficzne oraz dołączone naklejki na pewno uatrakcyjnią zadania.Seria zawiera także elementarze powiązane treściowo i merytorycznie z zeszytami ćwiczeń.
Baw się wspólnie z dzieckiem i pomóż mu zdobywać wiedzę! Koniecznie sięgnijcie po elementarze z serii Montessori!Montessori to cykl przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym, przygotowany w duchu pedagogiki Montessori. Treść elementarzy została opracowana na podstawie długoletnich doświadczeń autorki zdobytych w pracy dydaktyczno-wychowawczej. W każdej książce znajduje się wiele różnorodnych zadań, które .: rozwijają spostrzegawczość i logiczne myślenie, ćwiczą umiejętność formułowania myśli, wzbogacają słownictwo, umożliwiają poznawanie świata. Układ książki wymaga, by dziecku towarzyszyła osoba dorosła, która odczytuje polecenia, wyjaśnia sposób wykonania zadań, służy pomocą, zachęca do ukończenia pracy. Dziecko staje się współtwórcą książki, a to stwarza doskonałą okazję do licznych rozmów, wypowiadania się na temat wykonywanych ćwiczeń, oceny pracy, dzielenia się własnymi spostrzeżeniami. Do elementarzy dołączone są naklejki oraz dwie karty z elementami do wycinania.Seria zawiera także zeszyty ćwiczeń powiązane treściowo i merytorycznie z elementarzami.
Baw się wspólnie z dzieckiem i pomóż mu zdobywać wiedzę! Koniecznie sięgnijcie po elementarze z serii Montessori!Montessori to cykl przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym, przygotowany w duchu pedagogiki Montessori. Treść elementarzy została opracowana na podstawie długoletnich doświadczeń autorki zdobytych w pracy dydaktyczno-wychowawczej. W każdej książce znajduje się wiele różnorodnych zadań, które .: rozwijają spostrzegawczość i logiczne myślenie, ćwiczą umiejętność formułowania myśli, wzbogacają słownictwo, umożliwiają poznawanie świata. Układ książki wymaga, by dziecku towarzyszyła osoba dorosła, która odczytuje polecenia, wyjaśnia sposób wykonania zadań, służy pomocą, zachęca do ukończenia pracy. Dziecko staje się współtwórcą książki, a to stwarza doskonałą okazję do licznych rozmów, wypowiadania się na temat wykonywanych ćwiczeń, oceny pracy, dzielenia się własnymi spostrzeżeniami. Do elementarzy dołączone są naklejki oraz dwie karty z elementami do wycinania.Seria zawiera także zeszyty ćwiczeń powiązane treściowo i merytorycznie z elementarzami.
Baw się wspólnie z dzieckiem i pomóż mu zdobywać wiedzę! Koniecznie sięgnijcie po ćwiczenia z serii Montessori!Montessori to cykl przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym, przygotowany w duchu pedagogiki Montessori. Treść ćwiczeń została opracowana na podstawie długoletnich doświadczeń autorki zdobytych w pracy dydaktyczno-wychowawczej. W każdym zeszycie znajduje się wiele różnorodnych, podzielonych na bloki tematyczne zadań, pozwalających dzieciom na rozwijanie spostrzegawczości, umiejętności logicznego myślenia, doskonalenie sprawności manualnych. Staranne opracowanie graficzne oraz dołączone naklejki na pewno uatrakcyjnią zadania.Seria zawiera także elementarze powiązane treściowo i merytorycznie z zeszytami ćwiczeń.
Książka do nauki czytania.Naturalna nauka czytania opiera się na wywołaniu w dziecku radosnego przeżycia związanego ze wspólnym czytaniem. Małe dziecko słucha tekstu, patrzy na ilustracje, odpowiada na pytania, a następnie spontanicznie powtarza określone słowa i przy okazji je zapamiętuje.Tak rodzi się chęć poznawania liter, wyrazów oraz motywacja do samodzielnego czytania.Książka zawiera krótkie opowiadania zbudowane z prostych zdań oraz zadania zachęcające dzieci do aktywnego uczestnictwa w lekturze.Autorka - Małgorzata Swędrowska - to pedagożka, przyjaciółka dzieci i książek, mama dwóch córek i dwóch synów, twórczyni koncepcji czytania wrażeniowego.Naturalna nauka czytania - znakomita na starcie!
Baw się i ucz! W tej książeczce znajdziesz linijki do ćwiczenia pisania wszystkich literek od A do Ż. A do tego naklejki, dużo mądrych zgadywanek, śmiesznych obrazków i wesołych rymowanek. Dobrej zabawy!
?????? ? ?????! ? ??? ?????? ??????? ???????, ??? ??????????? ?????? ????? ??? ? ?? Z
(? ???????). ? ?? – ????????, ?????? ??????? ???? ???, ??????? ???????? ?? ??????? ????????. ?????? ???
Poznaj alfabet z kolorowymi zwierzakami i mnóstwem naklejek! Pisz, koloruj i baw się! Kolorowy alfabet pozwala dziecku zapoznać się z literami pisanymi w liniaturze. Strzałki w literze wzorcowej wskazują na kolejność łączenia jej poszczególnych elementów. Pisanie po śladzie pomaga utrwalić prawidłowy zapis litery. Książka jest ciekawą propozycją edukacyjną zwłaszcza dla dzieci w wieku 45 lat, poznających alfabet i przygotowujących się do samodzielnego czytania i pisania. Proste polecenia pomagają rozwijać koncentrację i spostrzegawczość dziecka. Zamieszczone w książce duże rysunki do kolorowania stwarzają możliwość ćwiczenia sprawności manualnej ręki. Dodatkową atrakcją są kolorowe naklejki zachęcającedo zabawy podczas poznawania liter.
Poznaj alfabet z kolorowymi zwierzakami i mnóstwem naklejek! Pisz, koloruj i baw się! Kolorowy alfabet pozwala dziecku zapoznać się z literami pisanymi w liniaturze. Strzałki w literze wzorcowej wskazują na kolejność łączenia jej poszczególnych elementów. Pisanie po śladzie pomaga utrwalić prawidłowy zapis litery. Książka jest ciekawą propozycją edukacyjną zwłaszcza dla dzieci w wieku 45 lat, poznających alfabet i przygotowujących się do samodzielnego czytania i pisania. Proste polecenia pomagają rozwijać koncentrację i spostrzegawczość dziecka. Zamieszczone w książce duże rysunki do kolorowania stwarzają możliwość ćwiczenia sprawności manualnej ręki. Dodatkową atrakcją są kolorowe naklejki zachęcającedo zabawy podczas poznawania liter.
Już dodaję to doskonały sposób na wprowadzenie dziecka w świat dodawania. Dzięki zamieszczonym ćwiczeniom przedszkolak nauczy się wykonywać proste działania dodawania oraz utrwali umiejętność poprawnego zapisu cyfr. Obrazki do kolorowania oraz kolorowe naklejki sprawią, że nauka będzie też świetną zabawą.Akademia przedszkolaka skutecznie wspomaga naukę pisania liter, cyfr oraz dodawania. Dzięki zamieszczonym zadaniom dziecko utrwala kształty liter i cyfr. Naukę uatrakcyjnia kolorowanie obrazków. Co ucieszy każdego przedszkolaka: każda książka zawiera aż 48 naklejek.
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem wchodzenia w interakcje społeczne. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy borykają się z poczuciem osamotnienia i niezrozumienia. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: - po czym można poznać, że ktoś chciałby być twoim przyjacielem? - jakie cechy powinien mieć przyjaciel? - jakie mogą być przeszkody w znalezieniu przyjaciela? - jak postępować w sytuacjach problemowych? - jak rozpocząć rozmowę z rówieśnikiem? Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy mają problemy z powodu niewystarczających kompetencji społecznych, emocjonalnych i komunikacyjnych. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: - przyjaźń – koleżeństwo – znajomość - sposoby znajdowania przyjaciół - przykładowa rozmowa z kolegą za pomocą SMS-ów - przeszkody w nawiązywaniu znajomości - sposoby rozwiązywania konfliktów - cechy dobrego przyjaciela. Dodatkowo publikacja zawiera: - kalendarz relacji przyjacielskiej – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu budowania relacji - ponad 500 naklejek do wypełnienia kalendarza. Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. Publikacja wchodzi w skład cyklu, który tworzą również tytuły Poznaję emocje i Buduję poczucie własnej wartości. Wszystkie trzy książki łączy motyw przewodni klocków, do którego odwołuje się oryginalne i atrakcyjne opracowanie graficzne tych kart pracy.
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem rozumienia emocji – własnych i innych osób. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy borykają się z trudnościami w sferze emocjonalnej. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: - kiedy ludzie czują radość? - jak może wyglądać osoba, która czuje wstyd? - co może myśleć osoba, która odczuwa smutek? - co można powiedzieć osobie, która czuje strach? - jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami? Materiały pozwalają uczniom zdobywać wiedzę, jak zrozumieć intencję drugiej osoby, a podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy mają problemy z powodu niewystarczających kompetencji emocjonalnych i komunikacyjnych. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: - sposoby radzenia sobie ze złością - wczuwanie się w emocje innych - sytuacje wywołujące wstyd/strach - odczytywanie emocji z twarzy - formy okazywania radości/smutku. Dodatkowo publikacja zawiera: - dziennik emocji – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu nauki rozpoznawania i nazywania uczuć - ponad 500 naklejek do wypełnienia dziennika. Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. ublikacja wchodzi w skład cyklu, który tworzą również tytuły Znajdę przyjaciela i Buduję poczucie własnej wartości. Wszystkie trzy książki łączy motyw przewodni klocków, do którego odwołuje się oryginalne i atrakcyjne opracowanie graficzne tych kart pracy.
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8-15 lat, przygotowują do zmierzenia się z trudnym zagadnieniem poczucia własnej wartości. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy czują się bezwartościowi i nieakceptowani.
Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania:
Jak akceptować samego siebie?
Jak przeciwdziałać niskiej samoocenie?
Jak radzić sobie z niepowodzeniami?
Jakie zachowania innych osób mogą powodować, że czujemy się niedowartościowani?
Jak może wyglądać osoba z wysoką/niską samooceną?
Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy borykają się z brakiem wiary we własne umiejętności. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak:
wysoka i niska samoocena;
talenty i słabości;
zasady pozytywnego myślenia;
sukcesy i porażki;
optymizm i pesymizm;
narcyzm.
Dodatkowo publikacja zawiera:
dziennik samooceny - pomoc do wizualnego przedstawienia procesu budowania poczucia własnej wartości;
ponad 500 naklejek do wypełnienia dziennika.
Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych.
Publikacja wchodzi w skład cyklu, który tworzą również tytuły Poznaję emocje i Znajdę przyjaciela. Wszystkie trzy książki łączy motyw przewodni klocków, do którego odwołuje się oryginalne i atrakcyjne opracowanie graficzne tych kart pracy.
Grę memory przygotowano dla dzieci w starszym wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz dla starszych uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Można ją wykorzystywać podczas zajęć rewalidacyjnych (np. jako nagrodę po wykonaniu przez dziecko żmudniejszego zadania), a także w czasie edukacyjnych zabaw w domu. Ta prosta i dobrze znana gra pamięciowa może posłużyć również jako atrakcyjne narzędzie terapeutyczne. Bawiąc się, dziecko jednocześnie ćwiczy: umiejętności matematyczne; koncentrację spostrzegawczość; pamięć; percepcję wzrokową; obliczenia zegarowe i kalendarzowe. Zestaw Memory matematyczne zawiera kartoniki, które należy połączyć w pary. By tego dokonać, gracz musi wykonać zadania polegające między innymi na: dodawaniu i odejmowaniu; mnożeniu i dzieleniu; dopasowywaniu nazw miesięcy do cyfr rzymskich; łączeniu zapisów cen ze zdjęciami monet; łączeniu słownych zapisów godzin z odpowiednimi przedstawieniami zegarów elektronicznych i wskazówkowych. Gry typu memory to lubiana przez dzieci forma rozrywki, którą można spożytkować do ćwiczenia kompetencji matematycznych podczas zabawy.
Poznajemy niedrogi komputer z procesorem ARM i Linuksem Matt Richardson, Shawn Wallace i Wolfram Donat Dziesięć lat. To już dziesięć lat od chwili, gdy świat komputerów do góry nogami wywróciło wydanie Raspberry Pi: taniego, jednopłytowego komputera o rozmiarze karty kredytowej. W ciągu tej dekady Raspberry Pi wpłynęło na badania kosmiczne, domowe zastosowania komputerów, Internet rzeczy, a nawet na to, jak korzystamy z multimediów. Uaktualnione o omówienie Raspberry Pi 4, Raspberry Pi Pico i Raspberry Pi Zero W2, trzecie wydanie tej książki prowadzi Czytelnika krok po kroku poprzez wiele rzeczy, które może zaoferować przez Raspberry Pi: zdalne przetwarzanie, wykrywanie twarzy za pomocą opcjonalnej kamery, małe i wielkie projekty multimedialne. Przy użyciu Raspberry Pi możemy zrobić to wszystko i jeszcze więcej. Czego można nauczyć się z tej książki: >> Poznać sprzętowe możliwości Pi >> Opanować Linux w stopniu wystarczającym do swobodnego poruszania się po systemie operacyjnym >> Zacząć programować w Pythonie >> Używać pinów wejściowych i wyjściowych Pi do kontrolowania sprzętu >> Sprawić, aby Arduino i Raspberry Pi działały wspólnie >> Utworzyć własny serwer Web oparty na Pi >> Posługiwać się Raspberry Pi Camera Module i kamerkami USB >> Uczynić Pi centralnym elementem projektu Internetu rzeczy Hakuj sprzęt za pomocą oprogramowania!
DWA odważne lwy groźnie marszczą brwi. PIĘĆ zwinnych muszek dobrało się do gruszek.Moje pierwsze to wyjątkowe książki sztywnostronicowe, formatem dostosowane do małych rączek. Doskonałe do czytania i oglądania. Dziecko poznaje cyfry, kolory i nazwy zwierząt. Zabawne, rymowane teksty i wyraziste, kolorowe ilustracje skradną serca najmłodszych i sprawią, że chętnie będą oni sięgać po tę wesołą serię.
Poradnik przedstawia optymalny klimat szkoły, który sprzyja efektywnemu uczeniu się. Szkoła ukazana za pomocą metafory drzewa skupia w sobie wiele komponentów, z których każdy odgrywa konkretną rolę w zapewnieniu uczniom dobrostanu – zarówno w perspektywie „tu i teraz”, jak i w odniesieniu do przyszłości (i dorosłości). Ustalenia teoretyczne wsparte są solidnie opracowaną obudową metodyczną w postaci scenariuszy i kart pracy. Dzięki temu poradnik jest materiałem, który nie tylko może zachęcić nauczycieli do re?eksji nad własnym ogródkiem dydaktycznym, ale także od razu dostarczyć gotowe rozwiązania do codziennej pracy z uczniami i ich rodzicami. Poradnik zawiera konkretne wskazówki, jakie można podejmować, aby uczeń był bardziej zaangażowany w naukę i w jaki sposób stworzyć dobry klimat w szkole, tak, aby uczniom pracowało się jak najlepiej. Poradnik skierowany jest do szerokiej grupy odbiorców związanych z pracą w edukacji oraz rodziców dzieci w wieku szkolnym (nauczyciele, pracownicy oświatowi, psycholodzy, pedagodzy, studenci psychologii i pedagogiki, rodzice). Patronat: Szkoła Miesięcznik Dyrektora, Sygnał Magazyn Wychowawcy, Nowe Horyzonty Edukacji.
"Po polsku? Tak!" to seria przeznaczona dla dzieci uczących się języka polskiego jako drugiego rozpoczynających edukację wczesnoszkolną. Może być wykorzystywana na zajęciach grupowych i indywidualnych. W skład serii wchodzą elementarz i dwa zeszyty ćwiczeń, do wszystkich części dołączone są płyty z nagranymi dialogami, tekstami i piosenkami. Całość w sposób kompleksowy pozwala na ćwiczenie wszystkich sprawności językowych: słuchania, mówienia, czytania i pisania. Atrakcyjna szata graficzna i ciekawe ilustracje inspirują do podejmowania rozmów na tematy bliskie dzieciom, czemu służy odpowiedni dobór słownictwa z zakresu różnych kręgów tematycznych (np. pierwsze kontakty, przybory szkolne, jedzenie, wygląd, czynności wykonywane w domu, w szkole, latem, zimą) powiązanych z określonymi zagadnieniami gramatycznymi.
Język angielski - Poziom B1 Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego. CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ •CZYTAJ– dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści Alice in Wonderland przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki. Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego. •SŁUCHAJ– pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu Alice in Wonderland dostępne na poltext.pl/pobierz. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. wymowę. W każdej książce znajduje się specjalny kod, który umożliwia pobranie wersji audio (pliki mp3). •ĆWICZ– do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia: - na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów; - w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe; - dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu; - odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki. POSZERZAJ SŁOWNICTWO – UTRWALAJ – UCZ SIĘ WYMOWY Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć. Alicja nie oszalała ani nigdzie nie wpadła. To Ty wpadłeś Czytelniku. W świat i czary języka. Bo to prawdziwa kraina czarów. A my przez przyzwyczajenie tracimy ją z oczu i potem robi się nudno. Nie śpij. Teraz dopiero zaczyna być fajnie. Powodzenia! Magiczna podróż, na pograniczu snu i jawy, małej dziewczynki do fantastycznej krainy, w której wszystko może się zdarzyć. Marta Fihel– anglistka, nauczycielka z wieloletnim stażem. Współautorka książek do nauki języka angielskiego i słowników. Prof. dr hab. Dariusz Jemielniak– wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego. Pracował jako tłumacz agencyjny i książkowy, współautor kilkunastu podręczników do nauki języka angielskiego, twórca największego polskiego darmowego słownika internetowego ling.pl Grzegorz Komerski– absolwent filozofii, tłumacz, współautor książek do nauki języka angielskiego. Prowadzi blog poświęcony historii języków i etymologii.
Tematyka publikacji wpisuje się w szeroki kontekst zagadnień związanych z przygotowaniem się nauczyciela do zajęć z języka obcego. Część teoretyczna omawia istotę i rolę planowania dydaktycznego w odniesieniu do działu programowego, jednostki metodycznej, lekcyjnej i zadaniowej. W części drugiej zamieszczono propozycję planu wynikowego oraz przykłady konspektów lekcji języka polskiego jako obcego. Publikacja pokazuje praktyczny aspekt nauczycielskich działań planistycznych opartych na zasadach podejścia zadaniowego ESOKJ. Adresowana jest do nauczycieli języków obcych oraz studentów przygotowujących się do podjęcia pracy w tym zawodzie.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?