Mój pierwszy elementarz. Nauka czytania metodą sylabową i globalną składa się z trzech części. Część I – to wprowadzenie wszystkich liter (kolejno – samogłoski, następnie spółgłoski, przy których umieszczane są sylaby, wyrazy oraz proste teksty, w dalszej kolejności wprowadzone są dwuznakii spółgłoski miękkie).Część II – zawiera proste, krótkie teksty, bez dwuznaków i spółgłosek miękkich, pojawiają się tu elementy czytania metodą globalną, gdzie obok rysunku znajduje się odpowiedni podpis.Część III – to zbiór nieco dłuższych czytanek o większym stopniu trudności, zawierających wszystkie litery alfabetu. Teksty pomogą dziecku nie tylko poszerzyć wiedzę o świecie, ale również są podstawą do ćwiczeń słownikowych.
Ksiązka edukacyjna. Ćwiczenia w czytaniu ze zrozumieniem. W części I znajdują się ćwiczenia ułatwiające zapamiętanie obrazu graficznego liter oraz materiał do ćwiczeń w czytaniu z podziałem na sylaby. Częśc druga zawiera rysunek oraz powiązany z nim zabawny tekst, pod którym znajdują się pytania, sprawdzające rozumienie tekstu. Format A4, stron 88, okładka miękka. klejona.
Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla uczniów rozpoczynających naukę w szkole, którzychcą opanować trudną sztukę czytania i pisania.Dzięki atrakcyjnej formie graficznej sprawdzi sięrównież podczas zajęć wyrównawczych.W książce znajdują się:opracowanie liter dotyczące spółgłosekćwiczenia analizy i syntezy wzrokowo-słuchowejsłoneczka i suwaki do treningu czytania metodą sylabowąkarty do kaligraficznych ćwiczeń w pisaniu po śladzie z wykorzystaniem dużej czcionkizabawy edukacyjne, np.: kolorowanki, labirynty oraz rozmaite ćwiczenia grafomotoryczne.Zebrane w publikacji ćwiczenia są opracowane tak, by każde dziecko mogło odnieść sukces, po prostu - żeby się udało!
Ćwiczenia zawarte w elementarzu mają na celu pomoc uczniom w opanowaniu: rozpoznawania dwuznaków, spółgłosek miękkich oraz trójznaku dzi i spółgłoski ż techniki czytania wyrazów i zwrotów zawierających wymienione wyżej litery i głoski z uwzględnieniem zasady stopniowania trudności. Zawarte w książce materiały zostały opracowane tak, by nauczyciele, terapeuci i rodzice mieli pewną swobodę w korzystaniu z ćwiczeń i możliwość dostosowania ich do indywidualnych potrzeb dziecka. Materiał składa się z pięciu części poświęconych kolejno: dwuznakom i spółgłosce ż spółgłoskom miękkim łańcuchom sylabowo-wyrazowym (które służą do doskonalenia umiejętności czytania sylab otwartych i zamkniętych) znajdowaniu słów ukrytych w innych wyrazach ćwiczeniom utrwalającym pozwalającym na skuteczny trening czytania. Publikacja jest kontynuacją: Elementarza do nauki czytania dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Książka Dam radę jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5-6 lat. Jej celem jest przygotowanie starszych przedszkolaków do podjęcia nauki w klasie pierwszej.Dzieci poznają litery i cyfry, uczą się trudnej sztuki czytania pojedynczych wyrazów i prostych tekstów. Dzięki pisaniu po śladzie ćwiczą rączkę, żeby pięknie pisać i rysować. Uczą się również rozróżniać i rysować figury geometryczne. W książce znajdą także inne ciekawe zadania i ćwiczenia, dzięki którym przyszli uczniowie będą uważni i spostrzegawczy.
Książka W Królestwie Literkolandii adresowana jest do dzieci 56-letnich. To zbiór ćwiczeń w pisaniu liter, sylab i wyrazów w powiększonej liniaturze na laminowanych stronach. Dołączony do książki suchościeralny pisak umożliwia wielokrotne ćwiczenie kształtu liter i ich prawidłowego łączenia. Tempo pracy oraz liczba powtarzanych ćwiczeń powinny być dostosowane do możliwości dziecka.Podczas pracy z dzieckiem należy zwrócić uwagę na to, czy książka leży równo, a dziecko utrzymuje prawidłową postawę przy pisaniu i właściwie trzyma pisak. Systematyczna praca z książką na pewno doprowadzi do sukcesu: ładnego, kształtnego pisania oraz prawidłowego łączenia liter.Do książeczki dołączono pisak.
Książka zawiera zestaw zabaw i ćwiczeń edukacyjnych wspierających rozwój młodszych przedszkolaków. Praca z książką stworzy okazję do poszerzenia słownika dziecka, zachęci malucha do obserwacji otaczającego go świata, rozbudzi jego ciekawość i pasje. Stopniowo wprowadzi w świat liczb, zbiorów, figur geometrycznych i porównań. Dziecko pozna i utrwali podstawowe określenia dotyczące m.in. położenia przedmiotów w przestrzeni i na płaszczyźnie, będzie porównywać liczebność zbiorów oraz dokonywać klasyfikacji przedmiotów. Dzieci znajdą tutaj również zabawy usprawniające grafomotorykę kolorowanki oraz rysowanie po śladzie.Wszystkie ćwiczenia zawarte w książce są spójne z treścią podstawy programowej obowiązującej w przedszkolu.
MIEDZY NAMI ROBOTAMI
PISAK SUCHOŚCIERALNY GRATIS !
Ćwiczenia usprawniające piszącą rączkę dla dzieci 5 - i 6- letnich.
Rozpoczynając naukę w szkole dziecko musi sprostać trudnej sztuce pisania. Co zatem zrobić, żeby literki były pisane starannie i mieściły się w liniaturze ? Oczywiście zachęcić dziecko do ćwiczeń grafomotorycznych. Podstawowym rodzajem takich ćwiczeń są szlaczki. Jednak pisanie jednakowych wzorów jest dla małego dziecka formą mało atrakcyjną, a nawet nużącą.
Zdecydowanie ciekawsze będą ćwiczenia w rysowaniu po śladzie, zwłaszcza że proponowane rysunki są zabawne i pełne humoru. Zapraszamy do rysowania np. robota pirata, robota jadącego na skuterze czy robota kosmonautę. Dzięki laminowanym stronom i pisakowi maluch może wykonać każde zadanie wielokrotnie !
Pamiętając, że dziecko najlepiej uczy się poprzez zabawę zachęcamy chłopców do ćwiczeń rączki piszącej z robotami.
MIEDZY NAMI KSIĘŻNICZKAMI
Ćwiczenia usprawniające piszącą rączkę dla dzieci 5 i 6 letnich.
PISAK SUCHOŚCIERALNY GRATIS !
Rozpoczynając naukę w szkole dziecko musi sprostać trudnej sztuce pisania. Co zatem zrobić, żeby literki były pisane starannie i mieściły się w liniaturze ? Oczywiście zachęcić dziecko do ćwiczeń grafomotorycznych. Podstawowym rodzajem takich ćwiczeń są szlaczki. Jednak pisanie jednakowych wzorów jest dla małego dziecka formą mało atrakcyjną, a nawet nużącą.
Zdecydowanie ciekawsze będą ćwiczenia w rysowaniu po śladzie, zwłaszcza że proponowane rysunki są zabawne i pełne humoru. Zapraszamy do rysowania np. księżniczki grającej na harfie, księżniczki na hulajnodze czy ćwiczącej na hula-hop.
Dzięki laminowanym stronom i pisakowi maluch może wykonać każde zadanie wielokrotnie !
Pamiętając, że dziecko najlepiej uczy się poprzez zabawę zachęcamy dziewczynki do ćwiczeń rączki piszącej z księżniczkami.
MIĘDZY NAMI ZWIERZĄTKAMI
PISAK SUCHOŚCIERALNY GRATIS !
Ćwiczenia usprawniające piszącą rączkę dla dzieci 3 i 4- letnich.
Między nami zwierzątkami to książeczka przeznaczona dla dzieci w wieku 3-4 lata. Zachęcamy w niej maluchy do rysowania po śladzie. Taka umiejętność będzie im bardzo przydatna - początkowo w przedszkolu, a później w szkole, kiedy będą musiały sprostać trudnej sztuce pisania.
Rysowanie po śladzie to forma ćwiczeń bardzo atrakcyjna dla dzieci, zwłaszcza, że maluchy rysują po stronach laminowanych, używając do tego specjalnego pisaka. Dzięki temu, każde zadanie mogą wykonać wielokrotnie. Poza tym uczą się prawidłowego trzymania przyboru, doskonaląc jednocześnie sprawność ręki piszącej. Warto podkreślić, że rysunki zostały tak dobrane, by rozbudzać u dzieci zainteresowanie światem przyrody i wspierać ich procesy poznawcze.
Mogą również posłużyć do ćwiczeń w mówieniu i bogaceniu słownictwa przedszkolaków.
Połącz w pary to książeczka przeznaczona dla dzieci w wieku 3-4 lat. Zachęcamy w niej maluchy do rysowania po śladzie. Taka umiejętność będzie im bardzo przydatna początkowo w przedszkolu , a później w szkole, kiedy będą musiały sprostać trudnej sztuce pisania.Rysowanie po śladzie to forma ćwiczeń bardzo atrakcyjna dla dzieci, zwłaszcza, że maluchy rysują po stronach laminowanych, używając do tego specjalnego pisaka. Dzięki temu, każde zadanie mogą wykonać wielokrotnie.Poza tym, uczą się prawidłowego trzymania przyboru , doskonaląc sprawność ręki piszącej.Warto podkreślić, że wszystkie rysunki zostały tak dobrane, by rozbudzić u dzieci zainteresowanie otaczającym je światem i wspierać ich procesy poznawcze.Mogą również posłużyć do ćwiczeń w mówieniu i bogaceniu słownictwa przedszkolaków.
Książka Zanim będę uczniem zawiera ćwiczenia pozwalające na uzyskanie przez dziecko takiej sprawności manualnej, która pomoże mu w przyszłości w opanowaniu trudnej sztuki pisania.Rysowanie szlaczków, kolorowanie, pisanie i rysowanie po śladzie jest nieodzownym elementem ćwiczeń motorycznych. Dzięki nim dziecko usprawnia precyzję ruchów ręki piszącej oraz wytrzymałość mięśni.Bardzo ważne jest, aby od samego początku wyrabiać u dziecka prawidłowe nawyki związane z kierunkiem pisania.Poza usprawnieniem grafomotoryki, książka daje okazję do ćwiczeń bogacących słownictwo dziecka.Wszystkie te umiejętności są niezbędne, aby dziecko podjęło bez obaw naukę w szkole.
Jest to pozycja kierowana do uczniów mających problemy z prawidłową analizą i syntezą wzrokową, co skutkuje trudnościami w czytaniu i pisaniu. Pomoc ta składa się z kart zawierających materiał obrazkowy i literowy ułożony według stopnia trudności ? od najprostszych kształtów do trudnych wyrazów.
Ćwiczenia usprawniające funkcje wzrokowe mają służyć:
- sprawnemu rozpoznawaniu liter i zauważaniu drobnych różnic między nimi,
- wyrobieniu sprawności całościowego ujmowania wyrazu,
- kształceniu pamięci wzrokowej,
- wyrobieniu sprawności prawidłowego odwzorowywania,
- usprawnieniu koordynacji wzrokowo-ruchowej i czasowo-przestrzennej,
- podniesieniu poziomu graficznego pisma.
Ćwiczenia te kształtują także podstawowe umiejętności matematyczne, jak liczenie, znajomość figur geometrycznych i orientację w kierunkach.
Elementarz. Nauka czytania metodą sylabową i globalną Elementarz. Nauka czytania metodą sylabową i globalną składa się z trzech części.Część I to wprowadzenie wszystkich liter (kolejno: samogłoski, następnie spółgłoski, przy których umieszczane są sylaby, wyrazy oraz proste teksty, w dalszej kolejności wprowadzone są dwuznaki i spółgłoski miękkie).Część II zawiera proste, krótkie teksty, bez dwuznaków i spółgłosek miękkich, pojawiają się tu elementy czytania metodą globalną, gdzie obok rysunku znajduje się odpowiedni podpis.Część III to zbiór nieco dłuższych czytanek o większym stopniu trudności, zawierających wszystkie litery alfabetu. Teksty pomogą dziecku nie tylko poszerzyć wiedzę o świecie, ale również są podstawą do ćwiczeń słownikowych.
Zostanę programistą! to publikacja przeznaczona dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym i nieco starszych. Zamieszczone w niej zadania mają na celu rozbudzenie u najmłodszych uczniów zainteresowania nauką programowania. Ćwiczenia znajdujące się w książce polegają między innymi na:uzupełnianiu i tworzeniu różnego typu ciągów logicznych; kodowaniu i odkodowywaniu danych; wykorzystaniu kodów literowych, strzałkowych, geometrycznych i obrazkowych;formułowaniu komunikatów i odkrywaniu algorytmów;wykrywaniu zależności między danymi;poszukiwaniu obiektów o wskazanych cechach przez eliminowanie tych, które nie spełniają podanych kryteriów.Na końcu książki umieszczono rozwiązania, dzięki którym uczeń może samodzielnie sprawdzić poprawność swojej odpowiedzi.
Ćwiczenia zawarte w Elementarzu do nauki czytania mają na celu pomoc uczniom w opanowaniu:umiejętności rozpoznawania drukowanych liter wielkich i małych;techniki czytania sylab otwartych oraz dwu , trzysylabowych wyrazów zbudowanych z sylab otwartych;na dalszym etapie całościowego czytania sylaby zamkniętej.W publikacji celowo pominięto: samogłoski ó, ę, ą; spółgłoski miękkie; dwuznaki: cz, sz, ch, rz, dz, dź, dż oraz spółgłoskę j jako trudne do opanowania przez uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Zamieszczony materiał stanowi podstawę (bazę) do nauki czytania w pełnym zakresie. Może on także służyć uczniom w normie intelektualnej.
Naukę w szkole rozpoczynają już dzieci sześcioletnie. Muszą one sprostać między innymi trudnej sztuce pisania. Co zatem zrobić, żeby literki były pisane starannie i mieściły się w liniaturze? Oczywiście zachęcić dzieci do ćwiczeń grafomotorycznych. Podstawowym rodzajem takich ćwiczeń są szlaczki. Jednak pisanie jednakowych wzorów jest dla małego dziecka formą mało atrakcyjną, a nawet nużącą.Zdecydowanie ciekawsze będą ćwiczenia w rysowaniu po śladzie, zwłaszcza, że proponowane rysunki są zabawne i pełne humoru. Zapraszamy do rysowania np. hipopotama w kąpieli, lwa grającego na gitarze czy barana w roli szeryfa.Dzięki laminowanym stronom i pisakowi GRATIS ! maluch może wykonać każde zadanie wielokrotnie!
Książka Rysuj po śladzie zawiera ćwiczenia pozwalające na uzyskanie przez dziecko takiej sprawności manualnej, która pomoże mu w przyszłości w opanowaniu trudnej sztuki pisania.Rysowanie szlaczków, kolorowanie, pisanie i rysowanie po śladzie jest nieodzownym elementem ćwiczeń motorycznych. Dzięki nim dziecko usprawnia precyzję ruchów ręki piszącej oraz wytrzymałość mięśni.Bardzo ważne jest, aby od samego początku wyrabiać u dziecka prawidłowe nawyki związane z kierunkiem pisania.Poza usprawnieniem grafomotoryki, książka daje okazję do ćwiczeń bogacących słownictwo dziecka.Wszystkie te umiejętności są niezbędne, aby dziecko podjęło bez obaw naukę w szkole.
Jest to pozycja kierowana do uczniów mających problemy z prawidłową analizą i syntezą wzrokową, co skutkuje trudnościami w czytaniu i pisaniu. Pomoc ta składa się z kart zawierających materiał obrazkowy i literowy ułożony według stopnia trudności – od najprostszych kształtów do trudnych wyrazów.
Ćwiczenia usprawniające funkcje wzrokowe mają służyć:
- sprawnemu rozpoznawaniu liter i zauważaniu drobnych różnic między nimi,
- wyrobieniu sprawności całościowego ujmowania wyrazu,
- kształceniu pamięci wzrokowej,
- wyrobieniu sprawności prawidłowego odwzorowywania,
- usprawnieniu koordynacji wzrokowo-ruchowej i czasowo-przestrzennej,
- podniesieniu poziomu graficznego pisma.
Ćwiczenia te kształtują także podstawowe umiejętności matematyczne, jak liczenie, znajomość figur geometrycznych i orientację w kierunkach.
Materiały zebrane w teczce służą usprawnianiu percepcji słuchowej, która pełni bardzo ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: sprawnemu rozpoznawaniu głosek, zauważaniu różnic między głoskami, wyrobieniu sprawności całościowego słuchowego ujmowania wyrazu i zdania, kształceniu pamięci słuchowej. Dotyczą różnicowania następujących głosek: b-p, g-k, d-t, l-r, w-f oraz głosek szumiących i syczących. Każda z 32 kart pracy składa się z9 pól, na których przedstawiono fotografie znanych dziecku przedmiotów, postaci, zwierząt czy roślin. Pod zdjęciem znajdują się podpisy - jeden prawidłowy, drugi nieprawidłowy. Dziecko powinno wysłuchać słowa czytanego przez terapeutę i zaznaczyć na szablonie odpowiedź, kolorując kwadracik.Wyrazy zostały tak dobrane, by ich zapis odpowiadał wymowie. Załączona karta odpowiedzi pozwoli dziecku samodzielnie sprawdzić, czy dobrze wykonało ćwiczenie.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?