Zadania domowe są jedną z części publikacji Ja i mój świat 2. Zostały one przygotowane w oparciu o podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i w szczególny sposób uwzględniają specyfikę edukacji osób z autyzmem. Pozwalają na utrwalenie i pogłębienie wiedzy społeczno-przyrodniczej przedstawionej w podręczniku i kartach pracy oraz opanowanie umiejętności czytania wybranych wyrazów.
Zawierają różnorodne ćwiczenia na etapie obrazka i wyrazu, dzięki którym uczniowie doskonalą sprawność manualną, koordynację wzrokowo-ruchową, analizę wzrokową, kompetencje społeczne oraz umiejętność komunikowania się.
Ja i mój świat 3 stanowi trzecią część serii przeznaczonej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i autyzmem. Treści publikacji koncentrują się wokół najbliższego otoczenia ucznia: zjawisk i środowisk przyrodniczych oraz zdarzeń ważnych w życiu dziecka i jego rodziny. Nową umiejętnością, którą można doskonalić w trakcie pracy z publikacją, jest czytanie zdań ze zrozumieniem.
Materiał opracowano tak, by pomóc uczniom, którzy potrafią czytać, ale mają problem z rozumieniem przeczytanych treści. Dopełnieniem podręcznika są karty pracy, zadania domowe, zabawy i piosenki oraz prezentacje. Te dodatkowe materiały pomagają uczniom w naturalny i atrakcyjny dla nich sposób poszerzyć i utrwalić zdobywaną wiedzę, rozwijać kompetencje językowe, umiejętności społeczne oraz umiejętność czytania i pisania, a także kształtują kompetencje szkolne.
To, co mnie wspiera. Edukacja polonistyczna. Poziom IIKarty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Utrwalenie liter podstawowych i wprowadzenie polskich znaków To, co mnie wspiera to zestaw kart pracy przeznaczonych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prezentowana publikacja obejmuje treści z zakresu edukacji polonistycznej dotyczące utrwalenia znajomości liter podstawowych i nauki polskich znaków. Zadania zawarte w kartach pracy pomogą uczniom osiągnąć między innymi takie umiejętności jak: rozpoznawanie oraz nazywanie podstawowych liter drukowanych i pisanycr rozpoznawanie oraz nazywanie drukowanych i pisanych liter z polskimi znakami, dwuznaków i trójznaku pisanie liter samodzielnie i po śladzie rozpoznawanie liter ukrytych na obrazkach czytanie sylab otwartych i zamkniętych czytanie i tworzenie podpisów pod zdjęciami czytanie wyrazów z poznanymi literami metodą sylabową i całościowo. To, co mnie wspiera. Edukacja polonistyczna. Poziom II. Rozkład materiału nauczania (pobierz plik tutaj). Karty pracy są zgodne z podstawą programową.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?