Od lokomotyw do zagubionych
jakie mamy typy pracowników i jak z nimi postępować ?
-
Autor: Filipowicz Grzegorz Sulinska Anna
- ISBN: 9788381376907
- EAN: 9788381376907
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Infor
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 272
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
51,92złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,57 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Dlaczego warto przeczytać tę książkę:
- Dowiesz się, jak monitorować poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz jak to wpływa na ich efektywność i wizerunek firmy.
- Poznasz sposób myślenia i działania różnych typów pracowników.
- Zyskasz konkretne wskazówki pozwalające kształtować pożądane postawy ludzi w organizacji.
- Zobaczysz, jak z różnymi typami pracowników radzą sobie doświadczeni przełożeni.
Satysfakcja z pracy i zaangażowanie w obowiązki służbowe to dwa obszary, które w znacznej mierze wpływają na nasze codzienne funkcjonowanie. Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, narodowość, sytuację na rynku, zaangażowanie w pracę przekłada się na nasz dobrostan a co za tym idzie, na lepsze funkcjonowanie naszych rodzin i tym samym całego społeczeństwa.
Autorzy książki posługują się licznymi przykładami, by opisać kluczowe kwestie: czy pracownicy, którzy są zadowoleni ze swojej pracy są w nią również zaangażowani. I odwrotnie, czy osoby zaangażowane w pracę są z niej zadowolone? Na podstawie wnikliwych badań powstała nie tylko diagnoza zaangażowania i kompetencji, ale także wypracowana została typologia pracowników, która jest prezentowana w tej książce. Dodatkowo, po opracowaniu i wstępnym scharakteryzowaniu wyróżnionych w ramach typologii grup pracowników, zrealizowano z przedstawicielami każdego z typów indywidualne wywiady pogłębione.
Czytelnik dowie się również w jaki sposób niezależnie potraktowane wymiary satysfakcji i zaangażowania budują typologię pracowników, która może wpłynąć zarówno na politykę personalną firmy jak i na to jak przełożeni powinni postępować ze swoimi pracownikami.
- Dowiesz się, jak monitorować poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz jak to wpływa na ich efektywność i wizerunek firmy.
- Poznasz sposób myślenia i działania różnych typów pracowników.
- Zyskasz konkretne wskazówki pozwalające kształtować pożądane postawy ludzi w organizacji.
- Zobaczysz, jak z różnymi typami pracowników radzą sobie doświadczeni przełożeni.
Satysfakcja z pracy i zaangażowanie w obowiązki służbowe to dwa obszary, które w znacznej mierze wpływają na nasze codzienne funkcjonowanie. Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, narodowość, sytuację na rynku, zaangażowanie w pracę przekłada się na nasz dobrostan a co za tym idzie, na lepsze funkcjonowanie naszych rodzin i tym samym całego społeczeństwa.
Autorzy książki posługują się licznymi przykładami, by opisać kluczowe kwestie: czy pracownicy, którzy są zadowoleni ze swojej pracy są w nią również zaangażowani. I odwrotnie, czy osoby zaangażowane w pracę są z niej zadowolone? Na podstawie wnikliwych badań powstała nie tylko diagnoza zaangażowania i kompetencji, ale także wypracowana została typologia pracowników, która jest prezentowana w tej książce. Dodatkowo, po opracowaniu i wstępnym scharakteryzowaniu wyróżnionych w ramach typologii grup pracowników, zrealizowano z przedstawicielami każdego z typów indywidualne wywiady pogłębione.
Czytelnik dowie się również w jaki sposób niezależnie potraktowane wymiary satysfakcji i zaangażowania budują typologię pracowników, która może wpłynąć zarówno na politykę personalną firmy jak i na to jak przełożeni powinni postępować ze swoimi pracownikami.