Nowe media
Wprowadzenie
- ISBN: 9788323327738
- EAN: 9788323327738
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Format: 17.0x23.0cm
- Język: polski
- Seria: MEDIA
- Liczba stron: 658
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
44,14złCena detaliczna: 57,75 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,14 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo ?nowych mediów?, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami.
Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.
Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu