KATEGORIE

Kategorie

Opakowanie Nowe media i polityka

Nowe media i polityka

Internet, demokracja, kampanie wyborcze

  • ISBN: 9788376113234
  • EAN: 9788376113234
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Adam Marszałek
  • Format: 15.5x22.0cm
  • Język: polski
  • Seria: OBLICZA MEDIÓW
  • Liczba stron: 291
  • Rok wydania: 2009
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 28,71
     zł
    Cena detaliczna:  37,80 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,71
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczne Nowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze polityki Mediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor sceny politycznej W poszukiwaniu hard newsów. Techniki public relations w komunikacji politycznej Polskie blogi jako forma dyskursu politycznego - próba analizy zjawiska Politycy lokalni a nowe typy komunikacji politycznej w Internecie
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj