Nowe media i polityka
Internet, demokracja, kampanie wyborcze
- ISBN: 9788376113234
- EAN: 9788376113234
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Adam Marszałek
- Format: 15.5x22.0cm
- Język: polski
- Seria: OBLICZA MEDIÓW
- Liczba stron: 291
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
28,71złCena detaliczna: 37,80 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,71 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczne
Nowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze polityki
Mediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor sceny politycznej
W poszukiwaniu hard newsów. Techniki public relations w komunikacji politycznej
Polskie blogi jako forma dyskursu politycznego - próba analizy zjawiska
Politycy lokalni a nowe typy komunikacji politycznej w Internecie