Najpierw rzeczy najważniejsze
Naucz się określać priorytety i skutecznie zarządzać czasem
-
Autor: Stephen R. Covey
- ISBN: 9788373015333
- EAN: 9788373015333
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Rebis
- Format: 15x22,5 cm
- Język: polski
- Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
- Liczba stron: 424
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Średnia ocena: 3,67 (3)
-
23,67złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,67 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Jak żyć, kochać, uczyć się i tworzyć trwałe dzieła.
Wszyscy musimy radzić sobie z ogromem obowiązków, zadań i wyzwań, jakie stawia życie. Mamy przy tym poczucie, że powinniśmy być świetnie zorganizowani i odnosić sukcesy na każdym polu. Jest to jednak niezmiernie trudne - musimy dokonywać wyborów i ustanawiać priorytety. I tu okazuje się, że umiejętność porządkowania spraw to nie lada sztuka.
Autorzy pokazują, jak dzielić sprawy na naprawdę ważne i takie, które można pominąć. Uświadamiają nam, że nie chodzi o to, by robić więcej w krótszym czasie i być niewolnikiem zegara i terminarzy. Oferują za to nowoczesny sposób zarządzania czasem, który pozwala ujrzeć życie jako harmonijną całość.
Książka ta stanowi nieocenioną pomoc zarówno dla zapracowanych biznesmenów, jak i dla wszystkich, którzy chcą wieść bardziej satysfakcjonujące życie.
Stephen R. Covey - światowy autorytet w dziedzinie przywództwa, ekspert w sprawach rodziny, uznany przez magazyn "Time" za jednego z najbardziej wpływowych Amerykanów. Napisał również 7 nawyków skutecznego działania (ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy), 7 nawyków szczęśliwej rodziny oraz Zasady skutecznego przywództwa.
A. Roger Merrill - uznany propagator technik zarządzania czasem i skutecznego przywództwa; wiceprezes Covey Leadership Center.
Rebecca R. Merrill - pisarka, piastuje wiele kluczowych stanowisk w różnych organizacjach kobiecych.
Wszyscy musimy radzić sobie z ogromem obowiązków, zadań i wyzwań, jakie stawia życie. Mamy przy tym poczucie, że powinniśmy być świetnie zorganizowani i odnosić sukcesy na każdym polu. Jest to jednak niezmiernie trudne - musimy dokonywać wyborów i ustanawiać priorytety. I tu okazuje się, że umiejętność porządkowania spraw to nie lada sztuka.
Autorzy pokazują, jak dzielić sprawy na naprawdę ważne i takie, które można pominąć. Uświadamiają nam, że nie chodzi o to, by robić więcej w krótszym czasie i być niewolnikiem zegara i terminarzy. Oferują za to nowoczesny sposób zarządzania czasem, który pozwala ujrzeć życie jako harmonijną całość.
Książka ta stanowi nieocenioną pomoc zarówno dla zapracowanych biznesmenów, jak i dla wszystkich, którzy chcą wieść bardziej satysfakcjonujące życie.
Stephen R. Covey - światowy autorytet w dziedzinie przywództwa, ekspert w sprawach rodziny, uznany przez magazyn "Time" za jednego z najbardziej wpływowych Amerykanów. Napisał również 7 nawyków skutecznego działania (ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy), 7 nawyków szczęśliwej rodziny oraz Zasady skutecznego przywództwa.
A. Roger Merrill - uznany propagator technik zarządzania czasem i skutecznego przywództwa; wiceprezes Covey Leadership Center.
Rebecca R. Merrill - pisarka, piastuje wiele kluczowych stanowisk w różnych organizacjach kobiecych.