Nowa przygoda w epickim świecie Fabled Lands i nowe krainy do odkrycia!
Tym razem poznasz królestwo Golniru, a w nim będziesz kim tylko zechcesz: odkrywcą, kupcem, uczonym, złodziejem, kapłanem, czarodziejem czy najemnikiem.
Kupuj statki, towary, a nawet domy. Wstąpisz na służbę świątynną, wyruszysz na wyprawę w dzikie ostępy, albo wmieszasz się w dworskie intrygi czy bijatyki w ciemnych zaułkach. Wybierzesz misje, które przyniosą ci sojuszników lub niebezpiecznych wrogów. Ale wcale nie musisz tego robić – możesz pozostać z boku jako wolny strzelec.
Setki przygód i miejsc do odkrycia, a to wszystko zależy od Twoich wyborów!
Przygodę możesz zacząć w którymkolwiek tomie z serii Fabled Lands. To ogromna kampania rpg podana w formie (nie)zwykłej książki.
Dlaczego warto:
Setki misji i zadań. Wykonuj je w czasie eksploracji ogromnego świata. Możesz również wędrować między książkami, bo każda z nich toczy się w innej krainie.
Wszystko w Twoich rękach. Od Ciebie i Twoich wyborów zależy, jak potoczy się historia, kto będzie jej bohaterem (na początku musisz przecież stworzyć swoją postać) i jak będzie się rozwijał.
Żyjący świat. Gdy zdobywasz coraz wyższe Rangi (poziomy), podnosisz swój status – możesz kupować statki, inwestować w różne dobra, wstąpić na ścieżkę służby świątynnej, opowiadać się po dowolnej stronie w wojnach i bitwach, zdobywać magiczne przedmioty – zobaczysz jak zmienia się świat uwzględniając wybraną przez Ciebie drogę.
Kultowa seria książek paragrafowych; klasyka gatunku, która jest wydawana w Wielkiej Brytanii od 1995 roku.
Porada dotycząca wieku gracza/czytelnika:
Fabled Lands jest klasyczną opowieścią fantasy. Czasem walczymy w niej z potworami, innym zaś razem skradamy się przez tajne przejścia, by wykraść skarb. Odnajdzie się tu zarówno młodszy czytelnik (powiedzmy: 10-letni), jak i zaprawiony w bojach rodzic trójki łobuzów, a także programista, student, piarowiec czy po prostu fantasta.
Krótko po wojnie domowej królestwo Sokary staje się polem krwawej walki. Niebezpieczną krainą, w której można poznać, czym jest strach. To właśnie tam przygoda czeka na wyciągnięcie Twojej ręki… W Rozdartym królestwie to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi przeciwnikami podjąć walkę. Czy stoczysz pojedynek na śmierć i życie z czarnym rycerzem, ukradniesz skarb morskiego smoka lub uratujesz uwięzionego boga? Wyrusz w podróż pełną fantastycznych przygód do krain wykraczających poza granice Twojej wyobraźni. Możesz zostać wojownikiem, magiem, podróżnikiem, kapłanem, trubadurem, a nawet łotrem! Twoje podróże w rozdartym wojną królestwie przyniosą ci wrogów i przyjaciół, niebezpieczeństwa i triumfy, fortunę, sławę oraz więcej przygód, niż kiedykolwiek.
Absolutnie wyjątkowa gra książkowa Radka Raka - laureata prestiżowych nagród, m.in. Nagrody Literackiej „Nike” i Nagrody im. Janusza A. Zajdla, mistrza słowa, pisarza i fantasty z nieograniczoną wyobraźnią.
„Dunder albo kot z zaświatu” to zwariowana i magiczna przygoda mówiącego kota pewnej nowoczesnej wiedźmy, który – niezbyt mądrym żartem – uruchamia lawinę koszmarnych zdarzeń. Gracze-czytelnicy zdecydują, jak potoczy się ta historia, wybierając drogi, którymi ma podążyć Dunder, by wyplątać się z trudności.
Kogo spotka na swojej drodze, podróżując przez rzeczywiste i mityczne krainy? Słowiańskich bogów, trójgłowego smoka, Krzysztofa Gołębia, a może nawet zombie i upiory? Tę książkę można czytać na wiele sposobów, za każdym razem wskazując Dunderowi inną drogę i za każdym razem przecierać oczy ze zdziwienia, co też za kolejne wariactwo wymyślił dla swojego czytelnika Autor.
Grą książkową zachwycił się Piotr W. Cholewa - tłumacz m.in. „Świata Dysku” Terry’ego Pratchetta:
"Jeśli ktoś nigdy jeszcze nie poznał gier paragrafowych, teraz ma okazję i to w znakomitym wykonaniu Radka Raka. Jeśli poznał, ma okazję zagrać w znakomitą realizację tej koncepcji (w wykonaniu Radka Raka). Oprócz gry wiele przyjemności sprawia sama lektura, zabawna dla dorosłych, porywająca dla młodzieży."
Na końcu ogarnia nas chęć wejścia w świat książki jeszcze raz i podjęcia (w imieniu kota Dundera) innych decyzji. I wszystko prowadzi do finału, niewątpliwie zaplanowanego przez Radka Raka, jakim jest radość i satysfakcja.
Słyszeliście opowieści o tym miejscu… o przejściu ukrytym w ruinach zapomnianego zamku. Prowadzi ono w gmatwaninę starożytnych tuneli pełnych niewysłowionych zagrożeń, lecz także – o ile odważycie się po nie sięgnąć – bezcennych skarbów.
W mroku podziemi to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię lochów i odkryj, które ścieżki są dla twojego bohatera mniej lub bardziej niebezpieczne.
„W mroku podziemi” to według mnie szybki sposób na wejście do świata fantastyki i gier RPG. Zmierz się z ekscytującą przygodą. Jest ona pełna skarbów, niebezpieczeństw i różnych zakończeń, a te są zależne od Twoich decyzji. Uważaj jednak – nie wszystkie z nich są szczęśliwe!
Tomasz Nowakowski, Ubieram się na czarno, bo jestem z Nocnej Straży
Mam tam wleźć? Sam? Całkiem sam? Haha, no pewnie, że tak! Ruszam w podziemia pod zamczyskiem, by przeżyć własną przygodę, a tym, którzy udadzą się tam w ślad za mną, gwarantuję, że każdy z was dozna zupełnie innych wrażeń. Na tym bowiem polega magia tej opowieści!
Marcin Mortka, powieściopisarz
Rewelacja! To niesamowicie klimatyczna, wciągająca bez reszty opowieść pochłaniająca czytelnika na wiele godzin i zapewniająca niejedną rozgrywkę nie tylko dla młodszych. Gdy zanurzysz się we „W mroku podziemi”, to od Twoich decyzji będzie zależeć, w jakim kierunku potoczy się opowieść. Chętnie zagram jeszcze raz!
Fantastyka na Luzie
Autorstwo i ilustracje: Hari Conner
Tłumaczenie: Łukasz Małecki
Oprawa: miękka
Format: 150x210
Liczba stron: 112
Co rozwija:
• umiejętność podejmowania decyzji
• wyobraźnię
WIEK 10+
To nie jest ten Piotruś Pan, którego znacie!
I nigdy nie byliście w takiej Nibylandii. Piotruś Pan i Świat Zaginiony? Piraci w Parku Jurajskim? Dlaczego nie? Mogłem przeżyć pełną przygód opowieść nie tylko w skórze Wendy i Piotrusia Pana (w towarzystwie steampunkowego Dzwoneczka), ale i Lilii Tygrysiej, wspaniałego kapitana Haka i jeszcze jednego tajemniczego mieszkańca zaginionej wyspy. Uważajcie jednak! To bardzo groźna baśń, w której wiele zależy od czytelnika. Jeden nieopatrzny krok, a może zmienić się w opowieść bez szczęśliwego zakończenia.
Radek Rak, powieściopisarz
W grze Nibylandia. Tu żyją potwory! to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi potworami podjąć walkę. Możesz grać jako ocalała z katastrofy statku Wendy Darling, mechaniczny mściciel Piotruś Pan, nieustraszona łowczyni Tygrysia Lilia lub bezlitosny pirat – kapitan Hak.
W serii: Koszmar Alicji w Krainie Czarów, Zły Czarnoksiężnik z Oz, Dracula. Klątwa wampira.
W przepełnionej grozą Transylwanii czai się zło, któremu musisz stawić czoło…
Wyrusz na niebezpieczną misję i wciel się w jednego z trojga Nieustraszonych Łowców Wampirów – młodego prawnika Jonathana Harkera, jego narzeczonej Miny Murray lub doktora Johna Sewarda – albo… w samego nieumarłego Hrabiego Draculę!
Czy historia potoczy się torami znanymi z powieści Brama Stokera? A może Anglia, a potem cały świat pogrążą się w mroku pod rządami przeklętego władcy?
Przyszedł czas na Twoją wersję tej historii!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?