Publikacja opiera się na analizie doświadczeń konkretnych ośrodków miejskich (studiach przypadków). Składa się z dwudziestu tekstów naukowych, zebranych w trzy bloki tematyczne, prezentujące kolejno: partycypacje obywatelską, marketing terytorialny oraz charakterystykę zróżnicowania społecznego miast. Zaprezentowane w publikacji analizy, stanowiska, wnioski to jedynie niewielki fragment opinii, jaki wyłania się z wymiany myśli nad kondycją dzisiejszych miast.
Tematyka miast, aglomeracji i obszarów metropolitalnych jest niewątpliwie aktualna i ważna. Ma ona duże znaczenie metodologiczne, poznawcze oraz praktyczne. W jej ramach pojawiają się nowe wyzwania i zjawiska wymagające interdyscyplinarnych podejść badawczych. Z tego punktu widzenia walory publikacji zasługują na wysoką ocenę [...] Przemawiają za tym względy merytoryczne, związane z podjęciem ważnej i aktualnej problematyki badawczej oraz jej wieloaspektowe ujęcie.
Z recenzji dr. hab. Andrzeja Miszczuka, prof. nadzw.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?