W pewnej szacownej kamienicy życie toczy się spokojnie. A właściwie: życie toczyło się spokojnie do dnia, w którym rodzice Gucia i Niny zgodzili się na pieska. Po tygodniu od przybycia Łobuza – bo takie imię otrzymał kundelek – w kamienicy zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Najpierw zniknął kot Gerwazy. Po nim kot Wirus, a dwa dni później – kot Dzikus. Na właścicieli kotów padł blady strach.
Gucio, Nina i ich sąsiad Franek postanawiają przeprowadzić śledztwo. Czy to Łobuz jest sprawcą zamieszania, czy może któryś z mieszkańców?
Czy uda się odnaleźć koty? Sprawdźcie sami!
Mało tego, Leon zupełnie nie rozumie, dlaczego musi do niej codziennie chodzić. W szkole nie ma przecież niczego przyjemnego ani fajnego. Za to trzeba godzinami siedzieć w ławkach i słuchać nauczycieli. Do tego te wszystkie klasówki, kartkówki, oceny i zadania domowe. Leon podejrzewa, że szkołę wymyślili dorośli (bo przecież nie dzieci!), żeby zrobić dzieciom na złość. Tak, to możliwe. Jednak nie byłby sobą, gdyby tego dokładnie nie sprawdził. Tym razem nie zrobi tego jednak sam, ale z koleżankami i kolegami ze szkoły. A wszystko za sprawą projektu, który ich klasa ma przygotować, żeby wygrać główną nagrodę
w konkursie. Najpierw trzeba jednak przepytać dorosłych, kto i po co wymyślił tę szkołę. A wy co sądzicie ? jaka byłaby szkoła Waszych marzeń?
Mietek i jego drużyna zawsze są tam, gdzie coś się dzieje. Tym razem na międzynarodowym turnieju w nadmorskiej miejscowości. I właśnie podczas ich pobytu zaczynają się dziać zagadkowe rzeczy - znikają dzieła sztuki, a nawet ludzie. A do tego jeszcze kręci się wokół nich jakiś podejrzany surfer dziwak.Mietek i skarb Wejhera to najnowsza część przygód osiedlowej drużyny piłkarskiej. To też książka o tym, że wygrana nie jest najważniejsza, a babcia zawsze zdąży na czas.
Trzy opowiadania o sile marzeń, odwadze, przyjaźni i prawie do bycia sobą. Historia liścia, który marzył o lataniu. Historia małej muchy, która odkrywa, że to nie świat na zewnątrz pędzi, ale pociąg, w którym ona mieszka. Historia ślimaka, który nie zważając na ostrzeżenia postanowił wejść na wielką górę. Niepozorni bohaterowie wychodzą poza schemat i nadają swemu życiu nowy sens. Pełne ciepłego, przewrotnego dowcipu, napisane prostym językiem opowiadania przykuwają uwagę i prowokują do refleksji.Dla dzieci w wieku 4-10 lat
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?