Książka porusza problem obecności muzyki rockowej w świadomości współczesnej młodzieży gimnazjalnej ujętej w trzech obserwowalnych wymiarach, takich jak: preferencje muzyczne, percepcja muzyki rockowej oraz wiedza na jej temat. Zawarte w monografii wyniki badań ujawniają dużą skalę zainteresowania rockiem (zwłaszcza jego współczesnymi trendami), a także wielorakie funkcje tej muzyki w życiu młodzieży, które czynią ją istotnym elementem zaspokajania potrzeb rozwojowych i kulturowych. Pozycja stanowi jednocześnie próbę wyłonienia walorów edukacyjnych muzyki popularnej (rockowej). Jest ona skierowana nie tylko do osób zajmujących się edukacją muzyczną na szczeblu teoretycznym i praktycznym, zainteresowanych wdrażaniem do programów nauczania treści dotyczących współczesnej muzyki popularnej, ale także do szerszego grona pedagogów oraz nauczycieli zorientowanych na permanentną aktualizację wiedzy o kulturze muzycznej uczniów i wykorzystujących w pracy dydaktycznej różne aspekty szeroko pojętej edukacji nieformalnej.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?