Menedżeryzm, strategie, zarządzanie
- ISBN: 9788387251673
- EAN: 9788387251673
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Key Text
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 302
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
8,66złCena detaliczna: 15,75 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,34 zł
x
Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu. Jego tematyka została ujęta w trzech częściach. 1. Menedżeryzm - historia i syntetyczna charakterystyka zarządzania w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. 2. Strategie - powstanie, rozwój, modele. 2. Zarządzania - struktury organizacji przyszłości, kontrola strategiczna, konkurujące koncepcje.